Magicka: Magiczne kostury

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magiczne kostury

Podstawowy kostur czarodzieja

Zdolność pasywna: Brak

Zdolność aktywna: Brak

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga w normalnej szacie.

Smarkaty kostur

Zdolność pasywna: Brak

Zdolność aktywna: Brak

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga w zepsutej szacie.

 

Podstawowy kostur czarodzieja

Zdolność pasywna: Brak

Zdolność aktywna: Brak

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Otrzymasz go na samym początku gry, jeśli wybrałeś maga z krawatem.

 

Kostur białego czarodzieja

Zdolność pasywna: Zwiększony zasięg światła

Zdolność aktywna: Światło budzące strach

Lokalizacja: Rozdział 1

Sposób zdobycia: Po opuszczeniu uniwersytetu przejdź kilka kroków na południowy-zachód. Zniszcz znajdujące się tam wrota, a znajdziesz za nimi broń.

Kostur lodu

Zdolność pasywna: Aura niewrażliwości na zimno

Zdolność aktywna: Brak

Lokalizacja: Rozdział 2

Sposób zdobycia: Po walce z trollami, udaj się na lewo od martwego łosia. Znajdziesz tam jaskinie, w której chowa się kolejny duży przeciwnik. Pokonaj go, a następnie otwórz lodówkę. Ukryto w niej poszukiwany kostur.

Kostur życia

Zdolność pasywna: Aura regeneracji

Zdolność aktywna: Ożywianie

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Po rozpoczęciu etapu idź na północ. Przejdź przez mały kamienny murek, a następnie skręć w lewo. Kostur będzie rósł na jednym z poletek.

Sękaty kostur

Zdolność pasywna: Właściciel jest niewrażliwy na trucizny

Zdolność aktywna: Pęta cel korzeniami

Lokalizacja: Rozdział 3

Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciele jednego z druidów.

Kostur wojny

Zdolność pasywna: Aura odporności fizycznej. Podwaja maksymalną liczbę punktów zdrowia.

Zdolność aktywna: Magiczny pocisk

Lokalizacja: Rozdział 4

Sposób zdobycia: Znajdziesz go przy ciele jednego z magów, z którymi będziesz walczył na placu w mieście.

Kosa wrogości

Zdolność pasywna: Odporność na życie

Zdolność aktywna: Rozpylenie trucizny

Lokalizacja: Rozdział 5

Sposób zdobycia: Oparta jest ogrodzenie po prawej tronie, zaraz przy wejściu do atakowanej wioski.

Kostur Tesli

Zdolność pasywna: Zwiększony zasięg błyskawic

Zdolność aktywna: Piorun

Lokalizacja: Rozdział 5

Sposób zdobycia: Leży przed mostem, za którym znajduje się zamek wodza orków Khana.

Kostur odbicia

Zdolność pasywna: Brak.

Zdolność aktywna: Aura odbicia.

Lokalizacja: Rozdział 6

Sposób zdobycia: Trzyma go jedna z rzeźb stojących przed skrzydlatym demonem.

Ręka demona

Zdolność pasywna: Zaklęcia promieniowe trwają w nieskończoność.

Zdolność aktywna: Brak.

Lokalizacja: Rozdział 6

Sposób zdobycia: Będzie leżała na ziemi po walce ze skrzydlatym demonem.

Laska awaryjnej teleportacji

Zdolność pasywna: Brak.

Zdolność aktywna: Teleportuje użytkownika w losowo wybrane miejsce.

Lokalizacja: Rozdział 2 oraz 6

Sposób zdobycia: Upuści go jeden z goblińskich szamanów.

Kostur niewidzialności

Zdolność pasywna: Brak.

Zdolność aktywna: Niewidzialność.

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Obok drugiego Punktu kontrolnego w kopalni, skorzystaj z Teleportacji i przenieś się na półkę skalną z magicznym kosturem.

 

Kostur goblinów

Zdolność pasywna: Zwiększona odporność fizyczna

Zdolność aktywna: Tymczasowa niewrażliwość na obrażenia

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Znajdziesz ja przy ciele goblińskich kapłanów.

Kostur ognia

Zdolność pasywna: Odporność na ogień

Zdolność aktywna: Aura niewrażliwości na ogień

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Idąc w głąb kopalni, dotrzesz do miejsca, w którym gobliński łucznik będzie stał po drugiej stronie przepaści (obok czerwonej beczki). Teleportuj się do niego, a następnie udaj na północ. W rogu lokacji będzie leżał martwy mag, a obok niego Kostur ognia.

Różdżka Aristo

Zdolność pasywna: Odporność na wszystkie rodzaje magii

Zdolność aktywna: Teleportacja

Lokalizacja: Rozdział 8

Sposób zdobycia: Znajdziesz ją na ziemi, po pokonaniu Arystokratów.

Berło króla trolli

Zdolność pasywna: Sprawia, że wrogowie mniej chętnie atakują właściciela

Zdolność aktywna: Zauroczenie celu

Lokalizacja: Rozdział 9

Sposób zdobycia: Po drugim spotkaniu z nekromantą, wejdź do krypty na zachodzie. W środku znajdziesz Berło króla trolli, które przy trafieniu może zauroczyć cel [2].

Kostur umarłych

Zdolność pasywna: Przyzywa nieumartych przyjaciół

Zdolność aktywna: Brak

Lokalizacja: Rozdział 9

Sposób zdobycia: Upuści go jeden z nekromantów, z którymi będziesz walczył w krypcie.

 

Rękawica Vlada

Zdolność pasywna: Odwraca obrażenia zadane przez magię życia

Zdolność pasywna: Niewrażliwość magiczna

Zdolność aktywna: Przywraca życie, wysysając je ze znajdującej się najbliżej osoby

Lokalizacja: Rozdział 10

Sposób zdobycia: Podaruj ci ją Vlad na samym początku etapu.

Sprawiedliwa laska runów

Zdolność pasywna: Aura niewrażliwości na błyskawice

Zdolność aktywna: Aura obrażeń błyskawic

Lokalizacja: Rozdział 11

Sposób zdobycia: Upuści ją jeden z kapłanów krasnoludów, gdy go pokonasz.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl