Fallout New Vegas: Żadnych Bogów, żadnych panów
Aktualizacja:
Żadnych Bogów, żadnych panów
![]() | ![]() |
To zadanie otrzymasz, jeśli postanowiłeś sprzymierzyć się z Panem Tak .
Kiedy zaakceptujesz zadanie, przeniesiesz się w pobliże Zapory Hoovera #1 . Towarzyszyć Ci będzie jeden Sekuritron, typ II . Idź cały czas przed siebie, musisz dotrzeć do sterowni (M19:1), gdzie zainstalujesz moduł przekierowujący. Walka rozpocznie się błyskawicznie, zostaniesz zaatakowany przez kilku Centurionów #2 .
UWAGA: Jeśli wypracowałeś sojusz z Wielkimi Chanami, niewielka grupa przybędzie teraz z pomocą. Jeżeli zaś Twoja reputacja u RNK jest bardzo niska - będziesz walczył dodatkowo przeciwko Żołnierzom RNK .
![]() | ![]() |
Krocz cały czas przed siebie eliminując kolejne oddziały Legionu Cezara.
UWAGA: Jeśli wypracowałeś sojusz z Boomersami, ich samolot przeleci nad zaporą zrzucając bomby, kiedy będziesz w okolicach drugiej wieży (M19:1).
Wejdź do wieży przez podwójne drzwi, przejdź do [Biura na Zaporze Hoovera ]. Wewnątrz skieruj się do sterowni, gdzie zainstalujesz moduł (M19A:1). Tuż przed wejściem natrafisz na Ciężkozbrojną piechotę RNK (M19A:2) #1 .
- Możesz wejść mimo zakazu, będziesz musiał ich zabić;
- [Retoryka 75 ] powiedz, że Pułkownik Moore potrzebuje pomocy.
Zainstaluj moduł przekierowujący, po chwili na ekranach wyświetli się Pan Tak #2 .
- możesz wysadzić generatory;
- przekierować całą moc do Fortu.
Druga opcja pojawi się, jeśli podczas pobytu w bunkrze w zadaniu [Dzika karta: Ale masz do tego jakieś wsparcie?] zdecydowałeś się ulepszyć armię Sekuritronów. Musisz uruchomić manualnie przełącznik (M19A:6), wyjdź po drugiej stronie zapory (M19A:4).
Jeśli postanowiłeś zniszczyć generatory, udaj się do [Elektrownia Zapory Hoovera nr 01 ] (M19A:3), gdzie uruchomisz manualnie przełącznik (M19B:1) doprowadzając do wybuchu. Wróć do [Biura na Zaporze Hoovera ] i wyjdź po drugiej stronie zapory (M19A:4).
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Mercc Konsul
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
zanonimizowany774094 Legionista
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
zanonimizowany729461 Pretorianin
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
HumanGhost Generał
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
zanonimizowany909289 Junior
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
zanonimizowany950807 Junior
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
zanonimizowany1291628 Junior
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
JCKP Legionista
Chcę dojśc do Obozu Legata a tam zamknięta brama z tamą? Co teraz?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






