Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 11 - The White Shoe Slaying (3) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Investigate Interstate Bus Stop (Wybierz się na międzystanową zajezdnię autobusową)

1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po wyjściu z sali przesłuchań zaczepi Was jeden z funkcjonariuszy #1, stwierdzając, że poszukiwanego włóczęgę ze zdeformowaną twarzą zauważono w pobliżu jednego z lokalnych obozowisk - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po wyjściu z sali przesłuchań zaczepi Was jeden z funkcjonariuszy #1, stwierdzając, że poszukiwanego włóczęgę ze zdeformowaną twarzą zauważono w pobliżu jednego z lokalnych obozowisk. Policjant przekaże też, że osobnik ten jest już poszukiwany w związku z innymi napaściami. Zanim zajmiesz się tym tropem, dobrze byłoby odnaleźć kierowcę autobusu, który odwiózł poprzedniej nocy Jamesa i Theresę. W tym celu udaj się do swojego radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Bus Depot - 1660 Beverly Boulevard] #2.

2 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
W drodze do zajezdni powinieneś otrzymać komunikat przez radio mówiący o tym, że potwierdziło się alibi męża ofiary dotyczące jego pozostania na przyjęciu #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

W drodze do zajezdni powinieneś otrzymać komunikat przez radio mówiący o tym, że potwierdziło się alibi męża ofiary dotyczące jego pozostania na przyjęciu #1. Po dotarciu do zajezdni skieruj się do środka #2. Odbędziesz tu rozmowę z jedną z pracownic zajezdni, od którego dowiesz się, że autobus zeszłej nocy prowadził Frank Zeferelli. Po chwili uzyskasz informację, że kierowca rozwozi aktualnie pasażerów autobusem linii 74.

3 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kobieta przekaże Wam ulotkę z informacją na temat trasy przejazdu autobusu wspomnianej linii #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kobieta przekaże Wam ulotkę z informacją na temat trasy przejazdu autobusu wspomnianej linii #1. Wciśnij przycisk A w celu dokładniejszego obejrzenia ulotki #2, która pojawi się jednocześnie na liście zdobytych przedmiotów (Clue - Bus route map).

ZADANIE: Locate All American 74 (Zlokalizuj autobus linii 74)

4 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Nie musisz na szczęście zapamiętywać trasy przejazdu autobusu, gdyż otwierając w dowolnym momencie mapę miasta będziesz ją mógł podejrzeć #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście zapamiętywać trasy przejazdu autobusu, gdyż otwierając w dowolnym momencie mapę miasta będziesz ją mógł podejrzeć #1. Powróć do radiowozu i ruszaj wzdłuż tej linii (w dowolną stronę) #2. Warto po drodze zerkać na radar, na którym również będzie widoczny czerwony pasek informujący o trasie jazdy autobusu.

5 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Przygotuj się na dłuższą przejażdżkę i na odbycie po drodze kilku rozmów z partnerem - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przygotuj się na dłuższą przejażdżkę i na odbycie po drodze kilku rozmów z partnerem. Nie zapomnij o tym żeby często zerkać na widoczny w rogu ekranu radar, dzięki czemu nie przegapisz miejsc, w których należy skręcić #1. Po kilku minutach jazdy powinniście doścignąć autobus linii 74 #2.

6 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zgodnie z sugestią swojego partnera załącz syrenę, wymiń autobus i z zachowaniem środków ostrożności zajedź mu drogę #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią swojego partnera załącz syrenę, wymiń autobus i z zachowaniem środków ostrożności zajedź mu drogę #1. Wysiądź teraz z pojazdu celem odbycia rozmowy z Frankiem Zerefrellim #2. Kierowca zdradzi, że Theresa faktycznie wysiadła sama i na dodatek w dość niebezpiecznej okolicy, a mianowicie w pobliżu obozowiska włóczęgów. Odblokowany zostanie nowy trop (Clue - Victim last seen).

ZADANIE: Investigate Hobo Camp (Zbadaj obozowisko włóczegów)

ZADANIE: Locate Disfigured Suspect (Odszukaj podejrzanego ze zdeformowaną twarzą)

7 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Hobo Camp - Grand Avenue, between Temple and Sunset] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Hobo Camp - Grand Avenue, between Temple and Sunset] #1. Pomimo tego, że obóz znajduje się pod mostem nie musisz przesadnie kombinować z jego odnalezieniem. Wjedź po prostu na most, a w odpowiednim miejscu zostaniesz zatrzymany #2.

