Seven: The Days Long Gone: Główne zadania
Seven: The Days Long Gone: Główne zadania, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Seven: The Days Long Gone przez gry-online.pl
Aktualizacja:
- Seven: The Days Long Gone: Duża fucha (The Job)
- Seven: The Days Long Gone: Przylot (Arrival)
- Seven: The Days Long Gone: Kontaktu brak (Lost Contact)
- Seven: The Days Long Gone: Azyl (Sanctuary)
- Seven: The Days Long Gone: W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole)
- Seven: The Days Long Gone: Ucieczka (Breakout)
- Seven: The Days Long Gone: Wspomnień czar (Memory Lane)
- Seven: The Days Long Gone: Zachowaj to w sekrecie
- Seven: The Days Long Gone: Trzewia bestii
- Seven: The Days Long Gone: Skarbiec (The Vault)
Komentarze czytelników
Jak wsadzić auryt do tej skrytki w misji Ślepa Bessy??
W ekwipunku nie występuje on jako przedmiot, który można by było przekładać.
Taki urok gry. Mimo przebrania lepiej nie pchać się na oczy innym osobom o takim samym przebraniu i kategorycznie unikać "oficerów" oznaczonych wieńcem laurowym.
Jak to jest z tym przebieraniem się? Mam na sobie komplet przebrania - w tym przypadku - za żołnierza technomagów, znacznik aktywności przebrania jest "włączony". Jednak wystarczy, że tylko przejdę obok jakiegoś technomaga stojącego poza terenem zastrzeżonym i już koleś się mną interesuje. A po kilku sekundach cała chmara mnie atakuje. Robię coś nie tak czy to taki urok gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
