Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Investigate Rawling's Bowling Alley (Wybierz się do kręgielni Rawling's)

1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Opuść komisariat, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Rawling's Bowling Alley - Corner Ninth and Grand] #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Opuść komisariat, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Rawling's Bowling Alley - Corner Ninth and Grand] #1. Po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się scenka z rozmowy z pracownicą kręgielni Florence #2. Kobieta poleci porozmawiać z przebywającym na zapleczu James'em Tiernan'em, gdyż prawdopodobnie znał się z Evelyn.

2 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Udaj się na lewo, a konkretnie w stronę widocznego w oddali wyjścia z głównej sali kręgielni #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Udaj się na lewo, a konkretnie w stronę widocznego w oddali wyjścia z głównej sali kręgielni #1. Po znalezieniu się w nowym korytarzu spotkacie Jamesa Tiernan'a, który natychmiast rzuci się do ucieczki #2.

3 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Tiernan wybiegnie na zewnątrz, wskakując do swojego samochodu - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Tiernan wybiegnie na zewnątrz, wskakując do swojego samochodu. Detektywi z racji pozostawienia radiowozu przed głównym wejściu do kręgielni pożyczą sobie z kolei jedno z zaparkowanych tu sportowych aut #1. Ostrożnie wyjedź z parkingu, przejeżdżając przez wąską alejkę i następnie skręcając w lewo #2.

4 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Już po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i pokonaniu kilku prostych zakrętów powinniście zbliżyć się do auta Tiernan'a, w rezultacie czego podjedź od lewej strony, pozwalając swojemu partnerowi na przystąpienie do ostrzału #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Już po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i pokonaniu kilku prostych zakrętów powinniście zbliżyć się do auta Tiernan'a, w rezultacie czego podjedź od lewej strony, pozwalając swojemu partnerowi na przystąpienie do ostrzału #1. Powinno to zaowocować zatrzymaniem pojazdu uciekiniera #2.

5 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jeżeli nie potrafisz doścignąć Tiernan'a lub jeżeli nie chcesz zniszczyć jego samochodu, to musisz skupić się na bezbłędnej jeździe - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Jeżeli nie potrafisz doścignąć Tiernan'a lub jeżeli nie chcesz zniszczyć jego samochodu, to musisz skupić się na bezbłędnej jeździe. W szczególności pilnuj się podczas przejazdu przez park #1, starając się nikogo nie potrącić ani w nic uderzyć. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów Tiernan wjedzie autem do tunelu #2.

6 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
W trakcie przeprawy przez tunel pozostawaj na prawym torowisku, a to dlatego, że w trakcie pościgu na lewym torowisku minie Was kilka jadących w przeciwną stronę wagoników #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

W trakcie przeprawy przez tunel pozostawaj na prawym torowisku, a to dlatego, że w trakcie pościgu na lewym torowisku minie Was kilka jadących w przeciwną stronę wagoników #1. Jeżeli nadal będziesz upierał się przy tym żeby nie podejmować prób przestrzelenia opon, to pościg dobiegnie końca tuż po wyjeździe z tunelu, a to dlatego, że Tiernan rozbije swój samochód #2.

7 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Niezależnie od tego w jaki sposób zakończył się ten pościg musisz wysiąść z auta i podbiec do auta uciekiniera #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Niezależnie od tego w jaki sposób zakończył się ten pościg musisz wysiąść z auta i podbiec do auta uciekiniera #1. Krótka cut-scenka zobrazuje aresztowanie mężczyzny, który następnie odwieziony zostanie na posterunek #2.

ZADANIE: Investigate McCaffrey's Apartment (Wybierz się do apartamentu McCaffrey'a)

8 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [McCaffrey's Aparment - 126 Yale Street] #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [McCaffrey's Aparment - 126 Yale Street] #1. Po dotarciu do celu sprawdź znajdujące się przy wejściu skrzynki pocztowe #2, dzięki czemu ustalisz, że mężczyzna zamieszkuje apartament numer 6.

9 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wejdź do budynku i skorzystaj ze schodów w celu dotarcia na pierwsze piętro #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wejdź do budynku i skorzystaj ze schodów w celu dotarcia na pierwsze piętro #1. Tu udaj się w lewo. Drzwi do apartamentu numer 6 znajdują się po prawej stronie #2. Główny bohater początkowo zapuka. Po tym jak nikt nie otworzy drzwi wysłuchaj podpowiedzi partnera i podejdź do drzwi żeby je wyważyć.

