Fallout New Vegas: Segment B
Aktualizacja:
Segment B
Lp. | Lokacja | Co można znaleźć | Lp. | Lokacja | Co można znaleźć |
1 | Północna Przełęcz | 20 | Farmy Spółdzielcze RNK | Książka: skradanie się Kapsel z gwiazdą | |
2 | Zachodnie Wejście do Westside | 21 | Wschodnia Przepompownia | Czasopismo: naprawa | |
3 | Lombard Miguela | Usługi: handlarz | 22 | Zachodnie Wejście do Ruin Południowego Vegas | |
4 | Południowe Wejście do Westside | 23 | Krypta 3 | Książka: skradanie się Czasopismo: broń palna / otw. zam. (5) / retoryka / medycyna (2) / naprawa (3) Kapsel z gwiazda | |
5 | Thorn | Usługi: lekarz Broń: Pompeczka | 24 | Wschodnie Wejście do ruin Południowego Vegas | |
6 | Fabryka Narzędzi H&H | Czasopismo: skradanie / walka wręcz Broń: Pistolet maszynowy 9mm Vince'a | 25 | Huta Nowego Vegas | Czasopismo: broń biała / mat. wyb. / naprawa / nauki ścisłe Kapsel z gwiazdą |
7 | Plac Północnego Vegas | Usługi: karawana Kapsel z gwiazdą | 26 | Zachodnia Przepompownia | |
8 | Południowy Rezerwuar | 27 | Motel El Rey | Kapsel z gwiazdą | |
9 | Strip | Towarzysz: Arcade Gannon Usługi: karawana (2) / handlarz (2) Śnieżna kula (2) Książka: broń palna / walka wręcz Czasopismo: broń biała (2) / broń palna / sz. na kryt. (3) / broń energ. (2) / mat. wyb. / handel (3) / otw. zam. / walka wręcz (2) / retoryka (2) / medycyna (2) / nauki ścisłe / przetrwanie (2) Broń: Złote rękawice / Maria / Figaro / Wykrywacz C Euklida | 28 | Camp McCarran | Usługi: karawana / lekarz / handlarz (3) Czasopismo: broń palna (3) / broń energ. / handel / skradanie / otw. zam. / retoryka / medycyna (2) / naprawa (2) / przetrwanie (5) Kapsel z gwiazdą Broń: Otwieracz do mielonki / Karabinek Le Longue |
10 | Freeside | Towarzysz: Reks Usługi: naprawa / lekarz (3) / handlarz (7) Śnieżna kula Książka: retoryka Czasopismo: broń biała / walka wręcz / medycyna (2) / nauki ścisłe Kapsel z gwiazdą | 29 | Biuro Aerotechu | Usługi: karawana / lekarz Czasopismo: handel / medycyna Kapsel z gwiazdą |
11 | Zbrojmistrzowie | Usługi: karawana / handlarz Czasopismo: broń energ. / mat. wyb. / medycyna Kapsel z gwiazdą | 30 | Krypta 34 | Książka: broń palna Czasopismo: broń palna (2) / sz. na kryt. / mat. wyb. (2) / naprawa (3) Broń: Wszechamerykański / Pistolet pulsacyjny |
12 | Wschodnia Brama Freeside | 31 | Jaskinia Kanibala Johnsona | Książka: broń biała Czasopismo: przetrwanie | |
13 | Karmazynowa Karawana | Usługi: handlarz Czasopismo: sz. na kryt. / skradanie Kapsel z gwiazdą | 32 | Stacja Kruszenia Kamieni Samson | Broń: Kij golfowy Nephiego |
14 | Klinika Medyczna Nowego Vegas | Usługi: lekarz Czasopismo: retoryka / medycyna / naprawa Kapsel z gwiazdą | 33 | Budynek Basincreek | Czasopismo: broń biała / sz. na kryt. |
15 | Farma Kretoszczurów | 34 | Biura Allied Technologies | Książka: handel Czasopismo: broń biała / sz. na kryt. Kapsel z gwiazdą (2) | |
16 | Chatka Fieldsów | Kapsel z gwiazdą Broń: Wiatrówka dziecka z Abilene | 35 | Mrowisko | |
17 | Apartamenty w Monte Carlo | 36 | Szczątki Karawany Cassidy | ||
18 | Siedziba Sunset Sarsaparilla | Czasopismo: retoryka / nauki ścisłe Broń: Bziu Bziu | 37 | Kęs i Łyk | Usługi: handlarz (2) Czasopismo: handel Kapsel z gwiazdą |
19 | Złupiona Karawana Dziarskiego Dunna | 38 | Przyczółek Uczniów | Usługi: lekarz |
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Zestawienia
- Fallout New Vegas: Wprowadzenie wszystkie znajdźki
- Fallout New Vegas: Segment A
- Fallout New Vegas: Segment B
- Fallout New Vegas: Segment C
- Fallout New Vegas: Segment D
- Fallout New Vegas: Segment E
- Fallout New Vegas: Segment F
- Fallout New Vegas: Segment G
- Fallout New Vegas: Towarzysze
- Fallout New Vegas: Usługi
- Fallout New Vegas: Śnieżne kule
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (1)
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (2)
- Fallout New Vegas: Książki umiejętności (3)
- Fallout New Vegas: Czasopisma umiejętności
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (1)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (2)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (3)
- Fallout New Vegas: Gwiazdy Sunset Sarsaparilla (4)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (1)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (2)
- Fallout New Vegas: Unikalne bronie (3)
- Fallout New Vegas: Unikalne ubiory
- Fallout New Vegas: Zestawienia
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
