Fallout New Vegas: Jak mało wiemy
Aktualizacja:
Jak mało wiemy
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Joana po wykonaniu zadania [Żegnaj, ukochana!] / Pan Tak [13 piętro The Tops ] (M7B:2) / Pan House zadanie [House zawsze wygrywa, IV] / Ambasador Crocker zadanie [Za Republikę, cz. 2]
Zadanie możesz otrzymać od różnych postaci. Kiedy tylko przekroczysz prób kasyna zostaniesz poproszony o oddanie broni - możesz zatrzymać schowaną broń. Podejdź do recepcjonistki (M7F:1) #1 i postaraj się wyciągnąć z niej jakieś informacje co planuje Omerta [Retoryka 28 ]. Możesz użyć [Przerażająca obecność ] by wyciągnąć informacje gdzie znajduje się Cachino od jednego ze Zbirów z Omerty . Dorwiesz go siedzącego przy stoliku (M7F:2) bądź (prawdopodobniej) on dorwie Ciebie kiedy będziesz szedł w jego stronę #2 .
![]() | ![]() |
Po wypytaniu o szemrane interesy Cachino odejdzie. Musisz zdobyć dowód, że coś jest na rzeczy, możesz:
- zacząć się zakradać #1 za nim i wyciągnąć z jego kieszeni Pamiętnik Cachino ;
- porozmawiać z recepcjonistką i zlokalizować pokój Cachino.
W drugim przypadku zapłać jej (300 kapsli), użyj przemocy [Siła 8 ] lub zejdź z ceny do 200 kapsli [Handel 55 ]. Udaj się windą (M7F:3) do [Pokoje Gomorry ], a następnie przejdź do pokoju Cachino. Omiń strażnika i otwórz drzwi wytrychem [Otwieranie zamków 75 ]. Przeszukaj biurko w górnej części pokoju #2 , gdzie znajdziesz Pamiętnik Cachino .
Powróć do mężczyzny (M7F:2) i przedstaw mu dowód. W tym momencie możesz obrać jedną z dwóch ścieżek rozwiązujących to zadanie.
- [Handel 60 ] poproś o 200 kapsli za pamiętnik;
- zażądaj o 100 kapsli;
- zatrzymaj pamiętnik.
Jeżeli oddasz pamiętnik możesz pomóc Cachino w pokrzyżowaniu planów Rodziny - rozwiązanie 1, jeśli postanowisz zatrzymać pamiętnik przejdź do rozwiązania 2.
Rozwiązanie 1
![]() | ![]() |
Możesz obrać stronę Cachino i pomóc pokrzyżować plany rodziny. Musisz dowiedzieć się od Troike o tajemniczych dostawach broni lub dowiedzieć się czym trudni się Clanden. Otrzymasz Klucz do Klubu Zoara .
TROIKE
Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Wypytaj go o broń, będzie niechętny do pomocy:
- zaproponuj, że postarasz się, by szefowie anulowali jego kontrakt z rodziną;
- [Retoryka 80 ] zastrasz go RNK;
- [Medycyna 30 ] wypytaj o prostytutkę.
Powróć na dolny poziom, a następnie przejdź drzwiami (M7F:4) na balkony, gdzie znajdziesz Wielkiego Sala (M7F:5) #2 .
- [Handel 45 ] skłam, że Troike postara się wynegocjować lepsze ceny;
- [Retoryka 53 ] powiedz, że Troikem może sprawiać już tylko problemy;
- wykup jego kontrakt za 300 kapsli;
Możesz również znaleźć List o szantażu Troike w sejfie w pokoju Wielkiego Sala . Hasło zdobędziesz u szefa (ukradnij), możesz również bezpośrednio sam otworzyć sejf lub wpierw zhakować terminal, by otworzyć sejf.

Powróć do Troike (M7G:2) i powiedz, że jest wolny. Wypytaj o broń:
- [Retoryka 70 ] zmuś Troike, by wysadził składzik z bronią;
- zniszcz skład samodzielnie.
