Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
Aktualizacja:
Rozdział 6 - Powrót czarodzieja
![]() | ![]() |
Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1]. Zamróź je przy pomocy żywiołu Mrozu i podnieś ukrytą na wyspie księgę zaklęć [2]. Nauczysz się z niej czaru Zamieć.
![]() | ![]() |
Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1]. Kawałek dalej na północ na twojej drodze stanie mag w czarnej szacie [2].
![]() | ![]() |
Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1]. Podobnie pozbądź się demona, który będzie czekał na ciebie kawałek dalej [2]. Przeciwnik co jakiś czas będzie zmieniał się w ducha nie wrażliwego na ataki. Wykorzystaj ten czas na leczenie.
![]() | ![]() |
Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1]. Wysłuchaj stojącego przed wejściem Vlada i wejdź do środka [2].
![]() | ![]() |
Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1]. Czeka cię tam kolejne starcie z demonami [2]. Podczas walki staraj się używać czarów obszarowych jak demony będą miału materialną formę i unikaj krawędzi lokacji. Przeciwnicy mają ataki odpychające, które mogą zrzucić cię w przepaść. Żeby tego uniknąć, spowalniaj wrogów i często używaj Pędu.
![]() | ![]() |
Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1]. Wdrap się po nich na górę i poczekaj, aż podleci do ciebie fragment lokacji [2].
![]() | ![]() |
Musisz na niego szybko przeskoczyć, walcząc przy okazji z oddziałem demonów. Gdy pojawi się następna platforma, przejdź na nią [1] i pokonaj większego przeciwnika [2].
![]() | ![]() |
Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1]. Kawałek za nim rozpocznie się walka z potężnym demonem [2].
![]() | ![]() |
Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1]. Użyj jego specjalnej aury, a staniesz się odporny na ciosy wroga [2].
![]() | ![]() |
Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1]. Gdy zginie, pojawią się trzy mniejsze stwory. Pozbądź się ich w podobny sposób, a najmniejsze demony wykończ czarami obszarowymi [2]. Po walce uważnie przeszukaj pole bitwy. Powinieneś na nim znaleźć Rękę demona, która bardzo ci się przyda jeśli lubisz zaklęcia promieniowe [1]. Osobiście polecam jednak wrócić do Kostura wojny [2].
![]() | ![]() |
Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1]. Pojawi się przy niej kilka większych demonów [2].
![]() | ![]() |
Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1]. Będzie tam leżał kolejny łoś [2].
- Magicka - poradnik do gry
- Magicka: Poradnik do gry
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
- Magicka: Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
- Magicka: Rozdział 2 - Atak Goblinów
- Magicka: Rozdział 3 - Zemsta Plemion
- Magicka: Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
- Magicka: Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
- Magicka: Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
- Magicka: Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (1)
- Magicka: Rozdział 8 - Kopalnie (2)
- Magicka: Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
- Magicka: Rozdział 10 - Posępne tango
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1)
- Magicka: Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)
- Magicka: Rozdział 12 - W górach szaleństwa
- Magicka: Opis przejścia
- Magicka: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681003 Legionista
Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD
kwiść Generał
@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)
kubas246 Pretorianin
@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.
kwiść Generał
@ignac8
Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)
ignac8 Konsul
Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:
1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P
kwiść Generał
@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)
Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):
1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P
Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zaraz po rozpoczęciu etapu udaj się na północny-wschód, gdzie powinieneś zobaczyć małe jeziorko [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322687.jpg)

![Użyj go, a następnie wróć z powrotem na główną ścieżkę [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322718.jpg)

![Ogłuszaj go czarami obszarowymi, a następnie zamróź i dobij kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322750.jpg)

![Długie kamienne schody zaprowadzą cię do jaskini [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322781.jpg)

![Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę góry [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322812.jpg)

![Po kilku krótkich starciach, dojdziesz do kolejnych kamiennych schodów [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322843.jpg)



![Chwilę później dotrzesz wreszcie na większy fragment skały, gdzie czeka na ciebie Punkt kontrolny [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322906.jpg)

![Zanim go zaatakujesz, podnieś Kostur odbicia, który trzyma jedna z rzeźb [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322937.jpg)

![Najlepszym sposobem na zabicie bossa, jest zamrożenie go i dobicie kamiennym pociskiem [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350322968.jpg)

![Gdy będziesz gotowy do kolejnej walki, podejdź do rzeźby na północnym-wschodzie [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350323000.jpg)

![Po ich pokonaniu udaj się na północ i tuż przed drugim Punktem kontrolny skręć w lewo [1] - Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1141/350323031.jpg)
