Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 15 - The Set Up (1) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

Case 15 - The Set Up

ZADANIE: Investigate Fighters' Dressing Rooms (Zbadaj szatnie bokserów)

1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Rozdział ten rozpocznie się od dłuższej scenki przerywnikowej, w trakcie której wybierzesz się wraz ze swoim partnerem do hali bokserskiej American Legion celem obejrzenia głośnego pojedynku #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Rozdział ten rozpocznie się od dłuższej scenki przerywnikowej, w trakcie której wybierzesz się wraz ze swoim partnerem do hali bokserskiej American Legion celem obejrzenia głośnego pojedynku #1. Walka zakończy się zwycięstwem boksera z Wielkiej Brytanii #2. Dowiesz się wkrótce, że jest to niespodziewany wynik, gdyż pojedynek był ustawiony i miał wygrać czarnoskóry zawodnik.

2 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Akcja wkrótce przeniesie się w okolice szatni - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Akcja wkrótce przeniesie się w okolice szatni. Grupa mężczyzn będzie się tu dobijała do znajdujących się na końcu korytarza drzwi #1, Udaj się w to miejsce #2, a od menadżera Carla Arquero dowiesz się, że jego podopieczny Albert Hammond, który odniósł zwycięstwo w pojedynku na ringu, zamknął się w środku. Obecne tu postacie, wliczając w to Twojego partnera, będą wściekłe na Hammonda za niepodporządkowanie się wcześniejszym planom odnośnie celowego przegrania walki.

ZADANIE: Locate Albert Hammond (Odszukaj Alberta Hammonda)

3 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zaczekaj aż główny bohater wyważy drzwi prowadzące do szatni #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zaczekaj aż główny bohater wyważy drzwi prowadzące do szatni #1. Jako że bokser zdążył już uciec będziesz mógł na spokojnie rozejrzeć się po okolicy. Zacznij od zbadania okna, które Hammond najprawdopodobniej uchylił by wydostać się z hali sportowej #2.

4 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz odszukaj ławę i podnieś leżącą na niej gazetę (Newspaper) #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz odszukaj ławę i podnieś leżącą na niej gazetę (Newspaper) #1. Gra pozwoli Ci oczywiście na obejrzenie powiązanego z artykułem materiału filmowego. Możesz już podejść do szafek bokserów. Zgodnie z otrzymaną niedawno informacją, wymagane będzie otwarcie drugiej szafki licząc od lewej strony #2.

5 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po otwarciu szafki zainteresuj się wyłącznie lewym obiektem #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po otwarciu szafki zainteresuj się wyłącznie lewym obiektem #1. Będzie to kartka, na której zapisane zostały informacje bukmacherskie dotyczące kilku różnych kursów #2. Informacja ta pojawi się naturalnie w Twoim notatniku (Clue - Bookmakers' odds). Na kartce zauważysz ponadto numer telefonu i główny bohater słusznie zauważy, że wypadałoby zbadać do kogo on należy.

ZADANIE: Trace Telephone Number through R&I (Namierz numer telefonu z kartki)

6 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Możesz już wyjść z szatni #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Możesz już wyjść z szatni #1. Gra wyświetli teraz scenkę przerywnikową, w której weźmie udział Mickey Cohen #2. Mężczyzna również będzie wściekły z uwagi na przegranie zakładu, nie kryjąc się z tym, że ma w planach odnalezienie Hammonda. Co ciekawe, dowiesz się, że Cohen to szwagier zabitego wcześniej Lenny'ego Finkelsteina.

7 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pozostań wewnątrz hali sportowej i rozejrzyj się za budką telefoniczną, z pomocą której będziesz się mógł skontaktować z centralą #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pozostań wewnątrz hali sportowej i rozejrzyj się za budką telefoniczną, z pomocą której będziesz się mógł skontaktować z centralą #1. Podanie odnalezionego na kartce numeru telefonu doprowadzi do ustalenia, że jest on zarezerwowany dla hotelu El Mar #2.

