Magicka: Rozdział 2 - Atak Goblinów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 2 - Atak Goblinów

1 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu zbadaj szkielety leżące z prawej [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu zbadaj szkielety leżące z prawej [1]. Gdy skończysz, idź dalej na północ, gdzie zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów [2].

2 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początku radzę użyć Tarczy z PPM, aby stworzyć osłonę chroniącą przed strzałami łucznika [1], a następnie zająć się przeciwnikami walczącymi wręcz - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początku radzę użyć Tarczy z PPM, aby stworzyć osłonę chroniącą przed strzałami łucznika [1], a następnie zająć się przeciwnikami walczącymi wręcz. Gdy zginą, dobij strzelca i zakończ starcie [2].

3 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na północ, spotkasz kolejnych przeciwników [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na północ, spotkasz kolejnych przeciwników [1]. Zabij ich, a następnie podnieś księgę ukrytą w jaskini [2]. Znajdziesz w niej zaklęcie Deszcz, które wymaga żywiołu Pary. Aby go stworzyć, wybierz żywioł Wody, a następnie Ognia. Nałożą się one na siebie, tworząc Parę.

4 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce idź cały czas na północ, aż dotrzesz do małego strumyka [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce idź cały czas na północ, aż dotrzesz do małego strumyka [1]. Zabij stacjonujące tam gobliny, przejdź na drugą stronę i wejdź do wioski [2].

5 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W osadzie możesz porozmawiać z wieśniakami, lecz nie dowiesz się od nich nic ciekawego [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W osadzie możesz porozmawiać z wieśniakami, lecz nie dowiesz się od nich nic ciekawego [1]. Dopiero jak udaj się na wschód, kowal ostrzeże cię o ataku goblinów [2].

6 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Tak w poprzednich pojedynkach, staraj się spowalniać wrogów przy pomocy kombinacji Tarcza + Mróz, a następnie dobijać ulubionym zaklęciem ofensywnym [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Tak w poprzednich pojedynkach, staraj się spowalniać wrogów przy pomocy kombinacji Tarcza + Mróz, a następnie dobijać ulubionym zaklęciem ofensywnym [1]. Musisz szczególnie uważać na stwory rzucające bombami [2]. Odrzucaj pociski wciskając PPM bez żadnego żywiołu. Gdy walka dobiegnie końca, udaj się na północ i wejdź do lasu.

7 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku lokacji znajdziesz myśliwego [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku lokacji znajdziesz myśliwego [1]. Porozmawiaj z nim, a następnie obejrzyj łosia zjadanego przez trolla [2].

8 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jak skończysz, możesz udać się dalej na wschód [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jak skończysz, możesz udać się dalej na wschód [1]. Będzie tam stał pierwszy na tym poziomie Punkt kontrolny [2]. Aktywuj go i pokonaj gobliny, które się pojawią.

9 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Pierwsza fala nie powinna sprawić ci problemów, ale oddział czekający za rzeką może być większym wyzwaniem [2] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Pierwsza fala nie powinna sprawić ci problemów, ale oddział czekający za rzeką może być większym wyzwaniem [2]. Największym problemem będą łucznicy, którzy atakują z dużej odległości. Postaraj się ściągnąć do siebie przeciwników walczących wręcz, a następnie odgrodź się od strzelców ścianą skał (Tarcza + Ziemia) [2]. Możesz teraz spokojnie zabić pobliskie stwory czarami obszarowymi. Pamiętaj też żeby używać Tarczy na siebie i regenerować jej pasek wciskając SPACJĘ.

10 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce przejdź na drugą stronę strumyka i idź powoli na wschód - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce przejdź na drugą stronę strumyka i idź powoli na wschód. W pewnym momencie powinieneś zobaczyć kolejny oddział goblinów [1]. Zanim cię zauważą, wystrzel w ich stronę wzmocnioną kulę ognia. Powinna ich znacznie osłabić. Gdy wszyscy zginą, pobiegnij na północ, a przejdziesz do kolejnej lokacji [2].

