Magicka: Rozdział 12 - W górach szaleństwa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 12 - W górach szaleństwa

1 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początku etapu czeka cię kolejna walka z Vladem [1] - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początku etapu czeka cię kolejna walka z Vladem [1]. Najłatwiejszym sposobem na jego pokonanie jest ucieczka i stawianie za sobą wybuchających kul (Ciemność + Tarcza) [2]. Po pewnym czasie bomby powinny wyrzucić przeciwnika poza mapę, kończąc w ten sposób starcie.

2 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej na północy rozpocznie się kolejna walka - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej na północy rozpocznie się kolejna walka. Tym razem twoim przeciwnikiem będzie Grimnir [1]. Stwórz obok niego płonącą ścianę, a następnie podpal przeciwnika Pożogą [2].

3 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wróg i jego duchy będą atakowały najczęściej dwoma rodzajami żywiołów - Błyskawicami oraz Ogniem - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wróg i jego duchy będą atakowały najczęściej dwoma rodzajami żywiołów - Błyskawicami oraz Ogniem. Przed pierwszym z nich uchroni cię zdobyta wcześniej Sprawiedliwa laska runów. Drugi rodzaj ataków zniweluj przy pomocy rzuconej na siebie tarczy ognia. Żeby zabić przeciwnika, staraj się cały czas stać na środku i odnawiać płonącą ścianę. Gdy wróg straci większą część swojego życia, pojawi się Vlad [1]. Wampir da ci sygnał do użycia zaklęcia Materializacji, po którego użyciu rozpocznie się finałowe starcie [2].

4 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku ustaw się po prawej stronie małej skalnej wyspy i otocz kamienną ścianą życia (Życie + Ziemia + Tarcza) [1] - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku ustaw się po prawej stronie małej skalnej wyspy i otocz kamienną ścianą życia (Życie + Ziemia + Tarcza) [1].Musisz stać w tym miejscu, gdyż Assatur co jakiś czas będzie tworzył po lewej stronie wir, która zabija bohatera na miejscu [2].

5 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kolejne co musisz zrobić, to przepalić się przez swoją osłonę i zaatakować demona promieniem energii żywiołów - Ciemność + Błyskawica + Ogień [1] - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kolejne co musisz zrobić, to przepalić się przez swoją osłonę i zaatakować demona promieniem energii żywiołów - Ciemność + Błyskawica + Ogień [1]. Atakuj tak długo, aż przeciwnik przyzwie niebieskie błyskawice. Większość z nich powinna rozbić się o twoją tarczę, więc odnów ją, jednocześnie lecząc wszelkie obrażenia. W ten sposób będzie wyglądała większość starcia, lecz przeciwnik posiada również kilka innych ataków, przed którymi musisz nauczyć się bronić. Jednym z nich jest bezpośrednie uderzenie błyskawicami. Jeśli nie posiadasz Sprawiedliwej laski runów, radzę przez całą walkę utrzymywać na sobie tarczę błyskawic (Tarcza + Błyskawica). Nie otrzymasz wtedy od tego zaklęcia żadnych obrażeń. Drugi rodzaj ataku, to cios mieczem ciemności [2]. Może go ignorować i po prostu leczyć otrzymywane rany lub skorzystać z tarczy ciemności, która zniweluje wszelkie obrażenia. Dwa pozostałe ataki wroga, to zaklęcia obszarowe. Zamieć nie zadaje ci żadnych obrażeń, ale spowalnia twoje ruchy [2]. Jak tylko się skończy, pamiętaj o użyciu na sobie żywiołu ognia, aby ogrzać zmrożone dłonie. Drugi czar jest niestety dużo potężniejszy. Assatur rzuca bowiem deszcz meteorów, który może zabić cię jednym uderzeniem.

6 - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jedynym sposobem na uniknięcie śmierci, jest rozstawienie nad sobą tarczy ochronnej (Tarcza + SHIFT + PPM) - Rozdział 12 - W górach szaleństwa - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jedynym sposobem na uniknięcie śmierci, jest rozstawienie nad sobą tarczy ochronnej (Tarcza + SHIFT + PPM). Ochrona ta znika jednak po jednym trafieniu meteoru, musisz więc ją stale odnawiać. Oprócz tego ma jedną dużą wadę. Utrudnia ci atakowanie przeciwnika. Nie było w tym nic złego, gdyby nie fakt, że Assatur potrafi się bardzo szybko leczyć. Jak tylko zobaczysz, że zaczyna regenerować swoją energię, musisz zadać mu choćby minimalne obrażenia, żeby przerwać regenerację [1]. Tarcza utrudni ci to zadanie, a jej zniszczenie narazi na uderzenie meteorytu. Jest to na szczęście jedyny moment w walce, w którym musisz polegać na szczęściu. Reszta zależy już tylko od twoich umiejętności i dobrej taktyki. Gdy uda ci się wreszcie pokonać przeciwnika, otrzymasz zaklęcie Wir, a następnie pojawią się napisy końcowe. Nie wyłączaj jeszcze gry! Kilkanaście sekund później na skalną wysepkę trafi ostatni martwy łoś [1]. Zbadaj go i poczekaj, aż gra przekseruje cię do menu głównego [2]. Możesz teraz rozpocząć przygodę od nowa tą samą postacią, wyposażony we wszystkie zdobyte wcześniej zaklęcie i przedmioty. Warto to zrobić, jeśli nie zdobyłeś jeszcze wszystkich znajdzie oraz nie odkryłeś wszystkich sekretów. Miejsce ich ukrycia znajdziesz w kolejnej części poradnika.

Magicka

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-08-01
18:44

zanonimizowany681003 Legionista

😃

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

Komentarz: zanonimizowany681003
2011-08-02
08:19

kwiść Generał

kwiść

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

Komentarz: kwiść
2011-08-27
00:53

ignac8 Konsul

👎

Kiepski poradnik.

Komentarz: ignac8
2011-08-28
22:54

kubas246 Pretorianin

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

Komentarz: kubas246
2011-08-31
14:14

kwiść Generał

kwiść

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

Komentarz: kwiść
2011-09-01
16:57

ignac8 Konsul

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

Komentarz: ignac8
2011-09-02
00:32

kwiść Generał

kwiść

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Komentarz: kwiść

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl