Fallout New Vegas: G.I. Blues
Aktualizacja:
G.I. Blues
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Król [Szkoła Sobowtórów Króla ] (M6:6)
Twoim zadaniem jest wywęszenie dlaczego jeden z ochroniarzy we Freeside zarabia zbyt wiele kapsli. Udaj się pod bramę wejściową, gdzie znajdziesz Orrisa (M6B:4) #1 . Wynajmij go i zapłać mu 200 kapsli - zacznij podążać za swoim ochroniarzem i obserwuj wszelkie podejrzane zachowanie. W pewnym momencie Orris przyspieszy tempa - nie będziesz w stanie go dogonić, zacznie strzelać, a kiedy dotrzesz do skrzyżowania, zauważysz kilka trupów #2 .
UWAGA: W tym momencie, aby wykonać poprawnie zadanie, musisz zauważyć jedną z dwóch rzeczy, jeśli nie posiadasz odpowiednio rozwiniętych umiejętności, powrócisz do Króla raportując, że nie znalazłeś nic dziwnego - będziesz musiał powtórzyć wszystko.
- [Inteligencja 6 ] powiedz Orrisowi , że wystrzelił tylko trzy razy, a na ulicy leżą cztery trupy;
- [Medycyna 30 ] przyjrzyj się zwłokom - zauważysz, że leżący tylko udaje martwego.
- możesz udać się ponownie do [Fort Mormon ] (M6B:1) i porozmawiać z Julią Farkas o żołnierzach RNK we Freeside.
- możesz porozmawiać z jednym z Misjonarzy (M6B:6) lub (M6B:9).
- Kto był najpopularniejszym prezydentem RNK? - Tandi;
- Jak nazywała się pierwotna stolica RNK? - Shady Sands;
- Jakie zwierze znajduje się na fladze RNK? - Dwugłowy niedźwiedź.
- [Retoryka 30 ] powiedz, że przychodzisz w pilnej sprawie;
- podaj hasło - jeśli zdałeś test u jednego z Misjonarzy.
[Handel 50 ] zmuś go, by zwrócił Ci wszystkie kapsle. Powróć do Króla (M6:6) i poinformuj go o swoim odkryciu.
Możesz zastrzelić zarówno Orrisa i udawaczy, bądź po prostu powrócić do Króla (M6:6) i poinformuj go o swoim odkryciu.
![Następne zadanie jest nieco łatwiejsze - udaj się do [Fort Mormon ] (M6B:1) i porozmawiaj z trzema rannymi o tym, kto ich zaatakował - G.I. Blues | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1064/269854921.jpg)
Następne zadanie jest nieco łatwiejsze - udaj się do [Fort Mormon ] (M6B:1) i porozmawiaj z trzema rannymi o tym, kto ich zaatakował. Bardzo dokładnie wypytaj co się stało, wpierw porozmawiaj z Roy'em , a następnie z Waynem . Powróć do Króla (M6:6) i poinformuj go o tym, czego się dowiedziałeś. Musisz jednak dowiedzieć się nieco więcej, w tym momencie masz kilka możliwości.
Dowiesz się o niejakiej major Elizabeth Kieran , która rozdaje zapasy biednym.
Aby wyciągnąć z nich jakiekolwiek informacje musisz przejść przez test wiedzy:
Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie trzy pytania, dowiesz się gdzie jest rozdawane jedzenie oraz poznasz hasło wejściowe - Nadzieja.
![]() | ![]() |
Skieruj się do pani major, znajdziesz ją w zrujnowanym sklepie (M6B:5). Tuż przed wejściem stoi dwóch strażników #1 , masz dwie możliwości dostania się do środka:
Od Elizabeth #2 otrzymasz drobny posiłek, zapytaj ją czy dostarcza jedzenie do miejscowej ludności. Powiedz, ze to bardzo ważne dla Julie. Dowiesz się, że do Króla został wysłany poseł z ofertą współpracy, który to został brutalnie pobity. Powróć do Króla (M6:6) - kiedy tylko wejdziesz do Szkoły Sobowtórów, zostaniesz zatrzymany przez Pikawę , który spróbuje cię przekonać, byś trzymał gębę na kłódkę. Możesz się zgodzić, odmówić, bądź zażądać zapłaty za milczenie - 200 kapsli, możesz się pokusić o wyłudzenie jeszcze kilku [Handel 50 ]. Naturalnie niezależnie od opcji którą wybierzesz, idź porozmawiać z Królem.
