S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w złocie!
Wszystko wskazuje na to, że już nic nie przeszkodzi koncernowi THQ w opublikowaniu zgodnie z planem gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla na rynku. Reprezentujący firmę Kelly Lock oznajmił wczoraj w San Francisco, że twór ukraińskiego studia GSC Game World wszedł w „złotą” fazę produkcji.
Wszystko wskazuje na to, że już nic nie przeszkodzi koncernowi THQ w opublikowaniu zgodnie z planem gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla na rynku. Reprezentujący firmę Kelly Lock oznajmił wczoraj w San Francisco, że twór ukraińskiego studia GSC Game World wszedł w „złotą” fazę produkcji.

Gra trafiła do tłoczni, gdzie aktualnie jest powielana. Amerykańskiej premiery możemy spodziewać się 20 marca bieżącego roku, Europę Cień Czarnobyla obejmie trzy dni później. Za wydanie programu w naszym kraju odpowiada firma CD Projekt. Dokładna data debiutu rynkowego nie jest jeszcze znana, ale z pierwszych zapowiedzi dystrybutora wynika, że S.T.A.L.K.E.R. stanie się dostępny w kwietniu.
Więcej informacji na temat gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla znajdziesz na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Zapowiedź gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Zwiastun filmowy #5
- Zwiastun filmowy #6
- Zwiastun filmowy #7
- Zwiastun filmowy #8
- Zwiastun filmowy #9
- Zwiastun filmowy #10
- Galeria obrazków

S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Data wydania: 20 marca 2007
GRYOnline
Gracze
Steam
- THQ
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany430282 Senator
Maxblack --> W recenzji Stalkera w CDA było napisane, że w grze specjalnie tak jest i potwory są bardziej wytrzymałe. W końcu to mutanty, nie ?
zanonimizowany159220 Pretorianin
"Yacca64 --> Pojazdy wycięli przez anomalie. Twierdzili, że anomalii było za dużo i nie sposób było ich wyminąć przy szybkiej jeździe, co kończyło się śmiercią."
I w ten sposób ujęli też z realizmu. Co z tego, że nie można było ich wyminąć przy szybkiej jeździe i kończyło się śmiercią. Zakładając, że anomalie są tym czym są tak to właśnie powinno się dziać. Według mnie naciągane strasznie to wyjaśnienie twórców gry. Kto chciałby jeździć to by sobie jeździł nawet 20 km/h. To tak jakby w BF wycięto pojazdy bo szybka jazda nimi nie pozwala wymijać lecących w ich stronę pocisków co kończy się śmiercią kierowcy i pasażerów lub wyrzucenie z Obliviona koni, w końcu nie można na nich walczyć.
Skoro miały być pojazdy to powinni je dodać/zostawić, a nie wkręcają jakąś ściemę, nawet jeśli jazda 20km/h kończyła by się śmiercią.
zanonimizowany76464 Senator
kosik007 - mutanty, nie mutanty wygląda to dziwnie i nie grywalnie.
bone_man Legend

Sooulhunter --> Mam podobne zdanie. Wycięcie samochodów mnie chyba najbardziej boli.
Chcieli się zabezpieczyć w pewien sposób.
Załóżmy, że faktycznie pojazdami praktycznie nie dałoby się jeździć przez anomalie.
Ludzie zaczęliby na nich "fukać" - po co daliście samochody, jak ciągle się w nich ginie. A tak, wycięli je i mają spokój.
Modderzy je uaktywnią i trzeba będzie samemu sprawdzić, jak to wygląda; czy
1) faktycznie, lepiej, że ich nie ma, bo znudziło mi się ginąć raz za razem
2) wcale nie jest tak źle i powinny być w 'standardzie'
:)
Maxblack --> Też mnie to ciekawi. Mam wrażenie, że część osób, które robiły te filmiki waliło pełnym ogniem do stworów, zamiast przycelować.
Pamiętam jeden krótki film, gdzie facet strzelał do 1 ślepego psa - żadnym pociskiem go nie trafił, zmarnował cały magazynek.
W innych filmach widziałem, jak na jednym magazynku zabijali po kilka stworów. Się zobaczy w praniu. :)
OldDorsaj Senator

snoopikus--->a jeszcze później została w większości przywrócona,dlatego premiera była znów przesunięta-więc ta beta w którą grałeś już nie jest adekwatna do tego co wyjdzie