Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Investigate Rancho Escondido (Zbadaj pożar, który miał miejsce w lokacji Rancho Escondido) - ciąg dalszy

1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Udaj się w stronę zniszczonego domu #1 i następnie nieznacznie skręć w prawo - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Udaj się w stronę zniszczonego domu #1 i następnie nieznacznie skręć w prawo. Zdecyduj się na zbadanie fundamentów budynku w miejscu, w którym powinien zatrzymać się Twój partner #2.

2 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dokładniejsza inspekcja doprowadzi do wyciągnięcia z fundamentów poluzowanej cegły #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dokładniejsza inspekcja doprowadzi do wyciągnięcia z fundamentów poluzowanej cegły #1. Wciśnij przycisk A w celu jej dokładniejszego obejrzenia i pozyskania nowego dowodu rzeczowego (Clue - Poor cement quality). Przy próbie odłożenia cegły okaże się zresztą, że cała konstrukcja jest bardzo niestabilna #2. Wysłuchaj dialogu między detektywami, którzy zadecydują, że najwyższa pora złożyć wizytę Leland'owi Monroe.

ZADANIE: Investigate Elysian Fields (Wybierz się do siedziby firmy Elysian Fields)

3 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Elysian Fields - 748 North Oxford Avenue] #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Elysian Fields - 748 North Oxford Avenue] #1. Po dotarciu na miejsce wejdź do budynku i wysłuchaj krótkiej rozmowy z recepcjonistką #2.

4 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ruszaj po schodach na górę #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ruszaj po schodach na górę #1. Tu z kolei czeka Cię rozmowa z sekretarką szefa firmy, a mianowicie panną Cansino #2. Po mało produktywnej wymianie zdań zostaniecie przywitani przez samego Lelanda Monroe, który zgodzi się na udzielenie odpowiedzi na pytania detektywów.

5 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Skieruj się do biura Lelanda Monroe #1 i podejdź do foteli zarezerwowanych dla gości celem rozpoczęcia przesłuchania - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skieruj się do biura Lelanda Monroe #1 i podejdź do foteli zarezerwowanych dla gości celem rozpoczęcia przesłuchania. Zacznij od wybrania tematu Elysian linked to arsons (Powiązanie firmy Elysian Fields z pożarami domów) #2. Jako że Leland potraktuje fakt dostarczenia ulotek reklamowych firmy do wszystkich domów, które spłonęły jako zbieg okoliczności, zdecyduj się na wciśnięcie przycisku X (Doubt).

6 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kolejne pytanie z listy to Promotional travel contest (Wycieczki wygrane w konkursie) #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kolejne pytanie z listy to Promotional travel contest (Wycieczki wygrane w konkursie) #1. Monroe skłamie, że nie wie nic o działaniach reklamowych polegających na losowaniu wycieczek, tak więc wciśnij przycisk Y (Lie). Zdecyduj się następnie na przedstawienie Leland'owi ulotek reklamowych zdobytych na miejscu pożaru domu rodziny Morellich, czyli Elysian Fields flyers #2. Monroe przyzna, że jest twarzą kampanii reklamowej i doda zarazem, że swoje udziały w funduszu Suburban Redevelopment ma wiele wysoko postawionych osób w mieście.

7 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Trzecie pytanie dla Lelanda to Local land acquisitions (Przejęcia lokalnych gruntów) #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Trzecie pytanie dla Lelanda to Local land acquisitions (Przejęcia lokalnych gruntów) #1. Monroe udzieli mało wiarygodnej wypowiedzi, że stara się weryfikować wcześniejsze plany w sytuacji gdy ktoś odmówi sprzedaży domu. Jako że jest to mało wiarygodny scenariusz wciśnij przycisk X (Doubt). Ostatnie pytanie to Rancho Escondido fire (Pożar w lokacji Rancho Escondido) #2.

8 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Monroe tym razem skłamie, twierdząc, że wszystkie domy ze wspomnianego osiedla przeszły niezbędne inspekcje i że są w świetnym stanie technicznym - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Monroe tym razem skłamie, twierdząc, że wszystkie domy ze wspomnianego osiedla przeszły niezbędne inspekcje i że są w świetnym stanie technicznym. Wciśnij przycisk Y (Lie) i na potwierdzenie swych oskarżeń przywołaj poluzowane fundamenty, czyli Poor cement quality #1. Leland ponownie potwierdzi, że wszystko odbyło się zgodnie z prawem, przyznając jednak, że z uwagi na dużą skalę przedsięwzięcia zaniżone zostały standardy budowy. Na sam koniec spotkania Monroe zaproponuje podzielenie się z detektywami informacją na tam wszystkich swoich wykonawców #2, sugerując, że wina może spaść na jednego z nich.

9 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do biurka sekretarki i podnieś leżący na nim dokument z listą nazwisk #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do biurka sekretarki i podnieś leżący na nim dokument z listą nazwisk #1. Musisz wybrać trzecią pozycję od góry, a więc Roberta Chapmana #2, czyli osobę podejrzewaną o bycie seryjnym podpalaczem, którą miałeś okazję doścignąć i aresztować w trakcie rozgrywania poprzedniego śledztwa. W Twoim notatniku pojawi się nowy ślad (Clue - List of contractors).

ZADANIE: Trace Address for Herbert Chapman (Zdobądź adres zamieszkania Herberta Chapmana)

10 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć na parter, przy czym pozostań wewnątrz budynku i wejdź do prawego pomieszczenia #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć na parter, przy czym pozostań wewnątrz budynku i wejdź do prawego pomieszczenia #1. Odszukaj tu telefon przy jednym z biurek #2 i użyj go w celu skontaktowania się z centralą. Dowiesz się, że Chapman został wypuszczony na wolność.

11 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Gra wyświetli teraz kilka dłuższych scenek przerywnikowych, dając Ci między innymi okazję do spotkania się z Roy'em Earle'm #1, próbującym nakłonić głównego bohatera do rezygnacji z dalszego śledztwa - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Gra wyświetli teraz kilka dłuższych scenek przerywnikowych, dając Ci między innymi okazję do spotkania się z Roy'em Earle'm #1, próbującym nakłonić głównego bohatera do rezygnacji z dalszego śledztwa. Ze swoim partnerem spotkasz się następnego dnia #2, dowiadując się, że on również poddany został podobnym naciskom. Wsiądź do radiowozu, otrzymując przez radio informację o aktualnym miejscu zamieszkania Chapmana.

ZADANIE: Investigate Chapman Residence (Wybierz się do miejsca zamieszkania Herberta Chapmana)

12 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pozostań w radiowozie i zaplanuj podróż do lokacji [Chapman's Apartment - 650 North Kingsley Drive] #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pozostań w radiowozie i zaplanuj podróż do lokacji [Chapman's Apartment - 650 North Kingsley Drive] #1. Dotarcie do celu doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki z udziałem sąsiada Chapmana #2, który poskarży się, iż auto poszukiwanej osoby stoi od kilku godzin na trawniku.

13 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podejdź do auta Chapmana i zdecyduj się na wejście w interakcję z tylną klapą #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podejdź do auta Chapmana i zdecyduj się na wejście w interakcję z tylną klapą #1. Na początek wybierz kartkę leżącą po lewej stronie #2, a okaże się, że jest to ulotka reklamowa Elysian Fields. Powinieneś też zauważyć więcej ulotek leżących w skrzyni.

14 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz zdecyduj się na obejrzenie dolnego przedmiotu #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz zdecyduj się na obejrzenie dolnego przedmiotu #1. Będzie to amunicja do broni kaliber .45 i informacja na temat tego znaleziska pojawi się w Twoim notatniku (Clue - .45 caliber ammunition). Na koniec zdecyduj się na zbadanie górnego przedmiotu #2.

15 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podniesionym obiektem okażą się być odstraszacze komarów #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podniesionym obiektem okażą się być odstraszacze komarów #1. Wciśnij przycisk A w celu zajrzenia do wnętrza pudełka i pozyskania nowego dowodu rzeczowego (Clue - Mosquito coils) #2.

ZADANIE: Apprehend Herbert Chapman (Doścignij Herberta Chapmana)

16 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Gra wyświetli teraz scenkę przerywnikową z udziałem Herberta Chapmana, który wyjdzie z pobliskiej pralni #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Gra wyświetli teraz scenkę przerywnikową z udziałem Herberta Chapmana, który wyjdzie z pobliskiej pralni #1. Mężczyzna na widok funkcjonariuszy wskoczy do przejeżdżającego tramwaju i przejmie nad nim kontrolę. Ruszaj prosto i po dotarciu do skrzyżowania skręć oczywiście w prawo #2.

17 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Możesz teraz jechać powoli za tramwajem, wysłuchując kolejnych rozmów przez radio #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Możesz teraz jechać powoli za tramwajem, wysłuchując kolejnych rozmów przez radio #1. Nie próbuj wyprzedzać tramwaju, gdyż maszyna automatycznie by wtedy przyśpieszyła i znalezienie się przed tramwajem okazałoby się niemożliwe. W miarę możliwości utrzymuj się tuż za tramwajem, gdyż będzie on taranował po drodze uczestników drogi i nie możesz się z nikim zderzyć #2.

18 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po przejechaniu kilkuset metrów tramwaj dość niespodziewanie skręci w prawo #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po przejechaniu kilkuset metrów tramwaj dość niespodziewanie skręci w prawo #1. Twój partner powinien się teraz odezwać z planem zakończenia pościgu #2. Dopiero od tego momentu będziesz mógł przystąpić do działań ofensywnych.

19 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Założenie jest zbliżone do pościgów samochodowych, tak więc zjedź na przeciwległy lewy pas, pozwalając swojemu partnerowi na przystąpienie do ostrzału #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Założenie jest zbliżone do pościgów samochodowych, tak więc zjedź na przeciwległy lewy pas, pozwalając swojemu partnerowi na przystąpienie do ostrzału #1. Po kilku chwilach tramwaj powinien utracić boczną osłonkę kół #2.

20 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Istotne jest oczywiście to żeby widząc nadjeżdżające z naprzeciwka auta chować się za tramwajem - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Istotne jest oczywiście to żeby widząc nadjeżdżające z naprzeciwka auta chować się za tramwajem. Prowadź ostrzał do momentu aż koła tramwaju zostaną zniszczone, a on sam się wykolei #1. Jeżeli nie chcesz prowadzić działań ofensywnych, to możesz utrzymywać się w bezpiecznej odległości za tramwajem. Także i w tym przypadku pościg zakończyłby się wykolejeniem tramwaju #2, tyle że już bez Twojego udziału.

21 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zaparkuj w odległości kilkunastu metrów od tramwaju i schowaj się za radiowozem #1 - Case 18 - A Walk in Elysian Fields (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zaparkuj w odległości kilkunastu metrów od tramwaju i schowaj się za radiowozem #1. Chapman wybiegnie z pistoletem i będziesz się go musiał pozbyć, najlepiej celnym strzałem w głowę #2. Przed Tobą już tylko kilka nowych scenek przerywnikowych, między innymi rozmowy z kapitanem McKelty'm oraz Elsą Lichtmann. Ostatnia rozmowa będzie zdecydowanie najważniejsza, gdyż znajdzie ona swoją kontynuację w kolejnym rozdziale gry.