Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 5 - Havindr kontratakuje

1 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po rozmowie z królem [1], zepchnij stojącego niedaleko żołnierza do dziury (przytrzymaj dłużej PPM) i ruszaj dalej na wschód [2] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po rozmowie z królem [1], zepchnij stojącego niedaleko żołnierza do dziury (przytrzymaj dłużej PPM) i ruszaj dalej na wschód [2].

2 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz na otwartą przestrzeń, zostaniesz zaatakowany przed oddział orków oraz goblinów [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na otwartą przestrzeń, zostaniesz zaatakowany przed oddział orków oraz goblinów [1]. Zabij ich, a następnie skręć w lewo i podnieś księgę z zaklęciem Zakrzywienie czasu [2]. Przy jego pomocy możesz spowolnić upływ czasu.

3 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej na północy będzie stał Punkt kontrolny [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej na północy będzie stał Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go, a następnie pokonaj kolejne oddziały przeciwników. Wśród nich znajdzie się potężny gigant z wyrzutnią takiet. Najlepszym sposobem na jego pokonanie, jest "zabudowanie" wroga płonącymi ścianami (Tarcza + Ziemia + Ogień), a następnie unikanie wystrzeliwanych w górę pocisków [2]. Po kilku atakach przeciwnik powinien spłonąć.

4 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na północ spotkasz kolejne wojska wroga [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na północ spotkasz kolejne wojska wroga [1]. Warto w tym momencie skorzystać z ogłuszającej mocy żywiołu Ziemi. Użycie jej obszarowo przewróci wszystkich przeciwników, uniemożliwiając magowi rzucanie zaklęć. Dobra kombinacja to Ziemia + Ogień/Lód [2].

5 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podobnego fortelu możesz użyć przeciwko goblinom ukrytym w krzakach i orkom z tarczami [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podobnego fortelu możesz użyć przeciwko goblinom ukrytym w krzakach i orkom z tarczami [1]. Ogłusz najpierw silniejszych przeciwników, a następnie zamróź i powal przy pomocą głazów [2].

6 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jeden z nich upuści fioletowy miecz, który możesz podnieść - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jeden z nich upuści fioletowy miecz, który możesz podnieść. Jest to Klinga gromów, rażąca przeciwników błyskawicami [1]. Gdy dotrzesz do nowej lokacji, ponownie pojawią się orki [2].

7 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zabij kilka pierwszych oddziałów, a nadejdzie potężny gigant [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zabij kilka pierwszych oddziałów, a nadejdzie potężny gigant [1]. Za nim się za niego zabierzesz, wykończ wszystkich pozostałych wrogów. Sam gigant to łatwy cel, szczególnie jak użyjesz na niego zamrażania (Woda, a potem Mróz) i kamiennych pocisków [2].

8 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej na północy ponownie pojawią się orki i gobliny [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej na północy ponownie pojawią się orki i gobliny [1]. Wykończ wszystkich wrogów, a następnie zbadaj łosia leżącego przy zniszczonym ogrodzeniu [2].

9 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy skończysz, nadejdzie mag wraz z obstawą [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy skończysz, nadejdzie mag wraz z obstawą [1]. Postaraj się jak najszybciej odgrodzić od czarodzieja przy pomocy różnego rodzaju barier i wykończyć najpierw pozostałych przeciwników [2].

10 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jak zginą, schowaj się za leżącym na polu zniszczonym wozem [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jak zginą, schowaj się za leżącym na polu zniszczonym wozem [1]. Chodząc wokół niego unikaj czarów maga, a sam atakuj przy pomocy Pożogi lub Gromu [2]. Przeciwnik powinien szybko paść.

11 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce aktywuj kolejny Punkt kontrolny [1] i ruszaj dalej na północ - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce aktywuj kolejny Punkt kontrolny [1] i ruszaj dalej na północ. W pewnym momencie z podziemi wyskoczy oddział goblinów [2]. Wykończ wszystkich zaklęciami obszarowymi.

12 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Chwilę później dotrzesz do zamrożonej rzeki, na której czekają cie trzy długie walki [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Chwilę później dotrzesz do zamrożonej rzeki, na której czekają cie trzy długie walki [1]. Różnią się one od pozostałych tym, że na powierzchni lodu nie możesz tworzyć kamiennych ścian. Postaraj się więc, jak najszybciej odciągnąć wrogów na południe, a następnie zabunkrować na północnym brzegu [2].

13 - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wraz z ostatnią falą przeciwników pojawi się gigant z wyrzutnią takiet [1] - Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wraz z ostatnią falą przeciwników pojawi się gigant z wyrzutnią takiet [1]. Spróbuj go jak najdłużej utrzymać na stałym lądzie. Powinien tam szybko zginąć dzięki płonącym ścianą [2].

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl