Lords of the Fallen 2014: Otwórzrota Keystone
Aktualizacja:
Otwórz wrota

Walka z Wyznawcą jest przez wszystkie fazy niemal identyczna. Na początku boss będzie rzucał w Twoim kierunku wybuchające czaszki (jeśli trzymasz dystans) lub próbował szerokich cięć toporem (gdy podejdziesz bliżej). Oba te ataki nie są trudne do uniknięcia i odpowiednio wcześniej zasygnalizowane. Uważaj za to na coś innego - gdy Wyznawca uniesie topór, aby jego trzonem uderzyć o ziemię, lepiej znajdź się poza zasięgiem tego ataku. Nie może on zostać zablokowany, a powoduje chwilowe ogłuszenie gracza (a po chwili otrzymanie solidnego ciosu). Gdy pasek zdrowia bossa zostanie uszczuplony o ok. 1/4 zacznie on "czarować" wokół areny fioletową aurę (Wyznawca przerwie swoje ataki, przykucnie i zacznie wodzić ręką wokół siebie). Jest to bardzo ważny moment - nie możesz tego ataku zablokować, a wiedz, że jest on zabójczy i swoim działaniem obejmuje całą arenę. Masz kilka chwil, aby schować się w jednej z oświetlonych kapliczek. Nie warto atakować w tym czasie bossa, gdyż i tak otrzymuje on znikome obrażenia - lepiej zawczasu znajdź się w bezpiecznym miejscu. Uważaj także na przyzywane przez przeciwnika potwory, które mogą wypchnąć Cię z kapliczki, przez co będziesz musiał rozpocząć walkę od nowa. Po solidnym wybuchu możesz kontynuować pojedynek. Sytuacja powtórzy się jeszcze dwa razy. Reasumując: uważaj głównie na ogłuszające stuknięcia toporem o ziemię, po których następuje mocne cięcie w ogłuszonego bohatera. Jeszcze bardzie unikaj specjalnego ataku bossa, upewnij się, że Twoja postać stoi bezpiecznie w kapliczce, aby nie musieć powtarzać walki. Uważaj również przy tym na mniejszych przeciwników przyzwanych przez Wyznawcę. Mogą oni wypchnąć Cię z bezpiecznego miejsca.
Podczas waki możesz skorzystać także z dwóch "trików". Pierwszy dotyczy wzywanych przeciwników - przez krótką chwilę przed pojawieniem znajdują się oni w niebieskawej klatce z kości, jeżeli wystarczająco szybko do niej dobiegniesz będziesz mógł zniszczyć ją jednym ciosem, a wtedy Karzeł się nie pojawi. Drugi związany jest z kapliczą. Gdy uda Ci się zwabić Wyznawcę w jej pobliże ten może nieopatrznie zniszczyć ją swoją bronią (będzie próbował trafić Ciebie, a zamiast tego zniszczy kapliczkę) - stracisz wtedy jeden punkt ochronny, jednakże Wyznawca zostanie także ogłuszony na kilka sekund. Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji.
Po walce pozbieraj jeszcze z Cmentarza 4x Ludzka czaszka, oraz dwie notatki. Nie zapomnij także o odwiedzeniu portalu [M2.#3], w celu odebrania nagrody.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
