Lords of the Fallen 2014: Świat
Aktualizacja:

W grze Lords Of The Fallen, w przeciwieństwie do aktualnego trendu w grach akcji/RPG, nie będzie otwartego świata. Gracz dostanie do dyspozycji trzy duże lokacje, które będzie odwiedzał po kolei. Trzy miejsca wydają się dość małą przestrzenią, jednak twórcy gry mówią, że w zależności od zaangażowania gracza, jedno miejsce można zwiedzać od 2 do nawet 20 godzin. Każdy z trzech światów ma być podzielony na kilka mniejszych lokacji.

Na samym początku gry, nasz bohater trafi do starego klasztoru, w którym pozna cel swojej misji. Tutaj po raz pierwszy przyjdzie mu walczyć z posłańcami upadłego boga. Klasztor jest swego rodzaju centrum całej gry, to tutaj rozpocznie się podróż Harkyna i tutaj w późniejszym czasie będzie mógł powrócić. Twórcy mówią, że do każdej wcześniej odwiedzonej lokacji będzie można powrócić, tym bardziej, że do części miejsc będzie można dotrzeć tylko w późniejszych momentach fabuły.

Kolejnym światem do jakiego dotrze nasz bohater jest świątynia. W tym miejscu Harkyn będzie musiał stawić czoła nie tylko nowym rodzajom przeciwników, ale także sobie samemu. To tutaj zobaczy jak wygląda świat demonów i jakimi prawami się rządzi. W tej lokacji Harkyn będzie już doświadczonym wojownikiem i siłą rzeczy przeciwnicy też będą o wiele potężniejsi.

Ostatnie miejsce do jakiego trafi nasz bohater będzie swego rodzaju zwieńczeniem wszystkich trudów jakie poznał na swojej drodze. To tutaj będzie musiał zdecydować po której stronie staną w walce ludzi i demonów. Gracze stawiający na fabułę, będą mogli tutaj poznać wszystkie odpowiedzi na pytania, które nasuwały się im podczas rozgrywki. Natomiast ci, dla których historia jest sprawą drugorzędną, staną oko w oko z kolejnymi morderczymi przeciwnikami.

W grze znajduje się lokacja, która mi osobiście podoba się najbardziej, Hand Of God Mountains. Tysiące lat temu, kiedy człowiek pokonał boga, ten w ostatnim tchnieniu zdołał jeszcze wznieść swoją rękę ponad ziemię. Jego dłoń utworzyła masyw górski, jednak po tak długim czasie, ludzie zapomnieli, że to zdarzyło się naprawdę i całą historię włożyli między bajki i legendy. A góry w kształcie ogromnej dłoni uznali jako zbieg okoliczności i dar natury.
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
tukaram3030 Pretorianin
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
FALLEN999 Junior
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
oskar1981 Junior
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
mariuszk258111417 Junior
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
mariuszk258111417 Junior
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
mariuszk258111417 Junior
Więc nie wiem co to za różnica
mariuszk258111417 Junior
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
