Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 8 - Kopalnie

1 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku etapu pojawi się Vlad i przekażę ci kilka informacji na temat tego co znajduje się po drugiej stronie kopalni [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku etapu pojawi się Vlad i przekażę ci kilka informacji na temat tego co znajduje się po drugiej stronie kopalni [1]. Gdy zniknie, na moście pojawi się oddział opancerzonych goblinów [2]. Pokonaj je standardowymi atakami obszarowymi.

2 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na północ będziesz mijał małą jaskinię po lewej [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na północ będziesz mijał małą jaskinię po lewej [1]. Ukryto w niej księgę z zaklęciem Burza. Przedmiot nie jest widoczny, ale wystarczy kliknąć nieco ponad wejściem o pieczary, żeby go podnieść [2]. Jest to dość potężne zaklęcie, ale niestety tworzone przez nie pioruny mogą również trafić twojego bohatera, zabijając go na miejscu.

3 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej znajduje się mały kamienny most [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej znajduje się mały kamienny most [1]. Jak tylko na niego wejdziesz, z dwóch stron zaatakują cię oddziały goblinów [2]. Zabij je i ruszaj dalej przed siebie.

4 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Nad kolejną przepaścią również została zbudowana kładka, ale żeby przejść na drugą stronę, musisz ją najpierw opuścić [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Nad kolejną przepaścią również została zbudowana kładka, ale żeby przejść na drugą stronę, musisz ją najpierw opuścić [1]. Aby to zrobić, użyj dowolnej magii na kołowrocie [2].

5 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po drugiej stronie znajdziesz Punkt kontrolny [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdziesz Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go, a następnie zaatakuj następny oddział wroga [2].

6 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce czekają cię kolejne starcie z wkraczającymi na most przeciwnikami [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce czekają cię kolejne starcie z wkraczającymi na most przeciwnikami [1]. Szczególnie groźni są łucznicy, którzy strzelają płonącymi strzałami. Staraj się zabijać ich w pierwszej kolejności, używając w razie zagrożenia zaklęcia Teleportacji [2]. Dobrym sposobem na tą walkę, jest zabicie łuczników z daleka przy pomocy Pożogi, a następnie rozbrojenie pozostałych obszarowym zaklęciem ogłuszającym (Woda + Mróz + Ziemia). Gdy wojownicy będą bez swoich tarcz, Pożoga wykończy ich równie skutecznie jak strzelców.

7 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W trzeciej fali przeciwników pojawią się gobliny z zamrażającymi mieczami - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W trzeciej fali przeciwników pojawią się gobliny z zamrażającymi mieczami. Nie możesz dać cię wtedy otoczyć przeciwnikom, bo inaczej będą cię stale unieruchamiać [1]. Jedynym sposobem ucieczki jest szybkie ogłuszenie, Teleportacja lub podpalenie. Pamięta, że będąc zamrożonym, cały czas może się leczyć. Po śmierci najsilniejszego z goblinów podnieś jego miecz (Mroźny tasak) i przygotuj się na kolejne starcie. Tym razem do walki dołączy kamienny gigant [2].

8 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jego obstawy pozbądź się w identyczny sposób jak wcześniejszych przeciwników, uważając na rękę olbrzyma - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jego obstawy pozbądź się w identyczny sposób jak wcześniejszych przeciwników, uważając na rękę olbrzyma. Jeśli cię chwyci, musisz jak najszybciej wciskać SPACJĘ, aby się wyzwolić. Gdy gigant zostanie sam na placu boju [1], zabij go przy pomocy zamrażającego miecza (SHIFT + LPM) [2]. Zdobyty wcześniej Mroźny tasak polecam zachować do końca gry, gdyż jego zdolność zamrażania przeciwników przyda ci się w nie jednej sytuacji.

9 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przejdź teraz na drugą stronę mostu i skręć w prawo [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przejdź teraz na drugą stronę mostu i skręć w prawo [1]. Za stercie siana znajdziesz ciało maga ora księgę z zaklęciem Przyzwania feniksa [2]. Przed jego użyciem pamiętaj o tarczy ogniowej (Tarcza + Ogień na siebie). Feniks zawsze ląduje w miejscu, w którym stoisz, wskrzeszając towarzyszy, ale również zadając obrażenia bohaterowi.

10 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przetestuj je, a następnie udaj się dalej na północ [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przetestuj je, a następnie udaj się dalej na północ [1]. Nad strumieniem czeka cię starcie z kolejnymi kamiennymi gigantami [2].

11 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zabij je pojedynczo, zamrażając przy pomocy miecza [1] i dobijając pociskami z ziemi [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zabij je pojedynczo, zamrażając przy pomocy miecza [1] i dobijając pociskami z ziemi [2].

12 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce aktywuj stojący niedaleko Punkt kontrolny [1], a następnie przy pomocy żywiołu Ciemności opuść drewniany most (możesz też skorzystać z Teleportacji) [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce aktywuj stojący niedaleko Punkt kontrolny [1], a następnie przy pomocy żywiołu Ciemności opuść drewniany most (możesz też skorzystać z Teleportacji) [2].

13 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów z kapitanem [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej zostaniesz zaatakowany przez oddział goblinów z kapitanem [1]. Wykończ ich sprawdzonym sposobem, a pojawi się cała armia przeciwników [2].

14 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Walka nie potrwa jednak długo, jeśli szybko wykończysz wszystkich strzelców przy pomocy Pożogi [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Walka nie potrwa jednak długo, jeśli szybko wykończysz wszystkich strzelców przy pomocy Pożogi [1]. Pozostałych zabij w ten sam sposób, niszcząc wcześniej ich zbroje. Kawałek dalej na północy zaatakują cię dwie następne podobne armię. Wykończ je Pożogą, a następnie z dużej odległości wysadź beczki stojące przed wejściem do kopalni [2].

15 - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wewnątrz kopalni ponownie spotkasz Vlada [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wewnątrz kopalni ponownie spotkasz Vlada [1]. Wysłuchaj tego co ma do powiedzenia i ruszaj w głąb pieczary [2].

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl