Magicka: Zaklęcia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zaklęcia

Rozdział 1

1 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Przechodząc samouczek w podziemiach uniwersytetu, zdobędziesz księgę z zaklęciem Pędu - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Przechodząc samouczek w podziemiach uniwersytetu, zdobędziesz księgę z zaklęciem Pędu. Leży na półce tuż przed zgniataczem [1]. Dwa kolejne czary otrzymasz po opuszczeniu piwnic [2]. Będą to Wywalenie do pulpitu oraz Ożywienie.

2 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Następna księga została ukryta w sekretnej lokacji - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Następna księga została ukryta w sekretnej lokacji. Na północny-wschód od martwego łosia powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1]. Używając obszarowo żywiołu Mrozu przedostań się na jego wschodni kraniec. Leży tam martwy mag oraz księga z zaklęciem Smar [2].

Rozdział 2

3 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Po drugiej walce z goblinami udaj się w północno-zachodni róg lokacji [1] - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Po drugiej walce z goblinami udaj się w północno-zachodni róg lokacji [1]. Będzie tam mała jaskinie, w której znajdziesz księgę z zaklęciem Deszcz [2].

4 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Kolejną księgę znajdziesz niedaleko ołtarza goblinów [1] - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Kolejną księgę znajdziesz niedaleko ołtarza goblinów [1]. Podnieś ją po walce z szamanem [2], a zdobędziesz zaklęcie Zniweczenie.

Rozdział 3

5 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Magiczną księgę z zaklęciem Grom znajdziesz na środku polany [1], zaraz po walce z przyzywającymi enty druidami [2] - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Magiczną księgę z zaklęciem Grom znajdziesz na środku polany [1], zaraz po walce z przyzywającymi enty druidami [2].

Rozdział 4

6 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu uważnie zbadaj drzewa po lewej [1] - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu uważnie zbadaj drzewa po lewej [1]. Ukryto między nimi księgę z zaklęciem Tornado [2].

7 - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry
Na tym samym etapie jest jeszcze jedna księga - Zaklęcia - Znajdźki - Magicka - poradnik do gry

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl