Magicka: Broń do walki wręcz
Aktualizacja:
Broń do walki wręcz
Tępa klinga
Rodzaj obrażeń: małe fizyczne
Specjalne: Brak
Sposób zdobycia: Posiadasz ją od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w normalnej szacie.
Zepsuty miecz
Sposób zdobycia: Posiadasz go od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w zniszczonej szacie.
M1911
Rodzaj obrażeń: Niskie
Specjalne: Broń dystansowa
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Posiadasz ją od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w krawacie.
Ekskalibur
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Powolny, obala przeciwnika
Lokalizacja: Rozdział 1 oraz 7
Sposób zdobycia: Gdy dotrzesz do kobiety w wykrzyknikiem nad głową, udaj się maksymalnie na zachód. W pewnym momencie drogę zablokuje ci płot. Przejdź przez niego otwierając pobliską bramkę. Po drugiej stronie pola znajdziesz sekretną lokację z wbitym w skałę Ekskaliburem.
Topór kapitana
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Brak
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Zabij kapitana straży podczas walki z trollem, a broń będzie leżała przy jego ciele.
Młot bojowy
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Odpycha cel
Lokalizacja: Rozdział 2
Sposób zdobycia: Znajdziesz obok chatki kowala, która stoi niedaleko rozbitego okrętu goblinów.
Miecz Mistrzów
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne.
Specjalne: Strzela magią, gdy właściciel jest w pełni zdrowia.
Lokalizacja: Rozdział 2
Sposób zdobycia: Gdy znajdziesz się w lesie, będziesz mijał po drodze mały drewniany mostek. Zamróź znajdujący się pod nim strumyk i idź po nim na północ. Dotrzesz w ten sposób do wbitego w skałę Miecza Mistrzów.
Niebiańska włócznia
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od błyskawic.
Specjalne: Brak.
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Możesz ją znaleźć przy ciele martwego orka.
Klinga Surta
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne oraz obrażenia od ognia
Specjalne: Podpala cel
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Leży przy ścianie młyna, stojącego niedaleko pierwszego Punktu kontrolnego.
Egzotyczna klinga
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Szybka, przebija zbroje
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Po rozbiciu się latającego okrętu idź maksymalnie na wschód. Przed dużym kamieniem będzie stał mężczyzna, którego musisz zabić. Przy jego ciele znajdziesz poszukiwane ostrze.
Buława stopionego rdzenia
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Powolna, podpala cel
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele orka, który zaatakuje cię niedaleko drugiego Punktu kontrolnego.
Młot bojowy
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Odpycha cel
Lokalizacja: Rozdział 4
Sposób zdobycia: Po opuszczeniu gospody idź cały czas na wschód, aż ponownie spotkasz Vlada. Wysłuchaj wampira, a następnie udaj się na północ. Znajdziesz tam sekretną lokację, gdzie orki chronią potężnego młota.
Klinga chłodu
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od zimna.
Specjalne: Powolna, przywołuje wybuch chłodu.
Lokalizacja: Rozdział 4
Sposób zdobycia: Po walce na placu z fontanną idź dalej na wschód. Dotrzesz w ten sposób do płonącej barykady. Ugaś ją żywiołem Wody, a następnie zrób to samo ze skrzynią na północy. Tuż obok niej będzie leżała klinga.
Klinga gromów
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od błyskawic.
Specjalne: Brak.
Lokalizacja: Rozdział 5
Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele opancerzonych orków.
Tyrfing
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Zawsze trafia
Lokalizacja: Rozdział 6
Sposób zdobycia: Po walce z drugim skrzydlatym demonem idź maksymalnie na wschód. Miecz będzie leżał przy krawędzi lokacji.
Gobliński sztylet wysokiej jakości
Rodzaj obrażeń: Małe fizyczne
Specjalne: Szybki
Lokalizacja: Rozdział 6
Sposób zdobycia: Upuści go jeden z goblinów podczas pierwszej fazy walki z Grimnirem.
Mroźny tasak
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne.
Specjalne: Zamraża cel.
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciałach goblińskich kapitanów.
Żądełko
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne
Specjalne: Szybki, jarzy się, gdy przeciwnicy są w pobliżu
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Po walce z gigantem w ciemnej części kopalni, idź maksymalnie na zachód. Będzie tam, strzeżona przez gobliny, drewniana platforma. Zniszcz ją przy pomocy Pożogi, a następnie przejdź po gruzach na drugą stronę przepaści. W ciemnościach ukryto Żądełko.
Przeklęta klinga
Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od trucizny.
Specjalne: Powolna, trafienie powoduje zatrucie.
Lokalizacja: Rozdział 9
Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele szkieletów stojących przed kryptą.
Nóż Morgulu
Rodzaj obrażeń: Małe fizyczne.
Specjalne: Zatruwa.
Lokalizacja: Rozdział 9
Sposób zdobycia: Upuści go jeden z nekromantów, z którymi będziesz walczył w krypcie.
Topór krasno ludzkiego czempiona
Rodzaj obrażeń: Duże fizyczne
Specjalne: Przewraca cel
Lokalizacja: Rozdział 11
Sposób zdobycia: Upuści go krasnoludki czempion, którego spotkasz w podziemiach.
Święty Rozpruwacz
Rodzaj obrażeń: Poważne fizyczne.
Specjalne: Powolne, przebija zbroje.
Lokalizacja: Rozdział 11
Sposób zdobycia: Gdy walka z armią krasnoludów i Beholderem dobiegnie końca, uważnie przyjrzyj się prawej ścianie korytarza. Powinieneś znaleźć tam dwa duże koła zębate. Użyj na nich kilka razy błyskawic, a otworzysz pobliskie kraty. Po wejściu do środka pracujący tam kowal wręczy ci wykonany przez siebie miecz.
Komentarze czytelników
zanonimizowany681003 Legionista
Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD
kwiść Generał
@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)
kubas246 Pretorianin
@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.
kwiść Generał
@ignac8
Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)
ignac8 Konsul
Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:
1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P
kwiść Generał
@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)
Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):
1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P
Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
