Lords of the Fallen 2014: Walka z Protektorem Świątynia - kolejna wizyta
Aktualizacja:
Walka z Protektorem

Protektor to silny, szybki, ale również czasami niemrawy i pozostawiający spore luki w obronie przeciwnik. Po wejściu na arenę uważaj, gdyż w Twoim kierunku od razu polecą ogniste pociski. Boss zaraz po tym wykona także ślizg w Twoim kierunku, dlatego pozostań czujny, aby już na początku nie oberwać za mocno. Wykonuj częste uniki, gdyż przeciwniki lubi atakować w jednym kierunku (nawet po zmianie pozycji przez Harkyna ten niechętnie przerywa atak i zwraca się w stronę gracza). W przypadku dobrze wykonanego uskoku daje Ci to możliwość do bezlitosnego okładania pleców przeciwnika, który ostatni cios wykonuje bardzo długo, zamaszyście rozkładając ręce. Tak samo wygląda sytuacja przy "kopniaku" - bossa można naprawdę łatwo obiec i znów zaatakować od tyłu. Uważaj szczególnie na ślizg, gdyż atakiem tym Protektor pokonuje sporą odległość, od razu przełamując obronę gracza i szybko wyprowadzając swój własny cios. Ciężko będzie także unikać ognistych pocisków, dlatego też pozostawaj wtedy w ciągłym biegu. Pamiętaj, że wystarczy jedno trafienie, aby wybić Harkyna z równowagi, co zwykle skutkuje otrzymaniem kolejnych uderzeń. Reasumując: staraj się raczej nie blokować ciosów przeciwnika, a wykonywać przed nimi uniki. Pozwoli Ci to na zaatakowanie go w plecy, gdy ten wykona już swoją serię. Unikaj szczególnie ślizgu (można zakryć się za jedną z czar, mając bossa przed sobą), a także ognistych pocisków. Nie pozwól również, aby Harkyn dostał się pod serię ciosów bez jakiejkolwiek osłony - istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo przyjęcia wszystkich uderzeń i utraty sporej części paska zdrowia.

Po pokonaniu przeciwnika możesz udać się jeszcze do pobliskiego portalu, wejść drogą na wprost do Komnaty Kłamstw (wrota otworzysz strzelając w nie z rękawicy, po drodze skrzynia [M3.36] - hełm oraz napierśniki z zestawu Wiara) lub udać się na spotkanie z Yetką.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
