LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Investigate Baron's Bar (Wybierz się do baru Baron's)
![]() | ![]() |
Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Baron's Bar - 114 North Beaudry Ave] #1. Po dotarciu do baru skieruj się do środka #2, inicjując automatycznie scenę z rozmowy z barmanem Benny'm Cluff'em. Jako że mężczyzna dowiedział się już o morderstwie z radia będzie spodziewał się pytań na temat zamordowanej Theresy.
![]() | ![]() |
Rozmowę z barmanem rozpocznij od zadania pytania Last contact with victim (Ostatni kontakt z ofiarą) #1. Benny nie skłamie odnośnie godziny opuszczenia baru przez Theresę, tak więc wciśnij przycisk A (Truth). Od barmana dowiesz się, że kobieta wzięła taksówkę, a także, że zdołał zapisać numer pojazdu, którym odjechała. Podnieś podaną przez barmana karteczkę #2.
![]() | ![]() |
Z kartki dowiesz się, że kobietę zabrała taksówka o numerze 3591 #1. Informacja ta pojawi się w Twoim notatniku (Clue - Yellow Cab 3591). Kontynuuj rozmowę z barmanem, zadając pytanie Vagrant male suspect (Podejrzany włóczęga) #2. Jako że Benny nie będzie zbyt rozmowny w kwestii gości w barze wciśnij przycisk X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że Theresą zainteresowało się dwóch mężczyzn - stały klient Richard Bates oraz pewien marynarz.
![]() | ![]() |
Ostatnie pytanie to Yellow cab 3591 (Taksówka numer 3591) #1. Barman powie, że nie wie dokąd pojechała taksówka z Theresą. Uwierz mu na słowo poprzez wciśnięcie przycisku A (Truth). Po zakończonej rozmowie barman wskaże Wam przesiadującego aktualnie w barze Richarda Bates'a #2, który na widok stróżów prawa wybiegnie z lokalu. Przed Tobą nowy pościg.
ZADANIE: Apprehend Richard Bates (Aresztuj Richarda Bates'a)
![]() | ![]() |
Biegnij prosto, a konkretnie w stronę tylnego wyjścia z baru #1. Po znalezieniu się na zewnątrz skręć nieznacznie w lewo, przeskakując nad niewielkim murkiem #2.
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali zabudowań. Zgodnie z sugestią partnera wsiądź do samochodu, który zatrzyma się na środku ulicy #1. Zaczekaj aż obaj detektywi wsiądą do auta i ruszaj prosto. Musisz się tu pilnować, gdyż z racji wąskiej i nieutwardzonej drogi łatwo można w coś uderzyć. Przygotuj się też do wykonania ostrego skrętu w prawo #2.
![]() | ![]() |
Skręć po chwili w lewo. Teraz musisz wjechać na niewielką górkę #1. Radzę tu nieznacznie zwolnić, tak by zminimalizować ryzyko zderzenia z przechodniami, których trudno byłoby zauważyć. Skręć następnie w prawo #2 i jedź prosto. Już po kilku chwilach dojedziesz do stacji benzynowej.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przejdź pomiędzy dystrybutorami paliwa #1, starając się w żaden z nich nie uderzyć. Po kilku chwilach będziesz musiał wykonać kolejny niebezpieczny manewr, a mianowicie skręcić w lewo i zjechać po skarpie #2. Powinieneś teraz zauważyć, że pick-up nieznacznie zwolnił, choć w dalszym ciągu będziesz musiał być gotowy do wykonywania ostrych skrętów.
![]() | ![]() |
Pościg ten może zakończyć się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy z nich to próba przestrzelenia opon pick-up'a i w tym celu należałoby się do niego zbliżyć #1. Po tym jak maszyna się rozbije szybko przy niej zaparkuj i podbiegnij do kabiny kierowcy #2.
![]() | ![]() |
Drugi wariant to kontynuowanie pościgu z pominięciem próby przestrzelenia opon. W tym przypadku musisz ścigać pick-up'a dopóki Robert uderzy nim o ścianę i ponownie rzuci się do pieszej ucieczki #1. Wybiegnij z auta i ruszaj za nim, zbiegając po schodach na dół #2.
![]() | ![]() |
Biegnij cały czas prosto dopóki uciekinier nie skorzysta ze schodów zlokalizowanych po prawej stronie #1. Wyjdź po nich na górę i nadal kieruj się przed siebie, przebiegając wkrótce przez ulicę. Pościg zakończy się w momencie dotarcia do ślepego zaułka #2.
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego w jaki sposób pościg się zakończył, będziesz musiał zadać kilka pytań Richardowi Bates'owi zanim ten zostanie aresztowany. Pierwsze pytanie to Contact with victim #1. Mężczyzna udzieli lakonicznej wypowiedzi, twierdząc że kobieta wykazywała większe zainteresowanie marynarzem. Wciśnij przycisk X (Doubt) by dowiedzieć się nieco więcej na temat zdarzeń z poprzedniej nocy. Drugie pytanie to Account of movements (Odwiedzane miejsca) #2.
