Magicka: Broń do walki wręcz

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Broń do walki wręcz

Tępa klinga

Rodzaj obrażeń: małe fizyczne

Specjalne: Brak

Sposób zdobycia: Posiadasz ją od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w normalnej szacie.

Zepsuty miecz

Sposób zdobycia: Posiadasz go od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w zniszczonej szacie.

 

M1911

Rodzaj obrażeń: Niskie

Specjalne: Broń dystansowa

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Posiadasz ją od samego początku gry, jeśli wybrałeś maga w krawacie.

Ekskalibur

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Powolny, obala przeciwnika

Lokalizacja: Rozdział 1 oraz 7

Sposób zdobycia: Gdy dotrzesz do kobiety w wykrzyknikiem nad głową, udaj się maksymalnie na zachód. W pewnym momencie drogę zablokuje ci płot. Przejdź przez niego otwierając pobliską bramkę. Po drugiej stronie pola znajdziesz sekretną lokację z wbitym w skałę Ekskaliburem.

Topór kapitana

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Brak

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Zabij kapitana straży podczas walki z trollem, a broń będzie leżała przy jego ciele.

Młot bojowy

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Odpycha cel

Lokalizacja: Rozdział 2

Sposób zdobycia: Znajdziesz obok chatki kowala, która stoi niedaleko rozbitego okrętu goblinów.

Miecz Mistrzów

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne.

Specjalne: Strzela magią, gdy właściciel jest w pełni zdrowia.

Lokalizacja: Rozdział 2

Sposób zdobycia: Gdy znajdziesz się w lesie, będziesz mijał po drodze mały drewniany mostek. Zamróź znajdujący się pod nim strumyk i idź po nim na północ. Dotrzesz w ten sposób do wbitego w skałę Miecza Mistrzów.

Niebiańska włócznia

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od błyskawic.

Specjalne: Brak.

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Możesz ją znaleźć przy ciele martwego orka.

Klinga Surta

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne oraz obrażenia od ognia

Specjalne: Podpala cel

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Leży przy ścianie młyna, stojącego niedaleko pierwszego Punktu kontrolnego.

Egzotyczna klinga

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Szybka, przebija zbroje

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Po rozbiciu się latającego okrętu idź maksymalnie na wschód. Przed dużym kamieniem będzie stał mężczyzna, którego musisz zabić. Przy jego ciele znajdziesz poszukiwane ostrze.

Buława stopionego rdzenia

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Powolna, podpala cel

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele orka, który zaatakuje cię niedaleko drugiego Punktu kontrolnego.

Młot bojowy

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Odpycha cel

Lokalizacja: Rozdział 4

Sposób zdobycia: Po opuszczeniu gospody idź cały czas na wschód, aż ponownie spotkasz Vlada. Wysłuchaj wampira, a następnie udaj się na północ. Znajdziesz tam sekretną lokację, gdzie orki chronią potężnego młota.

Klinga chłodu

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od zimna.

Specjalne: Powolna, przywołuje wybuch chłodu.

Lokalizacja: Rozdział 4

Sposób zdobycia: Po walce na placu z fontanną idź dalej na wschód. Dotrzesz w ten sposób do płonącej barykady. Ugaś ją żywiołem Wody, a następnie zrób to samo ze skrzynią na północy. Tuż obok niej będzie leżała klinga.

Klinga gromów

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od błyskawic.

Specjalne: Brak.

Lokalizacja: Rozdział 5

Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele opancerzonych orków.

Tyrfing

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Zawsze trafia

Lokalizacja: Rozdział 6

Sposób zdobycia: Po walce z drugim skrzydlatym demonem idź maksymalnie na wschód. Miecz będzie leżał przy krawędzi lokacji.

Gobliński sztylet wysokiej jakości

Rodzaj obrażeń: Małe fizyczne

Specjalne: Szybki

Lokalizacja: Rozdział 6

Sposób zdobycia: Upuści go jeden z goblinów podczas pierwszej fazy walki z Grimnirem.

Mroźny tasak

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne.

Specjalne: Zamraża cel.

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciałach goblińskich kapitanów.

Żądełko

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne

Specjalne: Szybki, jarzy się, gdy przeciwnicy są w pobliżu

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Po walce z gigantem w ciemnej części kopalni, idź maksymalnie na zachód. Będzie tam, strzeżona przez gobliny, drewniana platforma. Zniszcz ją przy pomocy Pożogi, a następnie przejdź po gruzach na drugą stronę przepaści. W ciemnościach ukryto Żądełko.

Przeklęta klinga

Rodzaj obrażeń: Średnie fizyczne i od trucizny.

Specjalne: Powolna, trafienie powoduje zatrucie.

Lokalizacja: Rozdział 9

Sposób zdobycia: Znajdziesz ją przy ciele szkieletów stojących przed kryptą.

Nóż Morgulu

Rodzaj obrażeń: Małe fizyczne.

Specjalne: Zatruwa.

Lokalizacja: Rozdział 9

Sposób zdobycia: Upuści go jeden z nekromantów, z którymi będziesz walczył w krypcie.

Topór krasno ludzkiego czempiona

Rodzaj obrażeń: Duże fizyczne

Specjalne: Przewraca cel

Lokalizacja: Rozdział 11

Sposób zdobycia: Upuści go krasnoludki czempion, którego spotkasz w podziemiach.

Święty Rozpruwacz

Rodzaj obrażeń: Poważne fizyczne.

Specjalne: Powolne, przebija zbroje.

Lokalizacja: Rozdział 11

Sposób zdobycia: Gdy walka z armią krasnoludów i Beholderem dobiegnie końca, uważnie przyjrzyj się prawej ścianie korytarza. Powinieneś znaleźć tam dwa duże koła zębate. Użyj na nich kilka razy błyskawic, a otworzysz pobliskie kraty. Po wejściu do środka pracujący tam kowal wręczy ci wykonany przez siebie miecz.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl