Fallout New Vegas: Poza mięchem
Aktualizacja:
Poza mięchem
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Heck Gunderson [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:1) / Mortimer [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:2) / Marjorie [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7D:1)
Kiedy tylko przekroczysz prób kasyna zostaniesz poproszony o oddanie broni.
- [Skradanie się 50 ] możesz zachować ukryta broń.
- Przekonać Marjorie aby wprowadziła Cię do Stowarzyszenia - otrzymasz wtedy pełny dostęp; Twoja reputacja w Stripie musi być co najmniej [Nasz człowiek];
- [Otwieranie zamków 50 ] możesz po prostu otworzyć wytrychem zamek do kuchni;
- Bądź podkraść się do Mortimera i ukraść klucze.
Do zadania możesz podejść na dwa różne sposoby. Możesz porozmawiać z Heckiem Gundersonem (M7C:1) #1 bądź Marjorie (M7D:1), lub Mortimerem (M7C:2) #2 , dzięki czemu możesz rozwiązać zadania na dwa całkowicie odmienne sposoby.
UWAGA: Jeżeli w zadaniu [Will ciołek] zabiłeś Hecka, to zadanie otrzymuje status nieudanego.
Rozwiązanie 1
![]() | ![]() |
Po krótkiej rozmowie z Heckiem dowiesz się, że jego syn zaginął. Udaj się do [Groumand w Ultra-Luxe ] (M7C:3) gdzie znajdziesz drugiego dowódcę Stowarzyszenia - Marjorie #1 . Zapytaj ją o zaginioną niedawno osobę, dowiesz się, że to nie pierwsze zaginięcie. Zostaniesz odesłany do nadzorcy - Mortimera (M7C:2), który wie, gdzie znajduje się detektyw, z którym możesz porozmawiać. Po chwili otrzymasz od niego Klucz do pokoju Śledczego . Skieruj się do [Pokoje hotelowe Ultraa-Luxe ] (M7C:4), po czym odwiedź pokój detektywa - pierwszy pokój po prawej. Ujrzysz martwego Jay'a Barnesa #2 , przeszukuj go i zabierz Zapałki . W tym momencie zostaniesz zaatakowany przez dwóch Członków Białych Rękawiczek . Kiedy się ich pozbędziesz odczytaj informacje na zapałkach - Łaźnia 16:00.

Odczekaj do godziny 16:00 i skieruj się do Łaźni Ultra-Luxe (przejdziesz do nich z pokoi hotelowych). Po chwili przybędzie mężczyzna Chauncey . Po krótkiej rozmowie dowiesz się całej prawdy o próbie przywrócenia kanibalizmu przez Mortimera. Zapytaj również o Teda, który rzekomo żyje i ma być podany na wieczornym bankiecie, który odbywa się codziennie o 19:00. Gdy zakończysz rozmowę przybędzie zabójca - zlikwiduj go.

Kolejnym krokiem jest przedostanie się do kuchni, możesz tego dokonać na kilka sposobów:
UWAGA: W tym momencie możesz jeszcze zmienić decyzję i wspomóc Stowarzyszenie Białych Rękawiczek, przechodząc tym samym do Rozwiązania 2.
Przejdź do kuchni (M7D:2), gdy będziesz się przechadzał korytarzem zostaniesz zatrzymany:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
- powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
![]() | ![]() |
W kuchni napotkasz na Philippe #1 , aby go wykurzyć masz kilka możliwości:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że w spiżarni biega radrakan;
- [Handel 55 ] skłam i zapytaj czy kucharz chce wydać książkę kucharską;
- [Medycyna 55 ] podejdź do niego w sposób psychologiczny;
- zabij go.
Którąkolwiek opcję wybierzesz, otrzymasz Przepis Philippa . Podejdź do kuchenki (M7E:2) i ugotuj mięso:
- [Przetrwanie 75 ] ugotuj posiłek bez recepty;
- [Inteligencja 6 ] ugotuj posiłek korzystając z recepty;
Możesz również zatruć wino (M7E:3) jeżeli posiadasz [Medycyna 25 ] oraz Med-X.
Po ugotowaniu odczekaj do 19:00 i poprzez interkom zawołaj lokaja, który zabierze jedzenie bądź wino.