8 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Akcja przeniesie się w okolice wejścia do obozowiska, gdzie zostaniecie okrążeni przez przebywające tu osoby #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Akcja przeniesie się w okolice wejścia do obozowiska, gdzie zostaniecie okrążeni przez przebywające tu osoby #1. Twój partner zastrzeli kilku włóczęgów, przy czym z resztą, wliczając w to ich "lidera", stoczycie pojedynki wręcz #2.

ZADANIE: Arrest Disfigured Suspect (Aresztuj podejrzanego ze zdeformowaną twarzą)

9 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jak zapewne zauważyłeś, w udziale przypadnie Ci pokonanie poszukiwanego mężczyzny - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, w udziale przypadnie Ci pokonanie poszukiwanego mężczyzny. Nie zapomnij o możliwości stosowania bloków. Atakuj włóczęgę do momentu otrzymania informacji o możliwości znokautowania go poprzez wciśnięcie przycisku Y lub B #1. Od pokonanego włóczęgi dowiesz się, że nazywa się Stuart Ackerman #2.

10 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Włóczęga zostanie aresztowany, zaś Ty będziesz mógł przystąpić do zbadania jego chatki #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Włóczęga zostanie aresztowany, zaś Ty będziesz mógł przystąpić do zbadania jego chatki #1. Wejdź do środka i obejrzyj skrzynie zlokalizowane na wprost od wejścia, podnosząc z jednej z nich gazetę (Newspaper) #2. Gra pozwoli Ci na zapoznanie się z nowym materiałem filmowym.

11 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podejdź teraz do szafki ustawionej przy łóżku #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podejdź teraz do szafki ustawionej przy łóżku #1. Obejrzyj leżący na niej sznur, dokonując przybliżenia obrazu na śladach krwi i zdobywając tym samym nowy ślad (Clue - Bloodstained rope piece) #2.

12 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kolejny miejsce, które należy zbadać, to stolik na lewo od łóżka #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kolejny miejsce, które należy zbadać, to stolik na lewo od łóżka #1. Oprócz nieistotnego zdjęcia odnajdziesz tu też torebkę. Użyj gałki analogowej w celu przybliżenia kamery na tym obiekcie #2. Informacja na temat znalezienia torebki pojawi się w notatniku (Clue - Purse).

13 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wciśnij teraz przycisk A w celu otwarcia torebki - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wciśnij teraz przycisk A w celu otwarcia torebki. W środku główny bohater odnajdzie karteczkę z logo lokacji Crystal Ballroom #1, co jednoznacznie przesądzi o tym, że torebka należała do Theresy Taraldsen. Możesz już wyjść z obozowiska #2.

ZADANIE: Interrogate Stuart Ackerman (Przesłuchaj Stuarta Ackerman'a)

14 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do radiowozu i powtórnie zaplanuj wyprawę na posterunek, a więc do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do radiowozu i powtórnie zaplanuj wyprawę na posterunek, a więc do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1. Po dotarciu do celu wejdź do budynku i skieruj się do sali przesłuchań numer 1 #2, gdzie będzie już czekał Stuart Ackerman.

15 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pierwsze pytanie z listy to Motive for murder (Motyw popełnienia morderstwa) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pierwsze pytanie z listy to Motive for murder (Motyw popełnienia morderstwa) #1. Mężczyzna stwierdzi, że nie pamięta swoich morderstw, tak więc wciśnij przycisk Y (Lie) i na odświeżenie pamięci pokaż mu odnaleziony w jego chatce zakrwawiony sznur, czyli Bloodstained rope piece #2.

16 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po otrzymaniu dziwacznej odpowiedzi od Ackerman'a zadaj mu kolejne pytanie, czyli Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po otrzymaniu dziwacznej odpowiedzi od Ackerman'a zadaj mu kolejne pytanie, czyli Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1. Stuart będzie kontynuował wysławianie się w nielogiczny sposób, w rezultacie czego wciśnij przycisk X (Doubt). Ostatnie pytanie to Alibi for Stuart Ackerman (Alibi Stuarta Ackerman'a) #2. Po otrzymaniu odpowiedzi, że Ackerman przebywał w okolicach czasu zgony Theresy w obozowisku wciśnij ponownie przycisk X (Doubt). Agresywna wypowiedź Ackerman'a odnośnie ewentualnego alibi zakończy to przesłuchanie i zaowocuje aresztowaniem mężczyzny. Przed Tobą już tylko kilka nowych scenek przerywnikowych (między innymi pochwalna rozmowa z kapitanem), po czym etap ten dobiegnie końca.