Fallout New Vegas: Główne atrybuty
Aktualizacja:
Główne atrybuty
Każdy z głównych atrybutów może przyjąć wartości od 1 do 10, do przydzielenia masz łącznie 40 punktów. Każdy współczynnik ma wpływ na kreację bohatera i kierunek, w którym będzie rozwijany. W poniższej tabeli znajdziesz zawarte wszystkie informacje o konkretnych aspektach postaci, na które wpływa dany atrybut, czyli statystyki, umiejętności oraz talenty.
Każdy wydany punkt zwiększa odpowiednie statystyki poczynając od +2 punktów dla poziomu pierwszego i kończąc na +20 na poziomie dziesiątym.
UWAGA: Wyjątkiem jednak jest atrybut Szczęście, w przypadku którego statystyki zwiększają się inaczej:
Poziom 1 i 2: +1
Poziom 3 i 4: +2
Poziom 5 i 6: +3
Poziom 7 i 8: +4
Poziom 9 i 10: +5
![]() | SIŁA Siła określa jak łatwo kowboj dźwiga swe siodło i większe spluwy oraz jak spisuje się w barowych zadymach. Wpływa na: Statystyki: Waga ekwipunku (10 kilogramów na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 160 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń biała, Walka wręcz Talenty: I... w górę!; Ekstra walnięcie; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Niepowstrzymana siła; Pewny chwyt; Implant siły. |
![]() | PERCEPCJA Spostrzegawczy kowboj zawsze wie, czy w pobliżu znajduje się laska dynamitu... albo gdy podkradają się do niego hultaje. Wpływa na: Statystyki: Celność, Zasięg kompasu Umiejętności: Materiały wybuchowe, Otwieranie zamków, Broń energetyczna Talenty: Nocny marek; Snajper; Na paluszkach; Człowiek-Demolka; Infiltrator; Implant percepcji. |
![]() | WYTRZYMAŁOŚĆ Nie pokonasz dobrego kowboja, jeśli jest wytrzymały... i jeśli ma rewolwer wielki jak cała preria. Wpływa na: Statystyki: Odporność, Zdrowie (20 punktów zdrowia na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 120 dla 1. poziomu) Umiejętności: Walka wręcz Talenty: Brzuch z ołowiu; Odporność; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Ołowiany fartuch; Ciężarowiec; Życiodajna moc; Zasilanie słoneczne; Pochłanianie promieniowania; Implant wytrzymałości. |
![]() | CHARYZMA Przekonasz się, że istnieją kowboje z niezłą gadką i głosem jak harfy anielskie. Wpływa na: Statystyki: Odwaga towarzyszy Umiejętności: Handel, Retoryka Talenty: Dzika lojalność; Przyjaciel zwierząt; Implant charyzmy. |
![]() | INTELIGENCJA Mądry kowboj jest dobry prawie we wszystkim, od wysysania trucizny po ukąszeniu grzechotnika aż po naprawę złamanej osi w wozie. Wpływa na: Statystyki: Punkty umiejętności (0.5 punktu na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 10.5 dla 1. poziomu) Umiejętności: Nauki ścisłe, Naprawa, Medycyna Talenty: Pojętny uczeń; Retencja; Entomolog; Erudycja; Pojmowanie; Paker; Szał kujona!; Komputerowiec; Implant inteligencji. |
![]() | ZWINNOŚĆ Jeśli rewolwerowiec w czasie strzelaniny oddaje sześć strzałów, zanim drugi gość zdąży strzelić choć raz, to znaczy że jest zwinny/ Wpływa na: Statystyki: Szybkość, Odzyskiwanie punktów akcji (3 punkty akcji na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 68 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń palna, Skradanie się Talenty: Szybkie przeładowanie; Szybkie dobycie broni; Cichobieg; Snajper; Na paluszkach; Człowiek czynu; Siepacz; Stalowe nerwy; Implant zwinności. |
![]() | SZCZĘŚCIE Niektórzy twierdzą, że nie wierzą w szczęście, ale po przegranym pojedynku mówią "A to szczęśliwy sukinkot"! Wpływa na: Statystyki: Trafienia krytyczne, Pech przeciwnika Umiejętności: Wszystkie umiejętności Talenty: Poszukiwacz skarbów; Towar z odzysku; Pani fortuna; Tajemniczy nieznajomy; Człowiek-demolka; Implant szczęścia. |
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Kreacja postaci
- Fallout New Vegas: Główne atrybuty
- Fallout New Vegas: Umiejętności
- Fallout New Vegas: Cechy
- Fallout New Vegas: Talenty (1)
- Fallout New Vegas: Talenty (2)
- Fallout New Vegas: Talenty (3)
- Fallout New Vegas: Talenty (4)
- Fallout New Vegas: Talenty (5)
- Fallout New Vegas: Talenty (6)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (1)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (2)
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