Otwórz chłodnię (M7E:1):
- Używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
- używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
[Retoryka 38 ] uspokój Teda bądź zaatakuj. Możesz teraz powrócić do Hecka wraz z synem bądź wejść na salę bankietową (M7E:4) i ujawnić wszystko po przemówieniu Mortimera (zostaniesz zaatakowany przez wszystkich). Jeżeli zatrułeś wino, wszyscy będą nieprzytomni.
Rozwiązanie 2
![]() | ![]() |
Pomiń zarówno Hecka jak i Morjorie i udaj się prosto do Mortimera (M7C:2) #1 . Jeżeli posiadasz wystarczającą reputację na Stripie [Nasz człowiek], nadzorca chętnie podzieli się z Tobą swoim problemem i poprosi o pomoc. Musisz ściągnąć z powrotem pewnego mężczyznę, który miał być przeznaczony do zjedzenia, lecz uciekł i zamiast niego przetrzymywany jest syn bardzo wpływowej osoby. Otrzymasz: Elektryczny pastuch , Klucz do kuchni Ultra-Luxe , Klucz do apartamentu Ultra-Luxe , Klucz do chłodni Ultra-Luxe . Udaj się do kuchni (M7D:2), gdy będziesz się przechadzał korytarzem zostaniesz zatrzymany:
- [Retoryka 55 ] powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
- powiedz, że Mortimer chciał wypuścić dzieciaka;
- [Naprawa 35 ] skłam, że przyszedłeś naprawić rurę;
- zaatakuj.
Otwórz chłodnię (M7E:1) #2 .
- Używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
- używając klucza;
- [Nauki ścisłe 50 ] hakując terminal;
- [Otwieranie zamków 50 ] otwierając zamek wytrychem.
![]() | ![]() |
Dalszy wybór zależy od tego czy Ted żyje czy już zamarzł:
- Ted żyje.
- Ted nie żyje;
- Ted nie chciał współpracować i musiałeś go zabić.
[Retoryka 38 ] uspokój go bądź zaatakuj (przechodzisz do podpunktu niżej). Możesz teraz powrócić do Hecka wraz z synem #1 . Jeżeli skłamiesz będziesz mógł kontynuować to zadanie - przejdź do zakończenia. W nagrodę otrzymujesz 500 kapsli . Jeżeli zwalisz winę na Stowarzyszenie bądź Mortimera zadanie zostanie zakończone. Możesz dać Heckowi drogę wolną na blokadę bądź [Retoryka 35 ] przekonać go, że nie jest to rozważny plan.
Pobierz Krew Teda Gundersona i udaj się do [Apartament luksusowy Ultra-Luxe ] (M7C:5). Będąc wewnątrz uważaj na ochroniarzy. Przejdź do sypialni i łazienki, gdzie rozlejesz trochę krwi Teda #2 . Opuść kasyno i zlokalizuj jakiegokolwiek Sekuritrona - powiadom go o przestępstwie, przejdź do zakończenia.

ZAKOŃCZENIE
Musisz zdobyć zamiennik na wieczorny bankiet. Skieruj się na północ od Freeside do Domu Carlyle St. Claira III .
- [Czarna wdowa ] namów go by się rozebrał i wszedł do kontenera;
- [Retoryka 45 ] przekonaj go, by dołączył do Stowarzyszenia;
- [Broń palna 45 ] ogłusz go i wrzuć do śmietnika.
Powróć do Mortimera (M7C:2) i przekaż mu, że Calryle przybędzie z nim porozmawiać bądź jest w śmietniku przy domu.
Jeżeli jesteś tu z polecenia Cezara , odczekaj do rana i porozmawiaj z Marjorie (M7D:1) - bez wahania przyjmie ofertę Cezara na sojusz.
0
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Atomowe tango Wang Dang
- Fallout New Vegas: Białe czystki
- Fallout New Vegas: Biegnij, Goodsprings, biegnij!
- Fallout New Vegas: Blues ciężkiego losu
- Fallout New Vegas: Czy znajdziesz to w swym sercu?
