Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

Case 12 - The Studio Secretary Murder

ZADANIE: Investigate Globe Loan & Jewelry (Wybierz się do lombardu Globe Loan & Jewelry)

1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek czeka Cię spotkanie w biurze kapitana Donnelly'ego #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek czeka Cię spotkanie w biurze kapitana Donnelly'ego #1. Od swojego szefa dowiesz się o dwóch sprawach. Po pierwsze, ktoś próbował sprzedać w jednym z lokalnych lombardów biżuterię należącą najprawdopodobniej do zamordowanej jakiś czas temu Deidry Moller. Po drugie, zamordowana została kolejna kobieta, której ciało odnaleziono na zajezdni kolejowej #2. Zauważ, że już na starcie odblokowałeś nowy trop (Clue - Pawned rings).

2 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
W pierwszej kolejności dobrze byłoby się zająć odwiedzeniem lombardu, tak więc skieruj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Pawnbroker - 348 S Main St - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

W pierwszej kolejności dobrze byłoby się zająć odwiedzeniem lombardu, tak więc skieruj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Pawnbroker - 348 S Main St. Downtown] #1. Po dotarciu na miejsce wejdź do środka celem odbycia rozmowy z właścicielem lombardu David'em Bremner'em #2. Mężczyzna potwierdzi odkupienie dwóch pierścionków.

3 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zaczekaj aż kamera zmieni swoją pozycję, ukazując leżące na blacie pierścionki - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zaczekaj aż kamera zmieni swoją pozycję, ukazując leżące na blacie pierścionki. Zacznij od zbadanie lewego obiektu #1. Użyj gałki analogowej w celu dokonania zbliżenia na niewielkim znaku widocznym na pierścionku #2. Od właściciela lombardu dowiesz się, że jest to symbol sklepu jubilerskiego Hartfield's Jewelry.

4 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz obejrzyj prawy pierścionek #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz obejrzyj prawy pierścionek #1. Także i w tym przypadku musisz odszukać niewielkie oznaczenie, sugerujące, iż pierścionek jest wykonany z 22-karatowego złota #2. Na sam koniec wypytacie właściciela lombardu o osobę, która przyniosła pierścionki. Oprócz otrzymania mało pomocnego rysopisu dowiesz się, że mężczyzna przedstawił się jako Percy B Shelley z Londynu. Główny bohater szybko się domyśli, że to fałszywe nazwisko, podane przez seryjnego mordercę zapewne w celu zmylenia detektywów.

ZADANIE: Investigate Railyard Crime Scene (Zbadaj miejsce zbrodni)

5 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wyjdź z lombardu, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż na miejsce zbrodni, czyli do lokacji [Railyard - 378 South Santa Fe Ave] #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wyjdź z lombardu, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż na miejsce zbrodni, czyli do lokacji [Railyard - 378 South Santa Fe Ave] #1. Dotarcie do celu paradoksalnie może Ci sprawić trochę problemów, a to dlatego, że zajezdnia znajduje się pod mostem. Najlepiej jest pojechać na wschód ulicą 3rd Street #2 i następnie skręcić na południe.

6 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po dotarciu do celu gra wyświetli krótką cut-scenkę, w trakcie której poproszony zostaniesz o to żeby pojechać za innym radiowozem #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po dotarciu do celu gra wyświetli krótką cut-scenkę, w trakcie której poproszony zostaniesz o to żeby pojechać za innym radiowozem #1. Wkrótce dojedziesz na miejsce #2. Zacznij tu od wysłuchania rozmowy z funkcjonariuszem Hartem, od którego dowiesz się o dwóch osobach obecnych na miejscu zbrodni - Jamison najprawdopodobniej odnalazł ciało, a Nelson Gaines zgłosił ten fakt na policję.

7 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek skieruj się oczywiście w stronę ciała zamordowanej kobiety - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek skieruj się oczywiście w stronę ciała zamordowanej kobiety. Porozmawiaj z obecnym na miejscu koronerem #1, dowiadując się o obrażeniach i śladach szminki na twarzy ofiary. Możesz już przystąpić do szczegółowych oględzin ciała #2.

8 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zacznij od zbadania prawej ręki kobiety #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zacznij od zbadania prawej ręki kobiety #1. Dokonaj przybliżenia obrazu na palce, dzięki czemu zauważysz, że na jednym z nich brakuje pierścionka #2. Ślad ten pojawi się naturalnie w Twoim notatniku (Clue - Missing ring).

9 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Obejrzyj teraz głowę ofiary #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Obejrzyj teraz głowę ofiary #1. Obróć ją nieznacznie w lewo, wysłuchując krótkiego komentarza na temat nieprzyjemnego zapachu, związanego nie tylko z wypiciem dużej ilości alkoholu, ale zapewne również włóczęgostwem #2. Zauważ, że zdobyłeś dwa nowe ślady (Clue - Vagrancy i Clue - Time of death).

10 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zbadanie lewej ręki możesz pominąć, gdyż nie wiążą się z tym żadne sensacyjne odkrycia - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zbadanie lewej ręki możesz pominąć, gdyż nie wiążą się z tym żadne sensacyjne odkrycia. Odejdź od ciała i przyjrzyj się plamom krwi widocznym na jednym z okolicznych wagonów #1, wysłuchując krótkiego komentarza ze strony głównego bohatera #2.

