Pokonaj Niszczyciela, ostatniego z Rhogarskich Lordów | Komnata Kłamstw
Aktualizacja:
Pokonaj Niszczyciela, ostatniego z Rhogarskich Lordów
Wejść do Komnaty Kłamstw możesz na dwa sposoby - pokonując Protektora lub udając się do bocznego wejścia z Yetką. Nie ma to większego znaczenia, miej jednak na uwadze, iż rozpoczniesz eksplorację w innym miejscu. Niniejszy opis jako punkt startowy przyjmuje "główne" wejście, a więc to prowadzące z lokacji Wieczny Płomień.

Na samym poczatku porozmawiaj z Yetką, którą znajdziesz z lewej strony wejścia. Przekaże Ci ona kilka notatek, a także Kamień Boskiego Zrozumienia. Od tej chwili możesz odczytywać "hieroglify" wymalowane na ścianach w różnych miejscach Świątyni oraz Komnaty Kłamstw. Odczytanie tajemniczego napisu będzie skutkowało otrzymaniem notatki. W skrzyni po prawej stronie od wejścia znajdziesz Ognistą Zasłonę (tarcza migdałowa) oraz Ostatnią Wolę (wielki miecz) W dalszej części pomieszczenia, w którym się obecnie znajdujesz, uważaj na dwóch Magów oraz Tyrana (urnę z jego sercem znajdziesz w pierwszej komnacie, za drzwiami z lewej strony - kilka kroków za Yetką).

W środku uważaj na Strażnika, Ogara oraz Grubasa z kuszą. Możesz tu także skorzystać z checkpointa. Na górze w skrzyni znajdziesz hełm (Wieczna legenda).

Wróć teraz do dużej sali i uporaj się z wszystkimi przeciwnikami, a następnie wąskim korytarzem przejdź do rozległego pomieszczenia. Tam zaatakują Cię Karły oraz kolejni Magowie (z lewej strony przy przepaści notatka). Ty skieruj się maksymalnie w prawo (stojąc przed wrotami, które możesz otworzyć rękawicą skręć jeszcze w prawo).
W korytarzu zaatakuje Cię Mag. Po jego pokonaniu skręć przed zawalonym przejściem w prawo, po schodach do góry. W kolejnych korytarzach uważaj szczególnie na okrągłe dziury (przepaść) oraz ataki Pająków. Kolejnymi schodami przejdziesz na wyższy poziom, gdzie znów zaatakuje Cię Mag (w pomieszczeniu notatka).

Idąc dalej po balkonikach po obu stronach możesz pokonać również dwóch Grubasów. Ten znajdujący się po lewej stronie (przeskocz przez kawałki betonu wiszące pomiędzy balkonami) upuści Klucz do prawego skrzydła. Możesz się z owym kluczem wrócić do komnaty, gdzie walczyłeś z Pająkami i otworzyć zamkniete wcześniej drzwi. W środku znajdziesz skrzynię, a w niej napierśnik (Wieczna legenda) oraz Zgniatacz (wielki topór).

Kierując się do końca korytarza przejdziesz do pomieszcenia, w którym zaatakują Cię Duch oraz Tyran. Postaraj się rozprawić najpierw z jednym, a nastepnie drugim przeciwnikiem (szybko przemykając przez przejście możesz także podbiec i od razu wziąć serce Tyrana, urna znajduje się w pobliżu dźwigni). Z prawej strony znajdziesz także leżący na ziemi młot Tor (za jego pomocą możesz niszczyć statuetki Rhogarów). Po walce pociągnij za dźwignię (otrzymasz 2000 PD).

Wróć się teraz do miejsca, gdzie możesz przeskoczyć na drugi balkonik. Nastepnie otwórz kraty na samym jego końcu, z lewej strony. W środku natkniesz się na Tyrana, postaraj się go ominąć, gdyż tuż za przejściem znajdziesz urnę z jego sercem. Idąc korytarzem dalej uważaj przy rozwidleniu, gdyż z lewej odnogi wyskoczy drugi Rycerz, dołączając do tego znajdującego się w końcu korytarza.
Po walce sam wejdź w ten korytarz (z lewej strony), znajdziesz w nim (na samym końcu rónwież w lewo) napierśnik Demoniczny zabójca. Następnie wróć do głównego korytarza i ruszaj w kierunku drugiej dźwigni.

Za zniszczonym "mostem" (uwaga, przepaść) w końcu korytarza zaatakuje Cię Mag (w skrzyni Demoniczny zabójca (rękawice), Przypomnienie (topór)).

Następnie cofnij się lekko do owego zniszonego pomostu, w miejsce ukazane na obrazku. Pora na małe "oszustwo" - na końcu korytarza trafiłes na zablokowane drzwi, musisz więc przedostać się na drugą stronę. Aby nie biegać na około po prostu zeskocz na dół. Gdy tylko dobrze wymierzysz bez problemu znajdziesz się w odpowiednim miejscu (na dole możesz skorzystać z checkpointa).

Uważaj tutaj na przeciwników. Po lewej stronie schodów znajdziesz urnę z Sercem Tyrana (właściciel na górze). Skieruj się na szczyt schodów (lub postaraj się wywabić samego Tyrana na dół, gdyż na balkoniku towarzyszy mu Mutant). Statuetkę mijaną po drodze możesz zniszczyć, jeżeli wcześniej podniosłeś młot Tor (otrzymasz napierśnik Ostatni zdrajca).

Po drodze, przed wrotami otwieranymi za pomocą rękawicy, z lewej strony znajdziesz notatkę. Następnie przejdź korytarzem w lewo do końca (na wprost sztylet Blask), gdzie po drodze miniesz kowadło oraz "hieroglif" (notatka). Następnie na końcu pociągnij za dźwignię (prz okazji odblokuj drzwi do Świątyni). Teraz kieruj się na dół (tu już nie skracaj sobie drogi samobójczym skokiem).

Kieruj się w stronę widocznego już z daleka otyłego Lorda. Odpieczętuj wrota, a następnie ostrożnie przejdź do kolejnego pomieszczenia (Mutant plujący ogniem zaraz za winklem). Następnie pokonaj jeszcze Ducha i (ostrożnie) zejdź na dół, gdzie użyj jeszcze dźwigni z prawej strony.

Niespodziewanie w miejscu tym pojawi się Yetka. Musisz teraz dokonać wyboru, który wpłynie na zakończenie gry (ściślej rzecz biorąc na filmik, który zobaczysz).

Teraz pora na bossa. Wróć się do dużych schodów, blisko wejścia do Komnaty Kłamstw którym wprowadziła Cię Yetka. U góry, na samym środku znajdziesz przejście na arenę. Po drodze podnieś jeszcze notatkę.
0
Komentarze czytelników
mariuszk258111417 Junior
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
mariuszk258111417 Junior
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
mariuszk258111417 Junior
Więc nie wiem co to za różnica
mariuszk258111417 Junior
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.