W pierwszym przypadku - opuść kasyno na chwilkę, po czym wróć z powrotem. Jeśli obierzesz drugą drogę, przejdź do piwnicy (M7G:3) i podłóż termit (M7G:4). Możesz również wpierw przeszukać skrzynie i pozbierać broń. Powróć do Cachino (M7F:2) i zaraportuj. Rozpoczyna się zakończenie.
CLANDEN
![Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju, zasadniczo niczego się nie dowiesz, za szafą jednak znajdziesz sejf #1 [Otwieranie zamków 75 ], natomiast wewnątrz Taśmy snuff - Jak mało wiemy | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1064/269924953.jpg)
Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju, zasadniczo niczego się nie dowiesz, za szafą jednak znajdziesz sejf #1 [Otwieranie zamków 75 ], natomiast wewnątrz Taśmy snuff . Możesz teraz albo porozmawiać z Clandenem bądź z Cachino (który i tak powie Ci, byś porozmawiał z tym pierwszym):
- [Handel 50 ] zaszantażuj go, zdobędziesz 200 kapsli oraz każesz mu się wynosić z miasta;
- oddaj taśmy i nakaż opuścić miasto;
- powiedz, że nie oddasz taśm - zabij go.
ZAKOŃCZENIE

Zarówno Ty jak i Cachino zostaniecie wezwani do szefów. [Retoryka 80 ] namów Cachino, by to on rozpocząć strzelaninę - szefowie nie powinni się tego spodziewać. Udaj się za nim do pokoju. Na miejscu otrzymasz broń, usiądź na kanapie i rozpocznij rozmowę. [Retoryka 80 ] możesz wypytać o plan, a następnie skłam, że Nero nakazał Ci zdjąć Wielkiego Sala. Po chwili rozpocznie się strzelanina - zabij Nero. W każdej chwili możesz również dać sygnał Cachino do zastrzelenia jednego z szefów. Zadanie dobiega końca.
Rozwiązanie 2
![]() | ![]() |
Postanowisz zachować pamiętnik - udaj się na balkon do Wielkiego Sala (bądź Nero ) (M7F:5) #1 , przy drzwiach (M7F:4) natrafisz na strażnika.
- [Retoryka 50 ] powiedz, że chodzi o Cachino;
- okaż mu pamiętnik.
Powiedz szefom, że jeden z ich pracowników coś knuje.
- Sprzedaj za 100 kapsli;
- [Handel 55 ] sprzedaj za 200 kapsli.
Idź za szefem go gabinetu #2 , gdzie ten rozprawi się z Cachino .
Porozmawiaj z szefem co następuje dalej, musisz pomóc dwóm członkom Rodziny - Troike i Clandenowi .
![]() | ![]() |
TROIKE
Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Zapytaj czego potrzebuje - musisz pomóc odzyskać ostatnie skradzione zapasy. Opuść kasyno i skieruj się w stronę [Siedziba Sunset Sarsaparilla ] (MsB:18). Zagubioną przesyłkę znajdziesz na obrzeżach (M10:1) #2 . Uważaj na Bestie , które będą wokół niej grasowały. Zabierz Transport rozłożonej broni i powróć do Troike (M7G:2).
![]() | ![]() |
CLANDEN
Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju #1 , zapytaj czego potrzebuje - [Nauki ścisłe 60 ] możesz sam odgadnąć bądź po prostu zapytać, chodzi o chlor. Możesz go zdobyć w dwóch miejscach - w Ultra-Luxe lub we Freeside.
Przejdź do [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7:4), oddaj (lub schowaj) broń przy wejściu i udaj się do zamkniętego schowka na końcu (M7C:6), aby go otworzysz potrzebujesz [Otwieranie zamków 25 ]. Zabierz Naczynie z chlorem #2 i powróć do Clandena .
Możesz również udać się do [U Micka & Ralpha] (M6B:2) i tam zakupić chlor [Nauki ścisłe 60 ], możesz również przekonać sprzedawcę [Handel 50 ], by sprzedał Ci za połowę kwoty. Powróć do Clandena .
Powróć do szefa gdzie zakończysz zadanie.
Konsekwencje
Jeżeli nie wypełniłeś zadania, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki o Zaporę Hoovera, jednak nie użyje do tego swojej broni.
Jeżeli obrałeś stronę szefów, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki i użyje swojej bomby.