10 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek zbadaj biurko zlokalizowane po lewej stronie, na którym powinieneś zauważyć kartkę #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek zbadaj biurko zlokalizowane po lewej stronie, na którym powinieneś zauważyć kartkę #1. Po dokonaniu przybliżenia obrazu okaże się, że jest to dolna połowa listu, którego górną część odnalazło się na miejscu zbrodni. Przewiń kamerę w dół w celu pozyskania uaktualnionego śladu (Clue - Torn letter) #2.

11 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podejdź do leżącego na ziemi zakrwawionego ubrania #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podejdź do leżącego na ziemi zakrwawionego ubrania #1. Obejrzyj je (nie musisz na niczym dokonywać przybliżenia obrazu), po czym odłóż. Teraz przyjrzyj się leżącemu obok kluczowi do kół #2.

12 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dokonanie przybliżenia obrazu na bocznej części klucza pozwoli Ci na ustalenie, że pochodzi on z odwiedzonej niedawno kręgielni #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dokonanie przybliżenia obrazu na bocznej części klucza pozwoli Ci na ustalenie, że pochodzi on z odwiedzonej niedawno kręgielni #1. Zdobędziesz w ten sposób nowy dowód rzeczowy (Clue - Tire iron). W mieszkaniu zjawi się wkrótce sąsiadka McCaffrey'a, od której dowiesz się, że Grosvenor często spędza wolny czas w ptaszniku na dachu budynku #2.

13 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wyjdź z mieszkania, powróć do klatki schodowej i ruszaj po schodach na górę #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wyjdź z mieszkania, powróć do klatki schodowej i ruszaj po schodach na górę #1. Po znalezieniu się na najwyższym piętrze udaj się w prawo, odnajdując kolejne schody, które prowadzą już bezpośrednio na dach #2.

14 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Gdy tylko znajdziesz się na dachu załączy się cut-scenka i nie powinno Cię zdziwić to, że McCaffrey na widok detektywów zacznie uciekać #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Gdy tylko znajdziesz się na dachu załączy się cut-scenka i nie powinno Cię zdziwić to, że McCaffrey na widok detektywów zacznie uciekać #1. Skorzystaj z niewielkiego mostku i następnie skręć w prawo, zjeżdżając po drabinie na dół #2.

15 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po dotarciu do schodów wystarczy mieć wychyloną gałkę analogową w dół, a wszystkie czynności automatycznie będzie wykonywał główny bohater #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po dotarciu do schodów wystarczy mieć wychyloną gałkę analogową w dół, a wszystkie czynności automatycznie będzie wykonywał główny bohater #1. Na sam koniec zjedź po drugiej drabince, dzięki czemu dotrzesz na ziemię. Skorzystaj teraz z drewnianych schodów #2, pamiętając o tym, że musisz do nich podejść od przodu, nie mogąc przeskoczyć nad jedną z bocznych balustrad.

16 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Biegnij prosto, a następnie skręć w prawo, wybierając przejście pomiędzy garażem i domem #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Biegnij prosto, a następnie skręć w prawo, wybierając przejście pomiędzy garażem i domem #1. Skręć teraz w lewo, omijając od lewej strony niebieski budynek i kierując się w stronę widocznej w oddali alejki #2.

17 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kieruj się tu w linii prostej, przeskakując przez płot #1 i następnie skręcając w prawo - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kieruj się tu w linii prostej, przeskakując przez płot #1 i następnie skręcając w prawo. Skręć następnie w lewo, biegnąc obok płotu. Główny bohater powinien w tym miejscu doścignąć McCaffrey'a #2 i jeżeli już teraz chcesz powalić go na ziemię, to musisz wcisnąć w odpowiednim momencie przycisk A.

18 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jeżeli mimo wszystko nie potrafisz dogonić mężczyzny lub jeżeli nie chcesz powalać go na ziemię, to musisz kontynuować pościg, kierując się w stronę widocznego w oddali przejścia #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Jeżeli mimo wszystko nie potrafisz dogonić mężczyzny lub jeżeli nie chcesz powalać go na ziemię, to musisz kontynuować pościg, kierując się w stronę widocznego w oddali przejścia #1. McCaffrey wkrótce ustawi się po lewej stronie, atakując głównego bohatera po tym jak ten się do niego dostatecznie zbliży #2.

19 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wygranie pojedynku na pięści z McCaffrey'em nie powinno Ci przysporzyć dużych kłopotów, choć warto pamiętać o stosowaniu bloku #1, a na sam koniec walki wcisnąć wskazany przez grę przycisk #2 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wygranie pojedynku na pięści z McCaffrey'em nie powinno Ci przysporzyć dużych kłopotów, choć warto pamiętać o stosowaniu bloku #1, a na sam koniec walki wcisnąć wskazany przez grę przycisk #2. Niezależnie od rozwoju wydarzeń mężczyzna zostanie aresztowany i odesłany na posterunek.