- Fallout New Vegas: ED-E moja miłość
- Fallout New Vegas: Flagi naszych męcicieli
- Fallout New Vegas: "For Auld Lang Syne"
- Fallout New Vegas: G.I. Blues
- Fallout New Vegas: Gdziekolwiek pójdę
- Fallout New Vegas: Imię nasze Legion
- Fallout New Vegas: Jak mało wiemy
- Fallout New Vegas: Już mnie nie boli
- Fallout New Vegas: Klasyczna inspiracja
- Fallout New Vegas: Kojoty
- Fallout New Vegas: Koło fortuny
- Fallout New Vegas: Księżyc jest nad wieżą
- Fallout New Vegas: Ktoś, kto się mną zaopiekuje
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (1)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (2)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (3)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (4)
- Fallout New Vegas: Liczbowe niepokoje
- Fallout New Vegas: Miedzy wronami
- Fallout New Vegas: Miesiąc miodowy Aba Daby
- Fallout New Vegas: Młode serca
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (1)
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (2)
- Fallout New Vegas: Możesz na mnie polegać!
- Fallout New Vegas: Mój rodzaj miasta
- Fallout New Vegas: Na własnym podwórku
- Fallout New Vegas: Na zielonej trawce
- Fallout New Vegas: Nagroda trzech kart
- Fallout New Vegas: Najlepsze czasy
- Fallout New Vegas: Nie ma cię w mym sercu już
- Fallout New Vegas: Nie rób ze mnie żebraka
- Fallout New Vegas: Nie spuszczaj nagrody z oczu
- Fallout New Vegas: Nie, niewiele
- Fallout New Vegas: Nieprzyjazna perswazja
- Fallout New Vegas: Niewychowane mrówy
- Fallout New Vegas: O mój Papo
- Fallout New Vegas: Oko za oko
- Fallout New Vegas: Palec skazujący
- Fallout New Vegas: Pilne sprawy
- Fallout New Vegas: Płacz ile chcesz
- Fallout New Vegas: Poborca długów
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (1)
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (2)
- Fallout New Vegas: Pojedynek w Boulder City
- Fallout New Vegas: Pojedynek w mieście duchów
- Fallout New Vegas: Poleć ze mną
- Fallout New Vegas: Poza mięchem
- Fallout New Vegas: Pójdziemy wszyscy razem
- Fallout New Vegas: Przywrócenie nadziei
- Fallout New Vegas: Pula talentów
- Fallout New Vegas: Radosny tancerz
- Fallout New Vegas: Słyszę twoje pukanie
- Fallout New Vegas: Szaleństwo, szaleństwo
- Fallout New Vegas: Szpitalny Blues Bitter Springs
- Fallout New Vegas: To za moją małą
- Fallout New Vegas: Tylko pies tropiący
- Fallout New Vegas: Uśmiechnięty staruch
- Fallout New Vegas: Volare!
- Fallout New Vegas: Walczę z prawem
- Fallout New Vegas: Will ciołek
- Fallout New Vegas: Wizjer na zaślepkę
- Fallout New Vegas: Włączony
- Fallout New Vegas: Wyssij mnie do sucha
- Fallout New Vegas: Zagadka medyczna
- Fallout New Vegas: Zajmij się swoimi sprawami
- Fallout New Vegas: Zaklinam cię
- Fallout New Vegas: Zapominam pamiętać o zapominaniu
- Fallout New Vegas: Zdobądź każdy szczyt
- Fallout New Vegas: Zgadnij kogo dziś widziałem
- Fallout New Vegas: Zimne, lodowate serce
- Fallout New Vegas: Zostaniemy przyjaciółmi?
- Fallout New Vegas: Zwrot do nadawcy
- Fallout New Vegas: Żegnaj, ukochana!
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Mercc Konsul
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
zanonimizowany774094 Legionista
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
zanonimizowany729461 Pretorianin
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
HumanGhost Generał
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
zanonimizowany909289 Junior
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
zanonimizowany950807 Junior
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
zanonimizowany1291628 Junior
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
JCKP Legionista
Chcę dojśc do Obozu Legata a tam zamknięta brama z tamą? Co teraz?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Heck Gunderson [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:1) / Mortimer [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7C:2) / Marjorie [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7D:1) - Poza mięchem | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1064/270740109.jpg)








