Magicka: Rozdział 4 - Nowa Nadzieja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 4 - Nowa Nadzieja

1 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu skręć w stronę rozbitego statku i podnieś ukrytą między drzewami księgę Tornado [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu skręć w stronę rozbitego statku i podnieś ukrytą między drzewami księgę Tornado [1]. Kawałek dalej, również po lewej stronie, leży kolejny martwy łoś [2].

2 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy go zbadasz, udaj się do miasta [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy go zbadasz, udaj się do miasta [1]. Zostaniesz tam przywitany przez kapitana straży, który zaprosi cię do pobliskiej gospody [2]. Wejdź do budynku.

3 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po krótkiej drzemce wyjdź na zewnątrz i biegnij dalej na wschód, walcząc z atakującymi goblinami [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po krótkiej drzemce wyjdź na zewnątrz i biegnij dalej na wschód, walcząc z atakującymi goblinami [1]. Najszybciej pozbędziesz się ich przy pomocy obszarowego zamrożenia (Woda + Mróz). Użyj żywiołu kilka razy, a następnie przytrzymaj SHIFT i wciśnij PPM [2]. Przeciwnicy powinni szybko zginąć.

4 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W pewnym momencie na twojej drodze stanie Vlad [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W pewnym momencie na twojej drodze stanie Vlad [1]. Wysłuchaj co ma do powiedzenia i wykończ kolejna grupę stworów [2].

5 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na wschód dotrzesz na plac, gdzie bestię zastawiły pułapkę [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na wschód dotrzesz na plac, gdzie bestię zastawiły pułapkę [1]. Zostaniesz zaatakowany z dwóch stron przez armię przeciwników. Wykończ wszystkich zaklęciami obszarowymi, cały czas uważając na bomby rzucane przez gobliny. Gdy wrogowie zginą, na plac wejdzie mag z obstawą [2]. W pierwszej kolejności postaraj się zabić wszystkie bestie otaczające czarodzieja. Wykończ je przy pomocy zaklęć obszarowych, a czarów przeciwnika unikaj biegając wokół fontanny. Po zabiciu obstawy zajmij się magiem. Najszybciej może pozbyć się przeciwnika stając po przeciwnej stronie kamiennego monumentu i atakując wroga Gromem. Dwa zaklęcia powinny zakończyć starcie.

6 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Możesz teraz podnieść broń maga - Kostur wojny [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Możesz teraz podnieść broń maga - Kostur wojny [1]. Ten magiczny kij nie tylko zwiększa ilość punktów życia, ale może również wystrzeliwać magiczne pociski (ŚPM) [2].

7 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dalej na wschodzie drogę zablokuje ci ściana ognia [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dalej na wschodzie drogę zablokuje ci ściana ognia [1]. Ugaś ją przy pomocy żywiołu Wody, a następnie zabij oddział atakujących orków [2].

8 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na północnym zachodzie znajduje się mały pożar, który również możesz ugasić [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na północnym zachodzie znajduje się mały pożar, który również możesz ugasić [1]. Znajdziesz za nim Klingę chłodu [2].

9 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dalszą drogę na wschód zablokuje ci wielka sterta gruzów [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dalszą drogę na wschód zablokuje ci wielka sterta gruzów [1]. Aby ją obejść, udaj się do pobliskiej gospody. Gasząc pożary, dotrzesz do miejsca, w którym zaatakuje cię bestia z tarczą [2].

10 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Odblokuj do niej przejście przy pomocy Wody, a następnie cały czas odgradzaj się od przeciwnika płonącą ścianą [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Odblokuj do niej przejście przy pomocy Wody, a następnie cały czas odgradzaj się od przeciwnika płonącą ścianą [1]. Gdy wróg będzie zajęty jej niszczeniem, atakuj go zaklęciami obszarowymi np. Woda + Mróz. Po walce podnieś księgę leżącą obok paleniska, a poznasz zaklęcie Pożoga [2]. Wyjście z pomieszczenia znajdziesz w prawym-dolnym rogu lokacji. Chroni go grupka orków, ale nie powinny sprawić większych kłopotów.

11 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na zewnątrz, idź dalej na wschód, do kolejnej dzielnicy miasta [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na zewnątrz, idź dalej na wschód, do kolejnej dzielnicy miasta [1]. Spotkasz tu kilka oddziałów przeciwników, na których polecam przetestować zdobyte zaklęcie Pożogi [2].

12 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Tuż obok barykady, znajdziesz pierwszy Punkt kontrolny [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Tuż obok barykady, znajdziesz pierwszy Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go i ruszaj dalej w prawo. Na placu zostaniesz zaatakowany przez armię wrogów dowodzonych przez potężnego giganta. Staraj się odgradzać od przeciwnikami ścianami, a ich dowódca zajmie się resztą [2]. Gdy strażnicy otworzą wreszcie wrota do zamku, wejdź do środka. Nie musisz zabijać wszystkich przeciwników.

13 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wewnątrz budowli czeka cię starcie z Maszyną [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wewnątrz budowli czeka cię starcie z Maszyną [1]. Twoim zadaniem jest zniszczenie jej zanim zabije siedzącego na tronie króla. Przy pomocy różnego rodzaju ścian odgradzaj się od atakujących magów, a Maszynę wysadź zaklęciem Pożoga [2].

14 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy wybuchnie, do walki przystąpi przywódca magów [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy wybuchnie, do walki przystąpi przywódca magów [1]. Starcie nie będzie jednak zbyt trudne. Zaraz po jego rozpoczęciu, schowaj się za zniszczoną Maszyną i ostrzeliwuj wrogów zaklęciem Pożoga [2]. Czar ten będzie przenikał przez twoje schronie, zadając duże obrażenia i podpalając wrogów. Przeciwnicy nie będą mieli jednak tyle szczęścia. Ich ataki wrak Maszyny bez problemu zablokuje.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl