Odszukaj Komnatę Kłamstw | Cytadela Keystone - kolejna wizyta
Aktualizacja:
Odszukaj Komnatę Kłamstw
Przy wyjściu z Planetarium, po prawej stronie możesz porozmawiać z Zatroskanym Mnichem [M5.6], ktory poprosi Cię o odnalezienie swojego brata. Po drodze ponownie spotkasz także Kapitana, który zleci Ci zabicie Dezerterów (jako dowód potrzebujesz Ludzkich tatuaży). Po drodze do głównego wyjścia spotkasz jeszcze dwóch rozmawiających rycerzy [M5.7] (w przypadku, gdy podpaliłes za pomocą Krawego Krzesiwa stos, dzieki czemu przybyły posiłki. Rozmowa z nimi da Ci 500 PD).

Kieruj się do głównego wyjścia (duże drzwi, otworzysz je strzelając do nich z rękawicy), za którymi czeka Cię niespodzianka.

Z racji wielkości przeciwnika walka z Bestią wygąda nieco inaczej od standardowej. Przede wszystkim cały czas pozostawaj czujny, gdyż ataki tego bossa zadają naprawdę duże obrażenia (szczególnie uderzenia pałką). Zauważ, że przeciwnik, oprócz pasku zdrowia posiada także żółty pasek. Atakując normalnie jego "stopy" zadajesz raczej niewielkie obrażenia, powodujesz jednak napełnianie się owego paska. Gdy ten zostanie już zapełniony w całości i zniknie na moment, boss przez chwilę przyklęknie pozostając bezbronnym. Jest to właściwy moment na wyprowadzenie silnych ciosów - przez chwilę obrażenia, które będziesz zadawał będą dużo większe i to właśnie nimi będziesz uszczplał pasek zdrowia Bestii. Ataki, które spowodują zapełnianie się żółtego paska wyprowadzaj głównie, gdy boss zakończy szarżę oraz po uderzeniach z podskoku, w momencie unoszenia pałki nad głowę. Jeśli chodzi o obronę to koniecznie pozostawaj w ruchu, nie dając bossowi podejść zbyt blisko i uderzyć, tak samo wykonuj uniki, gdy Bestia podskoczy zamierzając się do ciosu. W dalszej fazie podczas walki uważaj, aby nie wejść w trującą breję. Reasumując: biegaj wokół bossa i atakuj głównie po jego szarży i uderzeniu mieczem z podskoku. Gdy tylko żółty pasek zostanie napełniony wyprowadź kilka mocnych uderzeń w plecy przeciwnika, gdyż to właśnie one zadają lwią część obrażeń.

Po walce porozmawiaj jeszcze z rycerzem, a także zbierz znajdujący się z prawej strony głównego wejścia Element Planetarium [M2.20].
Uwaga: W tym momencie możesz albo od razu skierować się do Świątyni (portal przy Cmentarzu), podążając główną ścieżką fabularną lub pozostać w Cytadeli oraz Keystone, celem eksploracji i wykonywania zadań pobocznych.
0
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
tukaram3030 Pretorianin
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
FALLEN999 Junior
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
oskar1981 Junior
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
mariuszk258111417 Junior
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
mariuszk258111417 Junior
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
mariuszk258111417 Junior
Więc nie wiem co to za różnica
mariuszk258111417 Junior
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
