Lords of the Fallen 2014: Keystone - Ranny Mnich
Aktualizacja:

Po wyjściu z Cytadeli po raz pierwszy będziesz miał przed sobą bramę. Po otwarciu dźwigni z obu jej stron możesz porozmawiać z Rannym Mnichem [M2,1]. Poprosi Cię on o ucięcie ręki (otrzymasz topór Rzeźnik), a gdy zagaisz go po raz drugi będziesz mógł dać mu jeszcze miksturę (stracisz jeden slot, otrzymasz natomiast 500PD).

Jeśli udzieliłeś mnichowi pomocy spotkasz go podczas kolejnej wizyty w Cytadeli, po rozmowie z Kapitanem przejdź kawałek dalej i wybierz pomieszczenie z lewej strony [M5,2]. Teraz Ranny Mnich poprosi Cię o oczyszczenie jego pracowni ([M2,21]), która znajduje się w Południowej Wieży Strażniczej (musisz zabić grasującego tam Pająka, a następnie powiadomić o tym mnicha).

Ostatnia część zadania polega na znalezieniu Serc Tyranów (przynajmniej cztery). Przedmioty zanieś wtedy do pracowni mnicha, za co ten ulepszy Twoje mikstury zdrowia (będą odnawiały większą ilość punktów życia). Przyniesienie wszystkich 12 serc zakończy to zadanie, otrzymasz maksymalnie usprawnione potiony, a także 2000PD.
- Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry
- Lords of the Fallen: Zadania, mapy i sekrety
- Lords of the Fallen 2014: Zadania poboczne
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Sztylet Yetki
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Posiłki
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Grób Kyle'a
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Ranny Mnich
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Strarożytne tabliczki
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Sfora ogarów
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Dezerterzy
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Okaleczony Rhogar
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Zarażony mnich
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Młot Svena (Dziedzictwo)
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Uwięzieni mnisi
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Zatroskany Mnich
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Trujący potwór
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Element Planetarium
- Lords of the Fallen 2014: Komnata Kłamstw - kostur Jedność
- Lords of the Fallen 2014: Zadania poboczne
- Lords of the Fallen: Zadania, mapy i sekrety
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
tukaram3030 Pretorianin
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
FALLEN999 Junior
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
oskar1981 Junior
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
mariuszk258111417 Junior
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
mariuszk258111417 Junior
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
mariuszk258111417 Junior
Więc nie wiem co to za różnica
mariuszk258111417 Junior
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