11 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Znajdziesz się niestety w samym centrum obozu przeciwników [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Znajdziesz się niestety w samym centrum obozu przeciwników [1]. Żeby szybko pozbyć się wrogów, stań między namiotami po prawej i odgrodź się od goblinów ścianą skał [2]. Używając teraz obszarowego Ognia podpalisz napastników, nie niszcząc przy okazji swojej osłony. Pozostali przy życiu łucznicy nie powinni sprawiać kłopotów.

12 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej czeka cię starcie z goblińskim szamanem [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej czeka cię starcie z goblińskim szamanem [1]. Gdy walka się rozpocznie, użyj Pędu i pobiegnij w północno-wschodni róg lokacji [2]. Możesz tam powtórzyć akcję z Tarczą i Ogniem. W tym czasie szaman powinien sam siebie wykończyć lub zabić przynajmniej swe sługi. Pojedynczo nie będzie stanowił wyzwania.

13 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce podejdź do ołtarza i podnieś leżącą tam księgę [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce podejdź do ołtarza i podnieś leżącą tam księgę [1]. Znajdziesz w niej zaklęcie Zniweczenie, które usuwa z maga negatywne efekty. Przetestuj je i biegnij dalej [2].

14 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W kolejnej części lasu zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów oraz trolla [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W kolejnej części lasu zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów oraz trolla [1]. Słabszych przeciwników zabij przy pomocy obszarowego Ognia [2], ale dużym stworem musisz zająć się w nieco inny sposób.

15 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początków stwórz przed nim osłonę mrozu (Tarcza + Mróz) [1], a następnie oblej go żywiołem Wody - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początków stwórz przed nim osłonę mrozu (Tarcza + Mróz) [1], a następnie oblej go żywiołem Wody. Potwór zostanie zamrożony na kilka sekund [2]. Gdy tak się stanie, użyj na niego maksymalnie naładowany głaz (Ziemia). Troll powinien zginąć po jednym ciosie.

16 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podczas walki staraj się nie biec na północ, bo pojawi się wtedy drugi gigant i kolejny oddział goblinów [1] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podczas walki staraj się nie biec na północ, bo pojawi się wtedy drugi gigant i kolejny oddział goblinów [1]. Lepiej walczyć z nimi osobno. Jak wszyscy przeciwnicy będą martwi, zbadaj martwego łosia leżącego na południowym-wschodzie [2].

17 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na północy czeka cie walka z jeszcze kilkoma goblinami [1], a kawałek dalej rozpocznie się starcie z Jormungandrem - Strażnikiem Drzewa [2] - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na północy czeka cie walka z jeszcze kilkoma goblinami [1], a kawałek dalej rozpocznie się starcie z Jormungandrem - Strażnikiem Drzewa [2].

18 - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Twój przeciwnik to potężny wąż, który posiada 3 rodzaje ataków - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Twój przeciwnik to potężny wąż, który posiada 3 rodzaje ataków. Pierwszy z nich polega na wykopywaniu się nagle z pod ziemi [1], a drugi to szybki cios z krawędzi lasu [2]. Ostatnim atakiem są trujące kule, którymi pluje gad.

Żeby pokonać wroga bez większych problemów, staraj się cały czas biegać (najlepiej z Pędem) dookoła lokacji i stawiać wokół siebie jak najwięcej ścian z głazów (Tarcza + Ziemia) - Rozdział 2 - Atak Goblinów - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Żeby pokonać wroga bez większych problemów, staraj się cały czas biegać (najlepiej z Pędem) dookoła lokacji i stawiać wokół siebie jak najwięcej ścian z głazów (Tarcza + Ziemia). Dzięki bieganiu bez problemu unikniesz wykopywania oraz kul, a gdy stwór wyskoczy nagle z lasu, uderzy głową prosto w najbliższą ścianę, zadając sobie przy okazji spore obrażenia. Aby przyspieszyć starcie, możesz też atakować przeciwnika obszarowym Ogniem. Podpalisz go w ten sposób, nie niszcząc przy okazji kamiennych osłon. Stawiaj również blokady w miejscach, w których przeciwnik próbuje się wykopać. Gdy wąż zginie, etap dobiegnie końca.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl