Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Pokonując kilka oddziałów goblinów, dotrzesz do zasypanego korytarza [1]. Skręć wtedy w prawo. Tory kolejki zaprowadzą cię do kolejnej części kopalni [2].
![]() | ![]() |
Na początku zbadaj miejsce, w którym tory się urywają i aktywuj stojący niedaleko generator [1]. Idąc na zachód będziesz atakowany przez poznane wcześniej gobliny oraz podziemne pająki [2].
![]() | ![]() |
Zabijaj je czarami obszarowymi oraz Pożogą [1]. Gdy pojawi się kamienny gigant, pozbądź się jego obstawy, a następnie wykończ przeciwnika Mroźnym tasakiem i kamiennymi pociskami [2].
![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzi na północ. Teleportuj się w tym kierunku i zabij atakujące stwory [1]. W pewnym momencie dotrzesz do małego skrzyżowania. Idź na chwilę na południe i uruchom generator [2]. Jak to zrobisz możesz ponownie skierować się na północ.
![]() | ![]() |
Zostaniesz tam zaatakowany przez pokaźny oddział przeciwników. Na początku pozbądź się łuczników po drugiej stronie przepaści (Pożoga) [1], a następnie zajmij się resztą w standardowy sposób [2].
![]() | ![]() |
Kawałek dalej czeka cię walka z pająkami. Zabij je przy pomocy Pożogi i uważaj na truciznę. Możesz się z niej uleczyć przy pomocy żywiołu Życia. Gdy ostatni przeciwnik zginie, przejdź się kilka kroków na południe i uruchom kolejny generator [1]. Dalej na północy stoi Punkt kontrolny [2]. Aktywuj go, a następnie idź dalej do góry.
![]() | ![]() |
Dotrzesz w ten sposób do zerwanego mostu [1]. Stojąc przed nim, wykończ wrogów po drugiej stronie przepaści. Użyj w tym celu Pożogi oraz kamienny pocisków wzmocnionych żywiołem Ciemności (Ciemność + Ziemia) [2].
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, teleportuj się nad przepaścią i idź ponownie na północ [1]. W kolejnej części kopalni zostaniesz przywitany przez oddział goblinów dowodzonych przez czarodzieja [2]. Ogłusz szybko maga, odgródź od niego ścianą i wykończ przy pomocy Pożogi.
![]() | ![]() |
Po walce trzymaj się lewej krawędzi pieczary. Znajdziesz tam następnego martwego łosia [1]. Punkt kontrolny ukryto natomiast z prawej strony [2]. Napotkani po drodze przeciwnicy nie powinni stanowić problemu.
![]() | ![]() |
Obok Punktu kontrolnego warto skorzystać z Teleportacji i przenieść się na półkę skalną z magicznym kosturem [1]. Jest to Kostur niewidzialności, którego zdolność aktywna umożliwia znikanie [2].
![]() | ![]() |
Gdy dotrzesz do zamkniętej bramy [1], jak najszybciej pozbądź się goblinów rzucających bombami, ogłusz pozostałych wrogów, a następnie zniszcz wrota [2]. Po przejściu na drugą stronę, przeniesiesz się do kolejnej lokacji. Czas na walkę z Arystokratami Goblinów.
![]() | ![]() |
Starcie to należy do jednych z prostszych w grze. W pierwszej fazie na arenę po kolei będą teleportowały się grupki złożone z czterech Arystokratów. Żeby zabić przeciwników bez większych problemów, stój w centrum placu i cały czas wykonuj obszarowy czar Woda + Mróz + Ziemia [1]. Będzie w ten sposób nie tylko zadawał obrażenia, ale również przewracał wrogów, uniemożliwiając im rzucanie zaklęć [2]. Jeśli trafi cię jakiś atak, ulecz się lub stwórz tarcze przeciwko odpowiedniemu żywiołowi.
![]() | ![]() |
Gdy pierwsza faza dobiegnie końca, na scenę wkroczy przywódca goblinów [1], który będzie co jakiś czas przyzywał swoich podwładnych. Wykończ wszystkich w identyczny sposób jak poprzednio, dodając jednak do repertuaru płonące ściany [2]. Będą one zadawały dodatkowe obrażenia, uniemożliwiając leczenie się głównego wroga.
![]() | ![]() |
Jak walka dobiegnie końca, nie zapomnij o zabraniu Różdżki Aristo [1]. Dzięki niej staniesz się odporny na wszystkie rodzaje magii oraz będziesz mógł się teleportować przy pomocy ŚPM. Tak wyposażony, możesz bezpiecznie opuścić kopalnię [2].
- Magicka - poradnik do gry
- Magicka: Poradnik do gry
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
- Magicka: Rozdział 2 - Atak Goblinów
- Magicka: Rozdział 3 - Zemsta Plemion
- Magicka: Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
- Magicka: Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (1)
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (2)
- Magicka: Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
- Magicka: Rozdział 10 - Posępne tango
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1)
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)
- Magicka: Rozdział 12 - W górach szaleństwa
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681003 Legionista
Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD
kwiść Generał
@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)
kubas246 Pretorianin
@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.
kwiść Generał
@ignac8
Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)
ignac8 Konsul
Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:
1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P
kwiść Generał
@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)
Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):
1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P
Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Pokonując kilka oddziałów goblinów, dotrzesz do zasypanego korytarza [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350343718.jpg)

![Na początku zbadaj miejsce, w którym tory się urywają i aktywuj stojący niedaleko generator [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350343750.jpg)

![Zabijaj je czarami obszarowymi oraz Pożogą [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350343781.jpg)







![Dotrzesz w ten sposób do zerwanego mostu [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350343906.jpg)

![Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, teleportuj się nad przepaścią i idź ponownie na północ [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350343937.jpg)



![Obok Punktu kontrolnego warto skorzystać z Teleportacji i przenieść się na półkę skalną z magicznym kosturem [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350344062.jpg)

![Gdy dotrzesz do zamkniętej bramy [1], jak najszybciej pozbądź się goblinów rzucających bombami, ogłusz pozostałych wrogów, a następnie zniszcz wrota [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350344093.jpg)



![Gdy pierwsza faza dobiegnie końca, na scenę wkroczy przywódca goblinów [1], który będzie co jakiś czas przyzywał swoich podwładnych - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350344156.jpg)

![Jak walka dobiegnie końca, nie zapomnij o zabraniu Różdżki Aristo [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350344187.jpg)
