Lords of the Fallen 2014: Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej Świątynia
Aktualizacja:
Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej
Po walce porozmawiaj z Yetką, a następnie z Okaleczonym Rhogarem (nie zabijaj go!). Możesz kierować się ku wyjściu, schodami do pomieszczenia z lewej strony Rhogara, a następnie w górę (wrota z prawej strony prowadzą do jaskiń, które już odwiedziłeś. Jeśli nie spenetruj je teraz, aby znaleźć Starożytną Tabliczkę oraz otworzyć dwie skrzynie).

Uważaj tutaj na Tyrana, najlepiej szybko go omiń i skieruj się do kolejnych schodów, z prawej strony komnaty. Na górze natkniesz się na Kusznika, za którym powinieneś, wśród innych urn, odnaleźć tą z Sercem Tyrana. Po jego zabraniu możesz przystąpić do walki, aby następnie przejść przez wrota [M3.B] (otwórz je pociągając za dźwignię).

Za drzwiami natkniesz się na Dezerterów. Rozmawiając z nimi możesz dać jednemu miksturę zdrowia (zmniejszenie o 1 maksymalnej ilości, 500 PD) oraz obiecać, że pomożesz im oczyszczając wieżę (mowa tu o Zachodnim Westybule). I tak kierujesz się w tamtą stronę, dlatego też zahacz o wspomnianą lokację (po drodze uważaj na przeciwników Wieczny płomień). W środku westybulu przyjdzie Ci pokonać Mutanta, Ogara oraz Grubasa z kuszą.

Po wykonaniu tej czynności wróć szybko do Dezerterów (otrzymasz 500 PD oraz sztylet Obrońca). Teraz już spokojnie możesz opuścić tą lokację poprzez portal na końcu Mostu między wymiarami. Po drodze skorzystaj jeszcze z usług Kowala (2000PD, od tego momentu będziesz mógł tworzyć runy przy każdym z napotkanych kowadeł).

Po powrocie do Keystone spotkasz umierającego żołnierza (po jego śmierci zabierz Ludzki tatuaż). Przez Cmentarz ruszaj do wejścia do Katakumb [M2.A]. To znajduje się z jego lewej strony. Po drodze uważaj tylko na samum Cmentarzu - przy wejściu przyjdzie Ci walczyć z dwoma szybkimi Karłami, a także z Grubasem posiadającym kuszę.

Nie oni sa jednak Twoim zmartwieniem - przed wejściem do Katakumb natkniesz się jeszcze na Strażnika, nieco słabsza wersję Pierwszego Strażnika, bossa. Tak samo uważaj więc na szarże, ciosy mieczem, a w szczególności na zabójczy młynek w końcowej fazie walki oraz potężne uderzenie mieczem, mogące nawet zabić (zamach przeciwnika i uniesienie broni nad głowę).

Po walce nic już nie stanie Ci na przeszkodzie, wejdź więc do Katakumb.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
