Fallout New Vegas: Usługi
Aktualizacja:
Usługi
Gracze Karawany
Osoba | Lokalizacja | Opis |
Jules | Plac Północnego Vegas (MsB:7) | Przebywa przeważnie przy wschodnim wyjściu na Mojave. |
Szeregowy Jake Erwin | Strip (Ambasada RNK) | Kręci się wewnątrz Ambasady RNK. |
Ambasador Dennis Crocker | Strip (Ambasada RNK) | Wewnątrz Ambasady RNK. |
Isaac | Zbrojmistrzowie (MsB:11) | Tuż przed bramą, kręci się obok budki z robotem. |
Mały buster | Camp McCarran (MsB:28) | Znajdziesz go w swoim namiocie bądź trenującego przy ciężarówkach na zachodzie obozu. |
Keith | Biuro Aerotechu (MsB:29) | Wewnątrz biura Aerotechu 200. |
Ringo | Goodsprings (MsD:16) | Wewnątrz stacji paliw - klucz otrzymasz od Trudy, która to znajdziesz w saloonie. |
Dale Barton | Fort (MsE:5) | Tuż przed ogrodzeniem fortu, przy braminie i niewolnikach. |
Kwatermistrz Mayes | Camp Forlorn Hope (MsE:20) | Znajdziesz go w namiocie tuż obok magazynu. |
Cliff Briscoe | Novac (MsE:21) | Wewnątrz "Sklepu z pamiątkami Dinożarł". |
Klepek Noonan | Novac (MsE:21) | Przeważnie znajdziesz go w Chatce Klepka bądź kręcącego się po okolicy. |
Johnson Nash | Primm (MsF:4) | Wewnątrz kasyna Vikki i Vance'a |
Lacey | Przyczółek Mojave (MsF:15) | Wewnątrz Baraków, stoi za barem. |
Usługi naprawcze
Osoba | Lokalizacja | Umiej. naprawy | Opis |
Calamity | Jacobstown (MsA:2) | 60 | Wewnątrz chaty, w laboratorium. |
Mick | Freeside (U Micka i Ralpha) | 75 | Wewnątrz sklepu "U Micka i Ralpha". |
Paladyn Sato | Kryjówka Bractwa Stali (MsC:5) | 100 | Wewnątrz kryjówki - dostęp otrzymasz po ukończeniu zadania [Pod osłoną mroku]. |
Raul | Czarna Góra (MsD:15) | 100 | Wewnątrz budynku więziennego. |
Rycerz Torres | Ukryta Dolina (MsD:21) | 100 | Wewnątrz bunkra Bractwa Stali, poziom L1, w zachodniej części w magazynie ze zbrojami. |
Dale Barton | Fort (MsE:5) | 30 | Tuż przed ogrodzeniem fortu, przy braminie i niewolnikach. |
Samuel | Punkt Handlowy 188 (MsE:6) | 40 | Stoi za barem. |
Staruszka Gibson | Złomowisko Gibson (MsE:18) | 65 | Wewnątrz garaży bądź na zewnątrz. |
Major Knight | Przyczółek Mojave (MsF:15) | 100 | Wewnątrz kwatery głównej, przy biurku recepcji. |
Lekarze/Dilerzy
Osoba | Lokalizacja | Osoba | Lokalizacja |
Doktor Henry | Jacobstown (MsA:2) | Bert Gunnarson | Biura Aerotechu (MsB:29) |
Doktor Luria | Kryjówka Uczniów (MsA:5) | Doktor Alvarez | Przyczółek Uczniów (MsB:38) |
Jack | Wytwórnia Narkotyków Red Rock (MsA:13) | Argyll | Baza Sił Powietrznych Nellis (MsC:3) |
Czerwona Lucy | Thorn (MsB:5) | Porucznik Markland | Bitter Springs (MsC:10) |
Arcade Gannon | Freeside (Fort Mormon) | Doktor Mitchell | Goodsprings (MsD:16) |
Julie Farkas | Freeside (Fort Mormon) | Starszy skryba Schuler | Ukryta Dolina (MsD:21) |
Dixon | Freeside (U Micka i Ralpha) | Hannigan | Zakład Karny RNK (MsD:27) |
Doktor Usanagi | Klinika Medyczna Nowego Vegas (MsB:14) | Dr Richards | Camp Forlorn Hope (MsE:20) |
Dr Kemp | Camp McCarran (MsB:28) | Dr Ada Straus | Novac (MsE:21) |
Handlarze
Osoba | Lokalizacja | Osoba | Lokalizacja |
Calamity | Jacobstown (MsA:2) | Argyll | Baza Sił Powietrznych Nellis (MsC:3) |
Miguel | Lombard Miguela (MsB:3) | Jas Wilkins | Sloan (MsD:13) |
Pan Ukrywacz | Strip (Gomorra) | Trudy | Goodsprings (MsD:16) |
Sara | Strip (Krypta 21) | Chet | Goodsprings (MsD:16) |
Julie Farkas | Freeside (Fort Mormon) | Doktor Mitchell | Goodsprings (MsD:16) |
James Garret | Freeside (Atomic Wrangler) | Starszy skryba Schuler | Ukryta Dolina (MsD:21) |
Francine Wrangler | Freeside (Atomic Wrangler) | Rycerz Torres | Ukryta Dolina (MsD:21) |
Gloria Van Graff | Freeside (Silver Rush) | Alexander | Punkt Handlowy 188 (MsE:6) |
Mick | Freeside (U Micka i Ralpha) | Michelle | Punkt Handlowy 188 (MsE:6) |
Ralph | Freeside (U Micka i Ralpha) | Samuel | Punkt Handlowy 188 (MsE:6) |
Dixon | Freeside (U Micka i Ralpha) | Prognostyk | Punkt Handlowy 188 (MsE:6) |
Vendortron | Zbrojmistrzowie (MsB:11) | Ike | Boulder City (MsE:9) |
Blake | Karmazynowa Karawana (MsB:13) | Kwatermistrz Bardon | Zapora Hoovera (MsE:10) |
Kapral William Farber | Camp McCarran (MsB:28) | Staruszka Gibson | Złomowisko Gibson (MsE:18) |
Dr Kemp | Camp McCarran (MsB:28) | Kwatermistrz Mayes | Camp Forlorn Hope (MsE:20) |
Sierżant Daniel Contreras | Camp McCarran (MsB:28) | Cliff Briscoe | Novac (MsE:21) |
Fitz | Kęs i Łyk (MsB:37) | Dr Ada Straus | Novac (MsE:21) |
Lupe | Kęs i Łyk (MsB:37) | Johnson Nash | Primm (MsF:4) |
Manager amunicji Boomersów | Hangary Nellis (MsC:1) | Lacey | Przyczółek Mojave (MsF:15) |
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Zestawienia
- Fallout New Vegas: Wprowadzenie wszystkie znajdźki
- Fallout New Vegas: Segment A
- Fallout New Vegas: Segment B
- Fallout New Vegas: Segment C
- Fallout New Vegas: Segment D
- Fallout New Vegas: Segment E
- Fallout New Vegas: Segment F
- Fallout New Vegas: Segment G
- Fallout New Vegas: Towarzysze
- Fallout New Vegas: Usługi
- Fallout New Vegas: Śnieżne kule
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (1)
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (2)
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (3)
- Fallout New Vegas: Czasopisma umiejętności
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (1)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (2)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (3)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (4)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (1)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (2)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (3)
- Fallout New Vegas: Unikalne ubiory
- Fallout New Vegas: Zestawienia
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