ZADANIE: Investigate Hotel El Mar (Wybierz się do hotelu El Mar)

8 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Udaj się na parking, zlokalizuj radiowóz należący do detektywów #1 i po zajęciu miejsca za kierownicą zaplanuj podróż do lokacji [Hotel El Mar - 6294 Leland Way] #2 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Udaj się na parking, zlokalizuj radiowóz należący do detektywów #1 i po zajęciu miejsca za kierownicą zaplanuj podróż do lokacji [Hotel El Mar - 6294 Leland Way] #2.

9 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po dotarciu do hotelu skieruj się do środka i porozmawiaj z mężczyzną w recepcji #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po dotarciu do hotelu skieruj się do środka i porozmawiaj z mężczyzną w recepcji #1. Rozmówca stwierdzi, że aktualnie w hotelu nie ma zameldowanego Alberta Hammonda, ale z racji tego, że wiele osób podaje fałszywe nazwiska, zaproponuje przejrzenie księgi gości #2.

Wciśnij przycisk A w celu otwarcia księgi i przejdź na prawą stronę - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wciśnij przycisk A w celu otwarcia księgi i przejdź na prawą stronę. Musisz wybrać pokazane na powyższym screenie pole, a więc nazwisko Winstona Churchill'a, zameldowanego w pokoju numer 207.

10 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Skieruj się w stronę klatki schodowej - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skieruj się w stronę klatki schodowej. Po dotarciu na pierwsze piętro drzwi prowadzące do apartamentu numer 207 odnajdziesz na wprost od siebie #1. Wejdź do środka. Jako że ponownie nie zastaniesz Hammonda przystąp do eksploracji wynajętego przez niego pokoju hotelowego. Zacznij od zbadania przedmiotów leżących przy fotelu #2.

11 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Główny bohater odnajdzie leżący na ziemi telegram, sugerujący, że Hammond planuje powrócić do domu do Londynu #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Główny bohater odnajdzie leżący na ziemi telegram, sugerujący, że Hammond planuje powrócić do domu do Londynu #1. Zdobędziesz oczywiście nowy ślad (Clue - Telegram). Teraz przystąp do oględzin przedmiotów leżących na komodzie #2.

12 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek zdecyduj się na podniesienie lewego przedmiotu #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek zdecyduj się na podniesienie lewego przedmiotu #1. Użyj gałki analogowej w celu dokonana na nim przybliżenia obrazu, a okaże się, że jest to fragment biletu #2. W notatniku pojawi się nowy trop (Clue - Movie ticket stub).

13 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz zbadaj pudełko na czekoladki w kształcie serca #1, co wzbudzi podejrzenia, że Hammond może mieć partnerkę - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz zbadaj pudełko na czekoladki w kształcie serca #1, co wzbudzi podejrzenia, że Hammond może mieć partnerkę. Możesz już odejść od komody i podejść do stolika, na którym będzie leżała gazeta #2.

Przystąp do oględzin gazety - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przystąp do oględzin gazety. Przesuń kamerę w prawo i następnie w dół, dzięki czemu zauważysz kupon konkursowy wypełniony na nazwisko Candy Edwards (powyższy screen). Wciśnij teraz przycisk A, dzięki czemu główny bohater potraktuje to znalezisko jako nowy trop, który dodany zostanie równocześnie do notatnika (Clue - Magazine coupon).

14 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Obejdź stolik i zbadaj grzałkę #1, wysłuchując krótkiego komentarza na temat minięcia się z poszukiwanym bokserem - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Obejdź stolik i zbadaj grzałkę #1, wysłuchując krótkiego komentarza na temat minięcia się z poszukiwanym bokserem. Możesz już podejść do szafki nocnej zlokalizowanej na lewo od łóżka #2.

15 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podnieś z szafki karteczkę, na której rozpisane zostały najprawdopodobniej możliwe wygrane #1 - Case 15 - The Set Up (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podnieś z szafki karteczkę, na której rozpisane zostały najprawdopodobniej możliwe wygrane #1. Znalezisko to dodane zostanie do Twojego notatnika (Clue - Bookmaykers' payouts). Na koniec podejdź do prawej szafki nocnej #2 i obejrzyj zabrany z popielniczki papieros (musisz użyć gałki analogowej) w celu odkrycia na nim śladów szminki.