Poboczne zadania
Poboczne zadania, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Seven: The Days Long Gone przez gry-online.pl
Aktualizacja:
- Zadania strefy 1 (Wiza 01) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 2 (Wiza 02) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 3 (Wiza 03) | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 4 (Wiza 04) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 5 (Wiza 05) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Zadania strefy 6 (Wiza 06) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Kontrakty technomagów | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone
- Pozostałe zadania | Seven The Days Long Gone
Komentarze czytelników
Rafiid Junior
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
komandor_Tarkin Legionista

Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
jackowsky Legend

Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.