Lords of the Fallen 2014: Atrybuty
Aktualizacja:
Atrybuty są najważniejszymi cechami twojej postaci i mają bardzo duży wpływ na styl walki bohatera. Poza zwiększaniem podstawowych statystyk, decydują również o tym, jaki ekwipunek będziesz mógł nosić. Pośrednio przez określanie maksymalnego obciążenia, a bezpośrednio z powodu wymagań, które posiadają różne elementy ekwipunku.
Siła
Zwiększa obrażenia zadawane przez broń siłową oraz (nieznacznie) wartość maksymalnego obciążenia.
Uwagi: Podstawowy atrybut dla każdego wojownika. Decyduje o zadawanych przez ciebie obrażeniach, a dzięki zwiększonemu udźwigowi będziesz w stanie nosić najcięższe pancerze, bronie i tarcze. Powinieneś dążyć do tego, żeby na 50 poziomie doświadczenia, czyli pod sam koniec gry, osiągnąć wartość ok. 26 punktów. Jest to wartość wymagana do kilku potężnych broni. Część przedmiotów może potrzebować nawet 30 punktów siły, ale decydując się na nie, będziesz musiał prawdopodobnie bardzo ograniczyć rozwój atrybutu wiary oraz zaklęć.
Witalność
Określa ilość posiadanych przez bohatera punktów zdrowia oraz nieznacznie zwiększa skuteczność mikstur leczących.
Uwagi: Ważny atrybut dla każdej postaci. Pozwala popełnić większą ilość błędów podczas walki, przez co daje więcej czasu na nauczenie się ataków przeciwnika i opracowanie odpowiedniej strategii. Warto rozwinąć do wartości 17-18 punktów.
Wiara
Zwiększa zasoby magii oraz obrażenia od broni magicznej.
Uwagi: Atrybut bardzo ważny dla każdego, kto chce używać dużej ilości zaklęć oraz często korzystać z magicznej rękawicy. Przydaje się również wojownikom i łotrzykom, gdyż kolejne poziomy czarów wymagają wyższego poziomu wiary. Klerycy powinni dążyć do wartości ok. 20 punktów ze względu na wymagania czarów i przedmiotów. Pozostałym klasom najprawdopodobniej wystarczy poziom 15 tego atrybutu (odblokuje 2 poziom zaklęć). Jeżeli nie planujesz rozwijania czarów, może sobie odpuścić rozwój wiary. Warto jednak wiedzieć, że mocno rozwinięte zaklęcia bardzo ułatwiają rozgrywkę.
Wytrzymałość
Wpływa na poziom energii i znacząco zwiększa wartość maksymalnego obciążenia.
Uwagi: Jeden z najważniejszych atrybutów dla wojownika czy łotrzyka. Pozwala nosić cięższe uzbrojenie bez dużej straty na mobilności, a poza tym umożliwia dużo częstsze blokowanie oraz wykonywanie uników. Dzięki dużej wartości energii będziesz mógł również wyprowadzać dłuższe sekwencje ataków. Przy pierwszym przechodzeniu gry warto rozwinąć do wartości 16-18 punktów w zależności od naszych wymagań. Łotrzyk potrzebuje nieco mniej wytrzymałości, gdyż nosi lżejsze pancerze, a na wartość energii wpływa również jego zwinność.
Zwinność
Zwiększa obrażenia zadawane szybką bronią i nieznacznie zwiększa poziom energii.
Uwagi: Najważniejszy atrybut dla każdego łotrzyka. Zwiększa zadawane obrażenia i podnosi poziom energii, której używamy w dużych ilościach. Podobnie jak w przypadku siły dla wojownika i wiary dla kleryka optymalna wartość na 50 poziomie, to ok. 20 punktów. Pozwoli ci to zadawać duże obrażenia, nie martwić się o energię i nosić jedne z najlepszych przedmiotów.
Szczęście
Zwiększa szansę na lepsze nagrody za zabijanie przeciwników i pomaga w pozyskiwaniu lepszych materiałów do tworzenia.
Uwagi: Atrybut przeznaczony dla osób szukających wyzwania. Nie zwiększa nam żadnych bojowych statystyk, przez co gra staje się trudniejsza. W zamian możesz liczyć na częstszy i lepszy loot.
- Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry
- Lords of the Fallen: Przewodnik do gry
- Lords of the Fallen 2014: Bohater - Harkyn
- Lords of the Fallen 2014: Kreacja postaci
- Lords of the Fallen 2014: Zestawy ekwipunku
- Lords of the Fallen 2014: Statystyki bohatera
- Lords of the Fallen 2014: Jak rozwijać postać?
- Lords of the Fallen 2014: Atrybuty
- Lords of the Fallen 2014: Jak zapisać grę i kiedy jej nie zapisywać?
- Lords of the Fallen 2014: Śmierć i jej konsekwencje
- Lords of the Fallen 2014: Bohater - Harkyn
- Lords of the Fallen: Przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