Jeżeli pomogłeś Cachino Omerta nie zaatakuje podczas finałowej walki.
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Atomowe tango Wang Dang
- Fallout New Vegas: Białe czystki
- Fallout New Vegas: Biegnij, Goodsprings, biegnij!
- Fallout New Vegas: Blues ciężkiego losu
- Fallout New Vegas: Czy znajdziesz to w swym sercu?
- Fallout New Vegas: ED-E moja miłość
- Fallout New Vegas: Flagi naszych męcicieli
- Fallout New Vegas: "For Auld Lang Syne"
- Fallout New Vegas: G.I. Blues
- Fallout New Vegas: Gdziekolwiek pójdę
- Fallout New Vegas: Imię nasze Legion
- Fallout New Vegas: Jak mało wiemy
- Fallout New Vegas: Już mnie nie boli
- Fallout New Vegas: Klasyczna inspiracja
- Fallout New Vegas: Kojoty
- Fallout New Vegas: Koło fortuny
- Fallout New Vegas: Księżyc jest nad wieżą
- Fallout New Vegas: Ktoś, kto się mną zaopiekuje
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (1)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (2)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (3)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (4)
- Fallout New Vegas: Liczbowe niepokoje
- Fallout New Vegas: Miedzy wronami
- Fallout New Vegas: Miesiąc miodowy Aba Daby
- Fallout New Vegas: Młode serca
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (1)
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (2)
- Fallout New Vegas: Możesz na mnie polegać!
- Fallout New Vegas: Mój rodzaj miasta
- Fallout New Vegas: Na własnym podwórku
- Fallout New Vegas: Na zielonej trawce
- Fallout New Vegas: Nagroda trzech kart
- Fallout New Vegas: Najlepsze czasy
- Fallout New Vegas: Nie ma cię w mym sercu już
- Fallout New Vegas: Nie rób ze mnie żebraka
- Fallout New Vegas: Nie spuszczaj nagrody z oczu
- Fallout New Vegas: Nie, niewiele
- Fallout New Vegas: Nieprzyjazna perswazja
- Fallout New Vegas: Niewychowane mrówy
- Fallout New Vegas: O mój Papo
- Fallout New Vegas: Oko za oko
- Fallout New Vegas: Palec skazujący
- Fallout New Vegas: Pilne sprawy
- Fallout New Vegas: Płacz ile chcesz
- Fallout New Vegas: Poborca długów
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (1)
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (2)
- Fallout New Vegas: Pojedynek w Boulder City
- Fallout New Vegas: Pojedynek w mieście duchów
- Fallout New Vegas: Poleć ze mną
- Fallout New Vegas: Poza mięchem
- Fallout New Vegas: Pójdziemy wszyscy razem
- Fallout New Vegas: Przywrócenie nadziei
- Fallout New Vegas: Pula talentów
- Fallout New Vegas: Radosny tancerz
- Fallout New Vegas: Słyszę twoje pukanie
- Fallout New Vegas: Szaleństwo, szaleństwo
- Fallout New Vegas: Szpitalny Blues Bitter Springs
- Fallout New Vegas: To za moją małą
- Fallout New Vegas: Tylko pies tropiący
- Fallout New Vegas: Uśmiechnięty staruch
- Fallout New Vegas: Volare!
- Fallout New Vegas: Walczę z prawem
- Fallout New Vegas: Will ciołek
- Fallout New Vegas: Wizjer na zaślepkę
- Fallout New Vegas: Włączony
- Fallout New Vegas: Wyssij mnie do sucha
- Fallout New Vegas: Zagadka medyczna
- Fallout New Vegas: Zajmij się swoimi sprawami
- Fallout New Vegas: Zaklinam cię
- Fallout New Vegas: Zapominam pamiętać o zapominaniu
- Fallout New Vegas: Zdobądź każdy szczyt
- Fallout New Vegas: Zgadnij kogo dziś widziałem
- Fallout New Vegas: Zimne, lodowate serce
- Fallout New Vegas: Zostaniemy przyjaciółmi?
- Fallout New Vegas: Zwrot do nadawcy
- Fallout New Vegas: Żegnaj, ukochana!
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












