Fallout New Vegas: Główne atrybuty
Aktualizacja:
Główne atrybuty
Każdy z głównych atrybutów może przyjąć wartości od 1 do 10, do przydzielenia masz łącznie 40 punktów. Każdy współczynnik ma wpływ na kreację bohatera i kierunek, w którym będzie rozwijany. W poniższej tabeli znajdziesz zawarte wszystkie informacje o konkretnych aspektach postaci, na które wpływa dany atrybut, czyli statystyki, umiejętności oraz talenty.
Każdy wydany punkt zwiększa odpowiednie statystyki poczynając od +2 punktów dla poziomu pierwszego i kończąc na +20 na poziomie dziesiątym.
UWAGA: Wyjątkiem jednak jest atrybut Szczęście, w przypadku którego statystyki zwiększają się inaczej:
Poziom 1 i 2: +1
Poziom 3 i 4: +2
Poziom 5 i 6: +3
Poziom 7 i 8: +4
Poziom 9 i 10: +5
![]() | SIŁA Siła określa jak łatwo kowboj dźwiga swe siodło i większe spluwy oraz jak spisuje się w barowych zadymach. Wpływa na: Statystyki: Waga ekwipunku (10 kilogramów na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 160 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń biała, Walka wręcz Talenty: I... w górę!; Ekstra walnięcie; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Niepowstrzymana siła; Pewny chwyt; Implant siły. |
![]() | PERCEPCJA Spostrzegawczy kowboj zawsze wie, czy w pobliżu znajduje się laska dynamitu... albo gdy podkradają się do niego hultaje. Wpływa na: Statystyki: Celność, Zasięg kompasu Umiejętności: Materiały wybuchowe, Otwieranie zamków, Broń energetyczna Talenty: Nocny marek; Snajper; Na paluszkach; Człowiek-Demolka; Infiltrator; Implant percepcji. |
![]() | WYTRZYMAŁOŚĆ Nie pokonasz dobrego kowboja, jeśli jest wytrzymały... i jeśli ma rewolwer wielki jak cała preria. Wpływa na: Statystyki: Odporność, Zdrowie (20 punktów zdrowia na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 120 dla 1. poziomu) Umiejętności: Walka wręcz Talenty: Brzuch z ołowiu; Odporność; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Ołowiany fartuch; Ciężarowiec; Życiodajna moc; Zasilanie słoneczne; Pochłanianie promieniowania; Implant wytrzymałości. |
![]() | CHARYZMA Przekonasz się, że istnieją kowboje z niezłą gadką i głosem jak harfy anielskie. Wpływa na: Statystyki: Odwaga towarzyszy Umiejętności: Handel, Retoryka Talenty: Dzika lojalność; Przyjaciel zwierząt; Implant charyzmy. |
![]() | INTELIGENCJA Mądry kowboj jest dobry prawie we wszystkim, od wysysania trucizny po ukąszeniu grzechotnika aż po naprawę złamanej osi w wozie. Wpływa na: Statystyki: Punkty umiejętności (0.5 punktu na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 10.5 dla 1. poziomu) Umiejętności: Nauki ścisłe, Naprawa, Medycyna Talenty: Pojętny uczeń; Retencja; Entomolog; Erudycja; Pojmowanie; Paker; Szał kujona!; Komputerowiec; Implant inteligencji. |
![]() | ZWINNOŚĆ Jeśli rewolwerowiec w czasie strzelaniny oddaje sześć strzałów, zanim drugi gość zdąży strzelić choć raz, to znaczy że jest zwinny/ Wpływa na: Statystyki: Szybkość, Odzyskiwanie punktów akcji (3 punkty akcji na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 68 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń palna, Skradanie się Talenty: Szybkie przeładowanie; Szybkie dobycie broni; Cichobieg; Snajper; Na paluszkach; Człowiek czynu; Siepacz; Stalowe nerwy; Implant zwinności. |
![]() | SZCZĘŚCIE Niektórzy twierdzą, że nie wierzą w szczęście, ale po przegranym pojedynku mówią "A to szczęśliwy sukinkot"! Wpływa na: Statystyki: Trafienia krytyczne, Pech przeciwnika Umiejętności: Wszystkie umiejętności Talenty: Poszukiwacz skarbów; Towar z odzysku; Pani fortuna; Tajemniczy nieznajomy; Człowiek-demolka; Implant szczęścia. |
0
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Kreacja postaci
- Fallout New Vegas: Główne atrybuty
- Fallout New Vegas: Umiejętności
- Fallout New Vegas: Cechy
- Fallout New Vegas: Talenty (1)
- Fallout New Vegas: Talenty (2)
- Fallout New Vegas: Talenty (3)
- Fallout New Vegas: Talenty (4)
- Fallout New Vegas: Talenty (5)
- Fallout New Vegas: Talenty (6)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (1)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (2)
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Mercc Konsul
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
zanonimizowany774094 Legionista
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
zanonimizowany729461 Pretorianin
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
HumanGhost Generał
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
zanonimizowany909289 Junior
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
zanonimizowany950807 Junior
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
zanonimizowany1291628 Junior
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
JCKP Legionista
Chcę dojśc do Obozu Legata a tam zamknięta brama z tamą? Co teraz?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







