Lords of the Fallen 2014: Burda
Aktualizacja:

Modlitwa
Nieruchomy klon przyciąga uwagę wroga i daje Harkynowi przewagę. Z czasem przywraca mu część utraconego zdrowia.
Uwagi: Podobne zaklęcie dostępne jest w każdym zestawie zaklęć. Jedyna różnica polega na rodzaju regenerowanych zasobów. O ile regeneracja zdrowia otrzymywana z tego czaru jest bardzo wolna i raczej mało przydatna, to odciągnięcie uwagi wroga daje naszemu bohaterowi sporą przewagę. Zaklęcie to jest szczególnie przydatne w walce z dobrze osłaniającym się tarczą przeciwnikiem, bo pozwala nam bezkarnie atakować go w plecy. Modlitwa przydaje się również w walkach z bossami, ale należy pamiętać, że przyzwany klon nie pożyje długo otrzymując ataki od potężnego Lorda.
Szał
Potężna aura zwiększa moc ataku Harkyna dając mu na krótko nieograniczoną ilość energii.
Uwagi: Zdecydowanie najpotężniejsze zaklęcie z zestawu wojownika. Nie dość, ze zwiększa zadawane przez nas obrażenia, to dzięki nieskończonej energii pozwala nam wyprowadzać naprawdę długie sekwencje ataków. Jeżeli użyjemy go odpowiednio w starciu z bossem, możemy w dosłownie kilka sekund zabrać mu olbrzymią ilość życia. Problem stanowi jednak czas rzucana czaru, który jest dość długi oraz fakt, że wzmocnienie to trwa bardzo krótko. Żeby odpowiednio wykorzystać potencjał Szału, musimy dobrze znać ataki naszego wroga i wybrać idealny moment na przeprowadzenie morderczego ataku.
Taran
Potężna moc, która zadaje wrogom obrażenia. Ponadto, może ich wytrącić z równowagi lub obalić.
Uwagi: Raczej mało przydatne zaklęcie zasięgowe, które szczególnie słabo sprawdza się w walce z bossami, gdyż nie można ich obalić. Inwestując w Taran jeden punkt nie ogłuszymy zbyt wielu wrogów, a dalszy rozwój wymaga nie tylko kolejnych punktów zaklęć, ale również odpowiednio wysokiego atrybutu wiary. Zdobyte przez nas doświadczenia możemy wykorzystać w znacznie lepszy sposób.
Wstrząs
Najpotężniejszy sojusznik Harkyna przychodzi mu z pomocą, obalając wrogów potężnym młotem.
Uwagi: Jest to blisko zasięgowa wersja taranu, która wbrew pozorom nie przyzywa walczącego po naszej stronie sojusznika. Ma po prostu formę ognistego klona, który wykonuje jeden potężny atak, a następnie znika. Silne zaklęcie, jeśli rozwiniemy je na wysoki poziom.
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