![]() | ![]() |
Bates stwierdzi, że po wyjściu z baru został znokautowany przez marynarza, upierając się przy tym, że nic więcej nie wie. Wciśnij przycisk X (Doubt) #1, a dowiesz się, że Bates rzucił się do ucieczki w obawie przed powrotem do więzienia, do którego pierwotnie trafił za napaść na tle seksualnym. Mężczyzna zdradzi ponadto, że Theresa odjechała z marynarzem taksówką. Przesłuchanie wkrótce dobiegnie końca, a Richard Bates zostanie aresztowany #2.
ZADANIE: Locate Yellow Cab 3591 (Zlokalizuj taksówkę o numerze 3591)
ZADANIE: Locate Suspect 'Sailor' (Odszukaj marynarza)
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po okolicy, a powinieneś odnaleźć telefon policyjny #1. Użyj go do skontaktowania się z centralną z prośbą o namierzenie taksówki, którą zeszłej nocy podróżowała ofiara #2. Powinieneś jednocześnie otrzymać drugą informację, dotyczącą poszukiwanego marynarza z baru. James Jessop zgłosił się mianowicie na posterunek. Przesłuchaniem tej osoby zajmiemy się nieco później. Uwaga - jeżeli centrala nie poinformuje Cię już teraz o marynarzu, to dojdzie do tego zapewne po odbyciu rozmowy z taksówkarzem (jest to uzależnione od tego ile czasu spędziło się do tej pory jeżdżąc po mieście).
![]() | ![]() |
Powróć do radiowozu, a niedługo po ruszeniu z miejsca zostaniesz poinformowany przez radio o namierzeniu taksówki #1. Jako że będzie się ona nieustannie przemieszczała warto sobie pomóc otwierając notatnik i zakładkę lokacji. Wybierz z listy pozycję Yellow Cab Trace #2, dzięki czemu wskazania na mapie miasta i radarze będą aktualizowana wraz z otrzymywaniem kolejnych wiadomości z centrali.
![]() | ![]() |
Jeżeli spojrzysz na mapę, to powinieneś zauważyć, że pierwsze wskazane miejsce znajduje się na zachód stąd. Jako że taksówka będzie się przemieszczała na północny-wschód, warto zdecydować się na przecięcie jej drogi jadąc na północny-zachód #1. Na pojazd powinieneś wpaść przy jednym ze skrzyżowań #2. Gra na szczęście da Ci dużo czasu na dotarcie do aktualnego miejsca zanim otrzymasz informację o kolejnym punkcie.
![]() | ![]() |
Zgodnie z sugestią partnera załącz syrenę i podejdź do taksówki #1, a obejrzysz scenkę przerywnikową z jej zatrzymania. Odbędziesz teraz krótką rozmowę z taksówkarzem #2. Od mężczyzny dowiesz się o tym, że kobieta chciała jedynie potańczyć, a marynarz pragnął czegoś więcej. Taksówkarz zdradzi ponadto, że wysadził obie osoby w lokacji Crystal Ballroom. Zauważ, że zdobyłeś nowy trop (Clue - Victim's movements).
ZADANIE: Interrogate James Jessop (Przesłuchaj Jamesa Jessop'a)
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1. Po dotarciu na miejsce skieruj się do sali przesłuchań numer 2 #2 i zainicjuj rozmowę z James'em Jessop'em.
![]() | ![]() |
Pierwsze pytanie z listy to Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1. Marynarz ograniczy się do stwierdzenia, że wypił z Theresą kilka drinków, tak więc zarzuć mu zatajenie niektórych faktów poprzez wciśnięcie przycisku X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że James chciał upić kobietę i że następnie wybrał się z nią na potańcówkę do lokacji Crystal Ballroom. Kolejne pytanie to Incident with Bates (Incydent z Bates'em) #2. Mężczyzna będzie starał się zrzucić winę na Bates'a, ale po wciśnięciu przycisku X (Doubt) stwierdzi, że uderzył go gdyż jego zdaniem Theresie lepiej było z nim.
![]() | ![]() |
Trzecie pytanie z listy to Movements prior to murder (Odwiedzone miejsca) #1. Jessop skłamie mówiąc, że po potańcówce Theresa sama odjechała taksówką. Wciśnij w rezultacie przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że razem pojechali autobusem linii 249, tyle że kobieta wysiadła na jednym z wcześniejszych przystanków. Informacja na temat autobusu pojawi się w Twoim notatniku (Clue - All American 249). Ostatnie pytanie dla Jessup'a to Cab ride with victim (Przejażdżka taksówką w towarzystwie Theresy) #2. James zaprzeczy jakoby dobierał się do swojej partnerki. Wciśnij przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że pomimo chęci z jego strony do niczego nie doszło.
0
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
CHESTER80 Legend
Gra rewelacyjna. Poradnik wygląda fachowo, myślę że się przyda wielu osobom. Dobra robota.
Stad Centurion
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Stranger. Senator
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
cartheone Legionista
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Stranger. Senator
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
cartheone Legionista
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Stranger. Senator
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
cartheone Legionista
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
bomba f1 Legionista
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
Madaraboy Junior
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Barons Bar - 114 North Beaudry Ave] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1117/1365814812.jpg)

































![Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1117/1365815343.jpg)




