Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Tuż obok powinny pojawić się dwie bestie Yeti [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Tuż obok powinny pojawić się dwie bestie Yeti [1]. Twoim zadaniem jest zwabienie ich w jedno miejsce (jak najbardziej na południu). Żeby to zrobić, ponownie rzuć na siebie Niewidzialność. Będziesz widoczny tylko przez sekundę, ale to wystarczy, aby przeciwnicy ruszyli w twoim kierunku [2].

2 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy będą dostatecznie blisko, wróć do miejsca, z którego przyszedłeś i rzuć w kierunku stworów Pożogę [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy będą dostatecznie blisko, wróć do miejsca, z którego przyszedłeś i rzuć w kierunku stworów Pożogę [1]. Zaraz po tym musisz natychmiast zniknąć. Jeśli odciągnąłeś Yeti dostatnie daleko, powinno ci się udać. Poczekaj teraz, aż płomienie zabiorą wrogom niemal całą energię i ponownie rzuć ogniste zaklęcie, tym razem stojąc przy drugim wyjściu [2]. Po walce rusz dalej na zachód.

3 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W kolejnym korytarzu Vlad ostrzeże cię o nadchodzącej armii krasnoludów [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W kolejnym korytarzu Vlad ostrzeże cię o nadchodzącej armii krasnoludów [1]. Schowaj się jak najszybciej w komnacie po prawej i poczekaj, aż wrogowie wyjdą na zewnątrz [2]. Dla bezpieczeństwa skorzystaj dodatkowo z Niewidzialności.

4 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Cały czas będą niewidzialnym, podejdź do krawędzi zielonego dywanu i stój tam z przygotowanym zaklęciem Pożogi - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Cały czas będą niewidzialnym, podejdź do krawędzi zielonego dywanu i stój tam z przygotowanym zaklęciem Pożogi. Rzuć je gdy zobaczysz Beholdera [1]. Zabij go tak jak poprzednie jednookie stwory. Kawałek dalej czeka na ciebie oddział krasnoludów wraz z kapłanem oraz czempionem [2]. Podejdź do nich z aktywną Niewidzialnością. Walka powinno wyglądać identycznie, jak w przypadku pierwszego spotkanie z kapłanem. Cały czas rzucaj ogłuszające zaklęcia obszarowe i staraj się stać daleko oo wojowników, a blisko czarującego karła. Świetnie sprawdza się w tej walce Mroźny tasak, jeśli jeszcze go posiadasz. Jak tylko jakiś przeciwnik zbliży się do ciebie, zamróź do przy pomocy miecza. Przede wszystkim pamiętaj o mrożeniu kapłana.

5 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, uważnie przyjrzyj się prawej ścianie korytarza - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, uważnie przyjrzyj się prawej ścianie korytarza. Powinieneś znaleźć tam dwa duże koła zębate [1]. Użyj na nich kilka razy błyskawic, a otworzysz pobliskie kraty. Po wejściu do środka pracujący tam kowal wręczy ci wykonany przez siebie miecz - Święty Rozpruwacz [2]. Jest to dobra broń, ale pamiętaj, że zdobywając ją utracisz posiadane wcześniej ostrze. Mroźny tasak przyda ci się bardziej, lecz nie zdobędziesz w ten sposób osiągnięcia związanego z sekretnymi lokacjami.

6 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Możesz teraz udać się dalej na północ, gdzie za kolejnymi kamiennymi wrotami czeka mały oddział krasnoludów [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Możesz teraz udać się dalej na północ, gdzie za kolejnymi kamiennymi wrotami czeka mały oddział krasnoludów [1]. Wykończ wszystkich wrogów znanym sposobem, a następnie przejdź niewidzialny na drugą stronę rzeki lawy [2].

