LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Investigate Baron's Bar (Wybierz się do baru Baron's)
![]() | ![]() |
Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Baron's Bar - 114 North Beaudry Ave] #1. Po dotarciu do baru skieruj się do środka #2, inicjując automatycznie scenę z rozmowy z barmanem Benny'm Cluff'em. Jako że mężczyzna dowiedział się już o morderstwie z radia będzie spodziewał się pytań na temat zamordowanej Theresy.
![]() | ![]() |
Rozmowę z barmanem rozpocznij od zadania pytania Last contact with victim (Ostatni kontakt z ofiarą) #1. Benny nie skłamie odnośnie godziny opuszczenia baru przez Theresę, tak więc wciśnij przycisk A (Truth). Od barmana dowiesz się, że kobieta wzięła taksówkę, a także, że zdołał zapisać numer pojazdu, którym odjechała. Podnieś podaną przez barmana karteczkę #2.
![]() | ![]() |
Z kartki dowiesz się, że kobietę zabrała taksówka o numerze 3591 #1. Informacja ta pojawi się w Twoim notatniku (Clue - Yellow Cab 3591). Kontynuuj rozmowę z barmanem, zadając pytanie Vagrant male suspect (Podejrzany włóczęga) #2. Jako że Benny nie będzie zbyt rozmowny w kwestii gości w barze wciśnij przycisk X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że Theresą zainteresowało się dwóch mężczyzn - stały klient Richard Bates oraz pewien marynarz.
![]() | ![]() |
Ostatnie pytanie to Yellow cab 3591 (Taksówka numer 3591) #1. Barman powie, że nie wie dokąd pojechała taksówka z Theresą. Uwierz mu na słowo poprzez wciśnięcie przycisku A (Truth). Po zakończonej rozmowie barman wskaże Wam przesiadującego aktualnie w barze Richarda Bates'a #2, który na widok stróżów prawa wybiegnie z lokalu. Przed Tobą nowy pościg.
ZADANIE: Apprehend Richard Bates (Aresztuj Richarda Bates'a)
![]() | ![]() |
Biegnij prosto, a konkretnie w stronę tylnego wyjścia z baru #1. Po znalezieniu się na zewnątrz skręć nieznacznie w lewo, przeskakując nad niewielkim murkiem #2.
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali zabudowań. Zgodnie z sugestią partnera wsiądź do samochodu, który zatrzyma się na środku ulicy #1. Zaczekaj aż obaj detektywi wsiądą do auta i ruszaj prosto. Musisz się tu pilnować, gdyż z racji wąskiej i nieutwardzonej drogi łatwo można w coś uderzyć. Przygotuj się też do wykonania ostrego skrętu w prawo #2.
![]() | ![]() |
Skręć po chwili w lewo. Teraz musisz wjechać na niewielką górkę #1. Radzę tu nieznacznie zwolnić, tak by zminimalizować ryzyko zderzenia z przechodniami, których trudno byłoby zauważyć. Skręć następnie w prawo #2 i jedź prosto. Już po kilku chwilach dojedziesz do stacji benzynowej.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przejdź pomiędzy dystrybutorami paliwa #1, starając się w żaden z nich nie uderzyć. Po kilku chwilach będziesz musiał wykonać kolejny niebezpieczny manewr, a mianowicie skręcić w lewo i zjechać po skarpie #2. Powinieneś teraz zauważyć, że pick-up nieznacznie zwolnił, choć w dalszym ciągu będziesz musiał być gotowy do wykonywania ostrych skrętów.
![]() | ![]() |
Pościg ten może zakończyć się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy z nich to próba przestrzelenia opon pick-up'a i w tym celu należałoby się do niego zbliżyć #1. Po tym jak maszyna się rozbije szybko przy niej zaparkuj i podbiegnij do kabiny kierowcy #2.
![]() | ![]() |
Drugi wariant to kontynuowanie pościgu z pominięciem próby przestrzelenia opon. W tym przypadku musisz ścigać pick-up'a dopóki Robert uderzy nim o ścianę i ponownie rzuci się do pieszej ucieczki #1. Wybiegnij z auta i ruszaj za nim, zbiegając po schodach na dół #2.
![]() | ![]() |
Biegnij cały czas prosto dopóki uciekinier nie skorzysta ze schodów zlokalizowanych po prawej stronie #1. Wyjdź po nich na górę i nadal kieruj się przed siebie, przebiegając wkrótce przez ulicę. Pościg zakończy się w momencie dotarcia do ślepego zaułka #2.
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego w jaki sposób pościg się zakończył, będziesz musiał zadać kilka pytań Richardowi Bates'owi zanim ten zostanie aresztowany. Pierwsze pytanie to Contact with victim #1. Mężczyzna udzieli lakonicznej wypowiedzi, twierdząc że kobieta wykazywała większe zainteresowanie marynarzem. Wciśnij przycisk X (Doubt) by dowiedzieć się nieco więcej na temat zdarzeń z poprzedniej nocy. Drugie pytanie to Account of movements (Odwiedzane miejsca) #2.
![]() | ![]() |
Bates stwierdzi, że po wyjściu z baru został znokautowany przez marynarza, upierając się przy tym, że nic więcej nie wie. Wciśnij przycisk X (Doubt) #1, a dowiesz się, że Bates rzucił się do ucieczki w obawie przed powrotem do więzienia, do którego pierwotnie trafił za napaść na tle seksualnym. Mężczyzna zdradzi ponadto, że Theresa odjechała z marynarzem taksówką. Przesłuchanie wkrótce dobiegnie końca, a Richard Bates zostanie aresztowany #2.
ZADANIE: Locate Yellow Cab 3591 (Zlokalizuj taksówkę o numerze 3591)
ZADANIE: Locate Suspect 'Sailor' (Odszukaj marynarza)
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po okolicy, a powinieneś odnaleźć telefon policyjny #1. Użyj go do skontaktowania się z centralną z prośbą o namierzenie taksówki, którą zeszłej nocy podróżowała ofiara #2. Powinieneś jednocześnie otrzymać drugą informację, dotyczącą poszukiwanego marynarza z baru. James Jessop zgłosił się mianowicie na posterunek. Przesłuchaniem tej osoby zajmiemy się nieco później. Uwaga - jeżeli centrala nie poinformuje Cię już teraz o marynarzu, to dojdzie do tego zapewne po odbyciu rozmowy z taksówkarzem (jest to uzależnione od tego ile czasu spędziło się do tej pory jeżdżąc po mieście).
![]() | ![]() |
Powróć do radiowozu, a niedługo po ruszeniu z miejsca zostaniesz poinformowany przez radio o namierzeniu taksówki #1. Jako że będzie się ona nieustannie przemieszczała warto sobie pomóc otwierając notatnik i zakładkę lokacji. Wybierz z listy pozycję Yellow Cab Trace #2, dzięki czemu wskazania na mapie miasta i radarze będą aktualizowana wraz z otrzymywaniem kolejnych wiadomości z centrali.
![]() | ![]() |
Jeżeli spojrzysz na mapę, to powinieneś zauważyć, że pierwsze wskazane miejsce znajduje się na zachód stąd. Jako że taksówka będzie się przemieszczała na północny-wschód, warto zdecydować się na przecięcie jej drogi jadąc na północny-zachód #1. Na pojazd powinieneś wpaść przy jednym ze skrzyżowań #2. Gra na szczęście da Ci dużo czasu na dotarcie do aktualnego miejsca zanim otrzymasz informację o kolejnym punkcie.
![]() | ![]() |
Zgodnie z sugestią partnera załącz syrenę i podejdź do taksówki #1, a obejrzysz scenkę przerywnikową z jej zatrzymania. Odbędziesz teraz krótką rozmowę z taksówkarzem #2. Od mężczyzny dowiesz się o tym, że kobieta chciała jedynie potańczyć, a marynarz pragnął czegoś więcej. Taksówkarz zdradzi ponadto, że wysadził obie osoby w lokacji Crystal Ballroom. Zauważ, że zdobyłeś nowy trop (Clue - Victim's movements).
ZADANIE: Interrogate James Jessop (Przesłuchaj Jamesa Jessop'a)
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1. Po dotarciu na miejsce skieruj się do sali przesłuchań numer 2 #2 i zainicjuj rozmowę z James'em Jessop'em.
![]() | ![]() |
Pierwsze pytanie z listy to Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1. Marynarz ograniczy się do stwierdzenia, że wypił z Theresą kilka drinków, tak więc zarzuć mu zatajenie niektórych faktów poprzez wciśnięcie przycisku X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że James chciał upić kobietę i że następnie wybrał się z nią na potańcówkę do lokacji Crystal Ballroom. Kolejne pytanie to Incident with Bates (Incydent z Bates'em) #2. Mężczyzna będzie starał się zrzucić winę na Bates'a, ale po wciśnięciu przycisku X (Doubt) stwierdzi, że uderzył go gdyż jego zdaniem Theresie lepiej było z nim.
![]() | ![]() |
Trzecie pytanie z listy to Movements prior to murder (Odwiedzone miejsca) #1. Jessop skłamie mówiąc, że po potańcówce Theresa sama odjechała taksówką. Wciśnij w rezultacie przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że razem pojechali autobusem linii 249, tyle że kobieta wysiadła na jednym z wcześniejszych przystanków. Informacja na temat autobusu pojawi się w Twoim notatniku (Clue - All American 249). Ostatnie pytanie dla Jessup'a to Cab ride with victim (Przejażdżka taksówką w towarzystwie Theresy) #2. James zaprzeczy jakoby dobierał się do swojej partnerki. Wciśnij przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że pomimo chęci z jego strony do niczego nie doszło.
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Barons Bar - 114 North Beaudry Ave] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365814812.jpg)

































![Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365815343.jpg)




