Lords of the Fallen 2014: Staw czoło Antanasowi w Cytadeli Cytadela Keystone - ostatnie starcie
Aktualizacja:
Staw czoło Antanasowi w Cytadeli
Po rozmowie z Adyrem rozpoczynasz w Cytadeli tuż obok portalu (z jego lewej strony także notatka). W skrzyni za Tobą znajdziesz dwa okruchy: odporności na truciznę i punktu zaklęć. Portal obok prowadzi natomiast do Portalu#8. W lokacji na wprost (Zalane sale) czekają już na ciebie dwaj bossowie naraz.

Walka z Braćmi może na początku przerazić, jednakże występują oni w turach, pozostając na arenie razem tylko przez krótki moment. Na samym początku jeden z nich wskoczy i podwiesi sie pod sufitem - będzie to ten przeciwnik, którego najpierw uderzysz. Następnie przez pewien okres czasu będziesz walczył z jednym z bossów, po czym ponownie zostanie wykonana zmiana (wyskok do sufitu i zeskok z atakiem). Wtedy przez krótki moment przeciwnicy walczą ramię w ramię, dlatego też najlepiej jest wstrzymać się od atakowania, aby nie wejść przypadkiem pomiędzy grad ciosów spadający z obu stron. Lepszym rozwiązaniem będzie krótka przebieżka wokół areny i poczekanie, aż jeden z bossów podwiesi się pod sufitem. Walka z pojedynczym przeciwnikiem jest już nieco prostsza, pamiętaj jednak, że bracia trochę się od siebie różnią. Łatwiejszym rywalem wydaje się być jegomość używający czarów związanych z błyskawicami - zadają one mniejsze obrażenia, a także łatwiej ich uniknąć. Dodatkowo, po uniknięciu pierwszego z ciosów szponami, bardzo łatwo jest zaatakować w jego plecy, gdyż ten kontynuuje ataki idąc przed siebie, a nie w stronę gracza. Brat używający ognistych ataków jest bardziej wymagającym przeciwnikiem, ze względu na trudniejsze do uniknięcia ataki, które dodatkowo powodują także większe obrażenia. Swoich szans na atak powinieneś upatrywać głównie po uniknięciu ataku szponem lub podczas ziania ogniem (postaraj się obiec przeciwnika i zajść go od tyłu). W przypadku pokonania jednego z braci pozostały przy życiu boss przejmie część jego ataków, dlatego uważaj wtedy na cały repertuar zagrań. Reasumując: przede wszystkim zwracaj uwagę na ognistego brata, gdyż to jego ataki zadają większe obrażenia. W momencie, gdy następuje wymiana (obaj przeciwnicy podwieszeni do sufitu) Ci przez chwilę będą walczyć razem. Nie próbuj wtedy atakować, a zamiast tego pobiegaj przez chwilę wokół areny. Podczas walki dobrze posiłkować się okruchem, który zmniejszy Twoją wrażliwość na ogień. Dzięki temu potyczka ta może być dużo łatwiejsza.

Po walce przejdź do Starych kwater (wyjście z Zalanych sal, w lewej części). W środku uważaj na przeciwników - Rycerza oraz Łotrzyka (wrogowie Ci to ludzie, nieco potężniejsi od Rhogarów). Sieruj się do góry (po drodze notatka), mijając portal, z którego możesz teraz skorzystać.

Kieuj się dalej w stonę Holu głównego (w przejściu uważaj na wyskakującego Rycerza). Natępnie odbij w lewo, w stronę głównych drzwi. Na dole czeka Cię ciężka potyczka z trzema Rycerzami jednocześnie (dobrze tutaj wyczarować swoją podobiznę). Po walce podnieś Klucz do piwnicy oraz notatkę.

Idąc dalej uważaj na Rycerza wyskakującego z pomieszczenia po lewej stronie, a w dalszej części na Łucznika oraz Łotrzyka. Przez Salę Inicjacji skieruj się do Piwnic. Po drodze staraj się na bieżąco pokonywać przeciwników, gdyż mimo wysokiego poziomu doświadczenia oraz dobrych przedmiotów jakie posiadasz są oni wyjątkowo silni (szczególnie zabójcze może być dostanie się pod serię ciosów Łotrzyków).

W piwnicy na samym jej końcu (w pobliżu ściany, którą można zniszczyć) z pomocą niedawno zdobytego klucza otworzysz drzwi. W środku uważaj na Zarażonych oraz Pająki. Przy schodkach, koło pomnika znajdziesz drzwi, które teraz możesz już otworzyć. W środku skrzynia, w niej natomiast Prawo (wielki młot). Wracaj teraz do Holu głównego.

Mając Salę Inicjacji za sobą skręć w lewo, w stronę schodów prowadzących do góry Cytadeli. W kolejnej sali zaatakuje Cię Kapitan. Po walce możesz go zabić lub też darować mu życie (wpłynie to na zakończenie).

Następnie ruszaj po schodach do góry i skieruj się w stronę kolejnych, kręconych schodów prowadzących do szczytu Cytadeli (z pokonanego tutaj Rycerza wypadnie Klucz do kufra w planetarium). U ich początku znajdziesz ciało Kaslo, a przy nim notatkę.

Po drodze zahacz jeszcze o Planetarium. Z pomocą otrzymanego klucza otworzysz kufer w pomieszczeniu z prawej strony, do którego poprowadzi Cię wąski korytarzyk. W środku znajdziesz Miecz gwardzisty. Ruszaj teraz do góry, gdzie zapisz grę oraz skorzystaj z pomocy Kowala, aby wykorzystać Runę Adyra. Następnie użyj windy, gdyż to na górze czeka na Ciebie ostatni przeciwnik.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
