Magicka: Magiczne kostury
Aktualizacja:
Magiczne kostury
Podstawowy kostur czarodzieja
Zdolność pasywna: Brak
Zdolność aktywna: Brak
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga w normalnej szacie.
Smarkaty kostur
Zdolność pasywna: Brak
Zdolność aktywna: Brak
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga w zepsutej szacie.
Podstawowy kostur czarodzieja
Zdolność pasywna: Brak
Zdolność aktywna: Brak
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga z krawatem.
Kostur białego czarodzieja
Zdolność pasywna: Zwiększony zasięg światła
Zdolność aktywna: Światło budzące strach
Lokalizacja: Rozdział 1
Sposób zdobycia: Po opuszczeniu uniwersytetu przejdź kilka kroków na południowy-zachód. Zniszcz znajdujące się tam wrota, a znajdziesz za nimi broń.
Kostur lodu
Zdolność pasywna: Aura niewrażliwości na zimno
Zdolność aktywna: Brak
Lokalizacja: Rozdział 2
Sposób zdobycia: Po walce z trollami, udaj się na lewo od martwego łosia. Znajdziesz tam jaskinie, w której chowa się kolejny duży przeciwnik. Pokonaj go, a następnie otwórz lodówkę. Ukryto w niej poszukiwany kostur.
Kostur życia
Zdolność pasywna: Aura regeneracji
Zdolność aktywna: Ożywianie
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Po rozpoczęciu etapu idź na północ. Przejdź przez mały kamienny murek, a następnie skręć w lewo. Kostur będzie rósł na jednym z poletek.
Sękaty kostur
Zdolność pasywna: Właściciel jest niewrażliwy na trucizny
Zdolność aktywna: Pęta cel korzeniami
Lokalizacja: Rozdział 3
Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciele jednego z druidów.
Kostur wojny
Zdolność pasywna: Aura odporności fizycznej. Podwaja maksymalną liczbę punktów zdrowia.
Zdolność aktywna: Magiczny pocisk
Lokalizacja: Rozdział 4
Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciele jednego z magów, z którymi będziesz walczył na placu w mieście.
Kosa wrogości
Zdolność pasywna: Odporność na życie
Zdolność aktywna: Rozpylenie trucizny
Lokalizacja: Rozdział 5
Sposób zdobycia: Oparta jest ogrodzenie po prawej tronie, zaraz przy wejściu do atakowanej wioski.
Kostur Tesli
Zdolność pasywna: Zwiększony zasięg błyskawic
Zdolność aktywna: Piorun
Lokalizacja: Rozdział 5
Sposób zdobycia: Leży przed mostem, za którym znajduje się zamek wodza orków Khana.
Kostur odbicia
Zdolność pasywna: Brak.
Zdolność aktywna: Aura odbicia.
Lokalizacja: Rozdział 6
Sposób zdobycia: Trzyma go jedna z rzeźb stojących przed skrzydlatym demonem.
Ręka demona
Zdolność pasywna: Zaklęcia promieniowe trwają w nieskończoność.
Zdolność aktywna: Brak.
Lokalizacja: Rozdział 6
Sposób zdobycia: Będzie leżała na ziemi po walce ze skrzydlatym demonem.
Laska awaryjnej teleportacji
Zdolność pasywna: Brak.
Zdolność aktywna: Teleportuje użytkownika w losowo wybrane miejsce.
Lokalizacja: Rozdział 2 oraz 6
Sposób zdobycia: Upuści go jeden z goblińskich szamanów.
Kostur niewidzialności
Zdolność pasywna: Brak.
Zdolność aktywna: Niewidzialność.
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Obok drugiego Punktu kontrolnego w kopalni, skorzystaj z Teleportacji i przenieś się na półkę skalną z magicznym kosturem.
Kostur goblinów
Zdolność pasywna: Zwiększona odporność fizyczna
Zdolność aktywna: Tymczasowa niewrażliwość na obrażenia
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Znajdziesz ja przy ciele goblińskich kapłanów.
Kostur ognia
Zdolność pasywna: Odporność na ogień
Zdolność aktywna: Aura niewrażliwości na ogień
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Idąc w głąb kopalni, dotrzesz do miejsca, w którym gobliński łucznik będzie stał po drugiej stronie przepaści (obok czerwonej beczki). Teleportuj się do niego, a następnie udaj na północ. W rogu lokacji będzie leżał martwy mag, a obok niego Kostur ognia.
Różdżka Aristo
Zdolność pasywna: Odporność na wszystkie rodzaje magii
Zdolność aktywna: Teleportacja
Lokalizacja: Rozdział 8
Sposób zdobycia: Znajdziesz ją na ziemi, po pokonaniu Arystokratów.
Berło króla trolli
Zdolność pasywna: Sprawia, że wrogowie mniej chętnie atakują właściciela
Zdolność aktywna: Zauroczenie celu
Lokalizacja: Rozdział 9
Sposób zdobycia: Po drugim spotkaniu z nekromantą, wejdź do krypty na zachodzie. W środku znajdziesz Berło króla trolli, które przy trafieniu może zauroczyć cel [2].
Kostur umarłych
Zdolność pasywna: Przyzywa nieumartych przyjaciół
Zdolność aktywna: Brak
Lokalizacja: Rozdział 9
Sposób zdobycia: Upuści go jeden z nekromantów, z którymi będziesz walczył w krypcie.
Rękawica Vlada
Zdolność pasywna: Odwraca obrażenia zadane przez magię życia
Zdolność pasywna: Niewrażliwość magiczna
Zdolność aktywna: Przywraca życie, wysysając je ze znajdującej się najbliżej osoby
Lokalizacja: Rozdział 10
Sposób zdobycia: Podaruj ci ją Vlad na samym początku etapu.
Sprawiedliwa laska runów
Zdolność pasywna: Aura niewrażliwości na błyskawice
Zdolność aktywna: Aura obrażeń błyskawic
Lokalizacja: Rozdział 11
Sposób zdobycia: Upuści ją jeden z kapłanów krasnoludów, gdy go pokonasz.
Komentarze czytelników
zanonimizowany681003 Legionista
Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD
kwiść Generał
@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)
kubas246 Pretorianin
@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.
kwiść Generał
@ignac8
Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)
ignac8 Konsul
Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:
1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P
kwiść Generał
@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)
Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):
1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P
Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