11 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podejdź teraz do leżących na żółtym podłożu przedmiotów #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podejdź teraz do leżących na żółtym podłożu przedmiotów #1. Zacznij od zbadania pierwszego obiektu od lewej strony, czyli niewielkiej kartki. Na kartce zapisana będzie lista przedmiotów na nazwisko Evelyn Summers (personalia ofiary), a sama notka będzie oznaczona logiem sklepu monopolowego Levine's Liquor Store #2.

12 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Odłóż kartkę i obejrzyj teraz środkowy przedmiot #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Odłóż kartkę i obejrzyj teraz środkowy przedmiot #1. Musisz użyć gałki analogowej w celu dokonania przybliżenia obrazu na obiekcie. Okaże się, że jest to pudełko zapałek pochodzące z baru Mensch's #2.

13 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na sam koniec zajmij się zbadaniem leżącej po prawej stronie torebki, zdobywając już na samym starcie nowy dowód rzeczowy (Clue - Handbag) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na sam koniec zajmij się zbadaniem leżącej po prawej stronie torebki, zdobywając już na samym starcie nowy dowód rzeczowy (Clue - Handbag) #1. Wybierz górny przedmiot z torebki, którym okaże się być identyfikator ze studia filmowego #2. Od swojego partnera dowiesz się, że studio to przed paroma laty zwinęło biznes. Odblokowany zostanie kolejny trop (Clue - Movie lot job).

14 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz wyjmij z torebki prawy przedmiot #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz wyjmij z torebki prawy przedmiot #1. Będzie to mianowicie list od kogoś z rodziny zamordowanej kobiety. Niestety, pomimo możliwości przewinięcia kamery na dół nie zapoznasz się już teraz z treścią całego listu, bo reszta będzie oderwana #2. Mimo to odblokujesz nowy ślad (Clue - Upper half of torn letter).

15 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Możesz się już zająć odbyciem rozmów z obecnymi na miejscu zbrodni postaciami - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Możesz się już zająć odbyciem rozmów z obecnymi na miejscu zbrodni postaciami. Na początek podejdź do mężczyzny, który będzie stał dalej od ciała, a mianowicie do czarnoskórego Nelsona Gaines'a #1. Od pracownika kolei dowiesz się, że spostrzegł drugą z obecnych tu osób leżącą na ciele ofiary #2.

16 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dopiero teraz podejdź do Johna Jamison'a celem zainicjowania dłuższej rozmowy #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dopiero teraz podejdź do Johna Jamison'a celem zainicjowania dłuższej rozmowy #1. Mężczyzna już na samym początku spotkania zostanie znokautowany przez Twojego partnera #2 po tym jak dowiecie się, że Jamison próbował pocałować zmarłą kobietę.

17 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Detektywi poproszą teraz przesłuchiwanego mężczyznę o opróżnienie kieszeni, w rezultacie czego pozyskasz szminkę #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Detektywi poproszą teraz przesłuchiwanego mężczyznę o opróżnienie kieszeni, w rezultacie czego pozyskasz szminkę #1. Informacja na temat zdobycia tego przedmiotu zostanie oczywiście odnotowana w notatniku (Clue - Lipstick). Warto dodatkowo wciśnij przycisk A w celu dokładniejszego sprawdzenia szminki #2. Jamison będzie upierał się przy tym, że szminkę odnalazł w torebce ofiary.

18 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Możesz już rozpocząć przesłuchanie, zadając pytanie Interference with evidence (Ingerencja w materiał dowodowy) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Możesz już rozpocząć przesłuchanie, zadając pytanie Interference with evidence (Ingerencja w materiał dowodowy) #1. John stwierdzi, że zajrzał jedynie do torebki i możesz mu uwierzyć poprzez wciśnięcie przycisku A (Truth), dodatkowo dowiadując się, że w torebce nie było żadnej gotówki. Drugie pytanie to Discovery of victim's body (Odnalezienie ciała ofiary) #2. Jako że rozmówca udzieli lakonicznej wypowiedzi, iż ciało odnalazł w drodze z pracy wciśnij przycisk X (Doubt). Jedyna istotna informacja jest taka, że James nie widział ciała kiedy przechodził tędy wcześniej około północy. Przesłuchanie po chwili dobiegnie końca, a kolejne wypowiedzi Jamison'a na tyle rozzłoszczą Twojego partnera, że ponownie znokautuje mężczyznę.

ZADANIE: Trace Address of Levine's Liquor (Zdobądź adres sklepu monopolowego Levine's Liquor Store)

19 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Odejdź od miejsca zbrodni, kierując się w stronę zaparkowanych w okolicy radiowozów - Case 12 - The Studio Secretary Murder (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Odejdź od miejsca zbrodni, kierując się w stronę zaparkowanych w okolicy radiowozów. Odszukaj na jednym z pobliskich słupów budkę telefoniczną #1 i użyj jej w celu skontaktowania się z centralą. Główny bohater poprosi o odnalezienie adresu sklepu monopolowego z kartki znajdującej się w torebce ofiary, otrzymując po chwili przerwy dokładne namiary #2.