- wspomnij, że RNK wysłało kogoś do negocjacji - zakończenie 1;
- nie wspominaj o wysłanniku - zakończenie 2.
Po chwili przybiegnie jeden z członków Króla informując, że przy dworcu wywiązała się strzelanina między Pikawą, a RNK.
Zakończenie 1

Udaj się na miejsce (M6B:7) i porozmawiaj z Elizabeth Kieran o tym, że Król chce wspomóc akcję. Powiedz, że sam nie wiedział nic o wysłanniku - major się zgodzi. Powróć do Króla (M6:6) i przekaż mu, że rozwiązałeś spór. W nagrodę będziesz mógł prosić o jedną przysługę:
- możesz się przyłączyć do Królów;
- otrzymać paszport, który pozwoli Ci wejść na Strip;
- zapytać o Reksa, zostanie odblokowane zadanie poboczne [Tylko pies tropiący];
- poprosić o trochę kapsli - otrzymasz 1000;
- poprosić o zaprzestanie ataków na ludność RNK (przydatne w zadaniu [Gambit Królewski]).
- możesz się przyłączyć do Królów;
- otrzymać paszport, który pozwoli Ci wejść na Strip;
- zapytać o Reksa, zostanie odblokowane zadanie poboczne [Tylko pies tropiący];
- poprosić o trochę kapsli - otrzymasz 1000;
- poprosić o zaprzestanie ataków na ludność RNK (przydatne w zadaniu [Gambit Królewski]).
Zakończenie 2

Udaj się na miejsce (M6B:7), musisz wspomóc Pikawę i wystrzelać wszystkich żołnierzy RNK.
- [Handel 50 ] zapytaj ile jest warta Twoja pomoc, otrzymasz 150 kapsli.
Przyda się karabin snajperski - dzięki niemu będziesz mógł zdjąć z odległości wszystkich przeciwników, zwracając szczególnie uwagę na tych stojących na wieży obserwacyjnej. Kiedy pozbędziesz się wszelkiego zagrożenia powróć do Króla (M6:6) i przekaż mu, że rozwiązałeś sprawę z RNK. W nagrodę będziesz mógł prosić o jedną przysługę:
- możesz się przyłączyć do Królów;
- otrzymać paszport, który pozwoli Ci wejść na Strip;
- zapytać o Reksa, zostanie odblokowane zadanie poboczne [Tylko pies tropiący];
- poprosić o trochę kapsli - otrzymasz 1000;
- poprosić o zaprzestanie ataków na ludność RNK (przydatne w zadaniu [Gambit Królewski]).
- możesz się przyłączyć do Królów;
- otrzymać paszport, który pozwoli Ci wejść na Strip;
- zapytać o Reksa, zostanie odblokowane zadanie poboczne [Tylko pies tropiący];
- poprosić o trochę kapsli - otrzymasz 1000;
- poprosić o zaprzestanie ataków na ludność RNK (przydatne w zadaniu [Gambit Królewski]).
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Atomowe tango Wang Dang
- Fallout New Vegas: Białe czystki
- Fallout New Vegas: Biegnij, Goodsprings, biegnij!
- Fallout New Vegas: Blues ciężkiego losu
- Fallout New Vegas: Czy znajdziesz to w swym sercu?
- Fallout New Vegas: ED-E moja miłość
- Fallout New Vegas: Flagi naszych męcicieli
- Fallout New Vegas: "For Auld Lang Syne"
- Fallout New Vegas: G.I. Blues
- Fallout New Vegas: Gdziekolwiek pójdę
- Fallout New Vegas: Imię nasze Legion
- Fallout New Vegas: Jak mało wiemy
- Fallout New Vegas: Już mnie nie boli
- Fallout New Vegas: Klasyczna inspiracja
- Fallout New Vegas: Kojoty
- Fallout New Vegas: Koło fortuny
- Fallout New Vegas: Księżyc jest nad wieżą
- Fallout New Vegas: Ktoś, kto się mną zaopiekuje
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (1)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (2)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (3)
- Fallout New Vegas: Legenda Gwiazdy (4)
- Fallout New Vegas: Liczbowe niepokoje
- Fallout New Vegas: Miedzy wronami
- Fallout New Vegas: Miesiąc miodowy Aba Daby
- Fallout New Vegas: Młode serca
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (1)
- Fallout New Vegas: Mogę sprawić, że się przejmiesz (2)
- Fallout New Vegas: Możesz na mnie polegać!
- Fallout New Vegas: Mój rodzaj miasta
- Fallout New Vegas: Na własnym podwórku
- Fallout New Vegas: Na zielonej trawce
- Fallout New Vegas: Nagroda trzech kart
- Fallout New Vegas: Najlepsze czasy
- Fallout New Vegas: Nie ma cię w mym sercu już
- Fallout New Vegas: Nie rób ze mnie żebraka
- Fallout New Vegas: Nie spuszczaj nagrody z oczu
- Fallout New Vegas: Nie, niewiele
- Fallout New Vegas: Nieprzyjazna perswazja
- Fallout New Vegas: Niewychowane mrówy
- Fallout New Vegas: O mój Papo
- Fallout New Vegas: Oko za oko
- Fallout New Vegas: Palec skazujący
- Fallout New Vegas: Pilne sprawy
- Fallout New Vegas: Płacz ile chcesz
- Fallout New Vegas: Poborca długów
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (1)
- Fallout New Vegas: Pod osłoną mroku (2)
- Fallout New Vegas: Pojedynek w Boulder City
- Fallout New Vegas: Pojedynek w mieście duchów
- Fallout New Vegas: Poleć ze mną
- Fallout New Vegas: Poza mięchem
- Fallout New Vegas: Pójdziemy wszyscy razem
- Fallout New Vegas: Przywrócenie nadziei
- Fallout New Vegas: Pula talentów
- Fallout New Vegas: Radosny tancerz
- Fallout New Vegas: Słyszę twoje pukanie
- Fallout New Vegas: Szaleństwo, szaleństwo
- Fallout New Vegas: Szpitalny Blues Bitter Springs
- Fallout New Vegas: To za moją małą
- Fallout New Vegas: Tylko pies tropiący
- Fallout New Vegas: Uśmiechnięty staruch
- Fallout New Vegas: Volare!
- Fallout New Vegas: Walczę z prawem
- Fallout New Vegas: Will ciołek
- Fallout New Vegas: Wizjer na zaślepkę
- Fallout New Vegas: Włączony
- Fallout New Vegas: Wyssij mnie do sucha
- Fallout New Vegas: Zagadka medyczna
- Fallout New Vegas: Zajmij się swoimi sprawami
- Fallout New Vegas: Zaklinam cię
- Fallout New Vegas: Zapominam pamiętać o zapominaniu
- Fallout New Vegas: Zdobądź każdy szczyt
- Fallout New Vegas: Zgadnij kogo dziś widziałem
- Fallout New Vegas: Zimne, lodowate serce
- Fallout New Vegas: Zostaniemy przyjaciółmi?
- Fallout New Vegas: Zwrot do nadawcy
- Fallout New Vegas: Żegnaj, ukochana!
- Fallout New Vegas: Zadania poboczne
- Fallout New Vegas: Opis przejścia
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Król [Szkoła Sobowtórów Króla ] (M6:6) - G.I. Blues | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1064/269854906.jpg)