7 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Będą tam stały trzy salamandry [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Będą tam stały trzy salamandry [1]. Są to jaszczurki plujące lawą, staraj się więc cały czas mieć na sobie tarczę ognia. Najlepiej zabić przeciwników pojedynczo. Stań tak aby tylko jeden stwór znajdował się na krawędzi ekranu, a następnie ponownie rzuć na siebie Niewidzialność. Powtarzaj operację, cały czas przesuwając się powoli w kierunku wejścia [2]. Gdy będzie dostatecznie daleko, wykończ wroga ogłuszającym i zamrażającym czarem obszarowym.

8 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po zabiciu wszystkich jaszczurek, czas na walkę z następnym oddział kransoludów - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po zabiciu wszystkich jaszczurek, czas na walkę z następnym oddział kransoludów. Znajdziesz go na zachodnim krańcu mapy [1]. Ściągnij go do siebie w podobny sposób jak salamandy i wykończ przeciwników Pożogą oraz ogłuszeniem [2].

9 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podobnie zrób z wrogami na północy [1], a dotrzesz wreszcie do Punktu kontrolnego [2] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podobnie zrób z wrogami na północy [1], a dotrzesz wreszcie do Punktu kontrolnego [2].

10 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na prawo od niego zobaczysz duże jezioro lawy - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na prawo od niego zobaczysz duże jezioro lawy. Zamróź je przed sobą i idź dalej na północ [1]. Zostaniesz zaatakowany tam przez salamandry, ale tarcza ognia (Ogień + Tarcza) uchroni cię przed wszelkimi obrażeniami [2].

11 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Teleportuj się do przeciwników i zabij przy pomocy miecza [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Teleportuj się do przeciwników i zabij przy pomocy miecza [1]. Jak zginą, skorzystaj z Niewidzialności, a następnie idź na południe. Oddział krasnoludów nie powinien sprawić większych problemów. Cały czas pamiętaj jednak o tarczy ognia, bo karłom pomagać będą dwie salamandry [2].

12 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy wszyscy padną martwi, idź po zamrożonej lawie kawałek na zachód, a następnie na północ - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy wszyscy padną martwi, idź po zamrożonej lawie kawałek na zachód, a następnie na północ. Zabij spotkaną po drodze jaszczurkę [1] i stwórz sobie drogę do wysepki na górze [2].

13 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Stoi na niej oddział krasnoludów, więc nie zapomnij o rzuceniu Niewidzialności [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Stoi na niej oddział krasnoludów, więc nie zapomnij o rzuceniu Niewidzialności [1]. Po walce ruszaj dalej na zachód. Na moście zrobionym z przewróconej kolumny spotkasz kolejną jaszczurkę [2].

14 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zabij ją, a następnie wykończ krasnoludy po drugiej stronie [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zabij ją, a następnie wykończ krasnoludy po drugiej stronie [1]. Dobrze sprawdza się w tym przypadku kombinacja Woda + Mróz + Ziemia. Wystrzel maksymalnie naładowany pocisk, a przeciwnika padnie po jednym trafieniu [2].

15 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na południu ponownie natkniesz się na krasnoludy [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na południu ponownie natkniesz się na krasnoludy [1]. Pokonaj je i ruszaj dalej na południe [2].

16 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Obejdź znajdujące się po lewej skały, a na górze znajdziesz wejście do komnaty smoka [1] - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Obejdź znajdujące się po lewej skały, a na górze znajdziesz wejście do komnaty smoka [1]. Wysłuchaj co ma do powiedzenia Vlad i wejdź do środka [2].

17 - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Fafnir Spopielacz to potężny przeciwnik, ale jest pewien bardzo prosty sposób na jego pokonanie - Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Fafnir Spopielacz to potężny przeciwnik, ale jest pewien bardzo prosty sposób na jego pokonanie. Zaraz po rozpoczęciu starcia rzuć na siebie tarczę ognia oraz Pęd i obiegnij smoka z prawej strony [1]. Gdy znajdziesz się za jego plecami, przygotuj wzmocniony pocisk z żywiołów Wody, Ziemi oraz Mrozu. Wystarczy, że trafisz przeciwnika trzema takimi czarami, a walka dobiegnie końca [2]. W nagrodę otrzymasz zaklęcie Materializacji i ukończysz rozdział.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl