Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 6 - Powrót czarodzieja

1 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1]. Zamróź je przy pomocy żywiołu Mrozu i podnieś ukrytą na wyspie księgę zaklęć [2]. Nauczysz się z niej czaru Zamieć.

2 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1]. Kawałek dalej na północ na twojej drodze stanie mag w czarnej szacie [2].

3 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1]. Podobnie pozbądź się demona, który będzie czekał na ciebie kawałek dalej [2]. Przeciwnik co jakiś czas będzie zmieniał się w ducha nie wrażliwego na ataki. Wykorzystaj ten czas na leczenie.

4 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1]. Wysłuchaj stojącego przed wejściem Vlada i wejdź do środka [2].

5 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1]. Czeka cię tam kolejne starcie z demonami [2]. Podczas walki staraj się używać czarów obszarowych jak demony będą miału materialną formę i unikaj krawędzi lokacji. Przeciwnicy mają ataki odpychające, które mogą zrzucić cię w przepaść. Żeby tego uniknąć, spowalniaj wrogów i często używaj Pędu.

6 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1]. Wdrap się po nich na górę i poczekaj, aż podleci do ciebie fragment lokacji [2].

7 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Musisz na niego szybko przeskoczyć, walcząc przy okazji z oddziałem demonów - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Musisz na niego szybko przeskoczyć, walcząc przy okazji z oddziałem demonów. Gdy pojawi się następna platforma, przejdź na nią [1] i pokonaj większego przeciwnika [2].

8 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1]. Kawałek za nim rozpocznie się walka z potężnym demonem [2].

9 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1]. Użyj jego specjalnej aury, a staniesz się odporny na ciosy wroga [2].

10 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1]. Gdy zginie, pojawią się trzy mniejsze stwory. Pozbądź się ich w podobny sposób, a najmniejsze demony wykończ czarami obszarowymi [2]. Po walce uważnie przeszukaj pole bitwy. Powinieneś na nim znaleźć Rękę demona, która bardzo ci się przyda jeśli lubisz zaklęcia promieniowe [1]. Osobiście polecam jednak wrócić do Kostura wojny [2].

11 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1]. Pojawi się przy niej kilka większych demonów [2].

12 - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1]. Będzie tam leżał kolejny łoś [2].

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl