Lords of the Fallen 2014: Bohater - Harkyn
Aktualizacja:

W świecie gry, nawet za najgorsze zbrodnie nikt nie był karany na śmierć. Przestępcy za swoje wykroczenia trafiali za kraty. Jednak nawet po wyjściu z więzienia, każdy wiedział, że dany człowiek nie ma chlubnej przeszłości. Każdy przestępca za swoją zbrodnię miał tatuowany znak na twarzy. Twórcy tłumaczą to tym, że w świecie gry można wyjść z więzienia, uciec z niego, lecz twarzy nie można przed wszystkimi ukryć. Jedną z takich osób jest Harkyn, który zostaje wypuszczony z więzienia podczas tzw. poboru. Ludzkość potrzebowała ochrony przed demoniczną armią upadłego boga.

Harkyn przybywa do klasztoru wraz ze swoim mentorem. Twórcy już w pierwszych informacjach na temat gry mówili, że główny bohater nie będzie człowiekiem, który musi coś udowodnić. Od samego początku gry ma być doświadczonym wojownikiem, któremu nie straszne wszelkie wyzwania. Producenci powtarzają także, że Harkyn patrzy na świat w nieco inny sposób niż inni ludzie, co pozwoli mu nie tylko na ochronę przed demonami, ale także na odkrycie tajemnicy powrotu upadłego boga.

W grze będą dostępne trzy klasy postaci. Wojownik, mag oraz łotrzyk. Podobnie jak w Dark Souls 2, wybór klasy postaci nie będzie miał tak dużego znaczenia jak w innych grach cRPG. Wybór klasy będzie miał wpływ na początkowe statystyki oraz elementy uzbrojenia. Wraz z rozwojem postaci gracz będzie mógł inwestować w dowolne statystyki. Nie ma problemu, aby mag stał się wojownikiem (i na odwrót). Jednym z ograniczeń dotyczących postaci jest płeć. W Lords of the Fallen będzie można grać tylko mężczyzną.

Oprócz rozwoju bohatera, będzie można także ulepszać broń. Podstawowym elementem craftingu mają być runy, które będzie można wyjmować z poszczególnych elementów uzbrojenia w dowolnym momencie. Jest jeszcze jedna rzecz, która zapewne ucieszy wielu graczy. Nie ważne ile przedmiotów Harkyn będzie miał przy sobie, na szybkość ruchów i obciążenie postaci wpływ będą miały tylko te elementy, których obecnie używa.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
