Magicka: Rozdział 3 - Zemsta Plemion
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Zemsta Plemion
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Vladem idź drogą na północ [1]. Za pierwszym kamiennym murkiem odbij na chwilę w lewo. Na jednym z poletek znajdziesz Kostur życia [2]. Podnieś go i idź dalej w głąb wioski.
![]() | ![]() |
Po chwili zostaniesz zaatakowany przez oddział orków [1]. Przeciwnicy potrafią wysoko skakać, więc skalna ściana nie będzie tak skuteczna jak przeciwko goblinom, ale też możesz z niej skorzystać. Dobrze sprawdza się natomiast zamrażanie, które używałeś wcześniej na trollach. Gdy walka dobiegnie końca, przeszukaj dokładnie pole walki. Jeden z przeciwników mógł upuścić Niebiańską włócznie [2]. Jak ją znajdziesz, podnieś i ruszaj dalej na północ.
![]() | ![]() |
Dotrzesz w ten sposób do wiatraku, obok którego leży Klinga Surta [1]. Weź ją jeśli masz słabszą broń. Miecz ten zadaje obrażenia od ognia. Kawałek dalej jest również Punkt kontrolny, który możesz aktywować [2].
![]() | ![]() |
Na północ od kamienia stacjonuje mały oddział goblinów [1]. Zabij ich sprawdzonym sposobem [2].
![]() | ![]() |
Przeciwnicy zdążyli niestety zniszczyć most nad przepaścią [1]. Nie pozostaje ci nic innego jak ukraść zaparkowany niedaleko statek powietrzny i rozpocząć lot [2].
![]() | ![]() |
Podczas gdy Vlad będzie sterował, twoim zadaniem jest obrona okrętu przed powietrznymi korsarzami [1]. Pierwsza grupa przeciwników, to zwykłe gobliny, więc walka nie zajmie dużo czasu. Drugie starcie jest już nieco bardziej wymagające. Zaatakują cię przeciwnicy rzucającymi bombami [2]. Staraj się zabić ich kulami ognia i cały czas odrzucaj ładunki wybuchowe PPM.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Magicka - poradnik do gry
- Magicka: Poradnik do gry
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
- Magicka: Rozdział 2 - Atak Goblinów
- Magicka: Rozdział 3 - Zemsta Plemion
- Magicka: Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
- Magicka: Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (1)
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (2)
- Magicka: Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
- Magicka: Rozdział 10 - Posępne tango
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1)
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)
- Magicka: Rozdział 12 - W górach szaleństwa
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681003 Legionista
Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD
kwiść Generał
@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)
kubas246 Pretorianin
@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.
kwiść Generał
@ignac8
Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)
ignac8 Konsul
Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:
1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P
kwiść Generał
@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)
Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):
1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P
Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po rozmowie z Vladem idź drogą na północ [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298140.jpg)

![Po chwili zostaniesz zaatakowany przez oddział orków [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298171.jpg)

![Dotrzesz w ten sposób do wiatraku, obok którego leży Klinga Surta [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298203.jpg)

![Na północ od kamienia stacjonuje mały oddział goblinów [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298234.jpg)

![Przeciwnicy zdążyli niestety zniszczyć most nad przepaścią [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298265.jpg)

![Podczas gdy Vlad będzie sterował, twoim zadaniem jest obrona okrętu przed powietrznymi korsarzami [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298296.jpg)

![Powtarzaj operację kilkukrotnie, aż okręt się rozbije, a ty ponownie trafisz na stały ląd [1] - Rozdział 3 - Zemsta Plemion - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350298328.jpg)
