Fallout New Vegas: Talenty (6)
Aktualizacja:
![]() | SKONCENTROWANY OSTRZAŁ Wym.: Poziom 18, Broń energ. 60, Broń palna 60 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na trafienie konkretnej części ciała o 5% w systemie V.A.T.S. Talent przydatny jeśli korzystasz głównie ze wspomnianego systemu namierzania i posiadasz dużą ilość Punktów Akcji. Na tak wysokim poziomie talent wydaje się być jednak zbyteczny. |
![]() | NINJA Wym.: Poziom 20, Br. biała 80, Skradanie się 80 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na obrażenie krytyczne o 15% w przypadku broni białej lub walki wręcz oraz wzmocnienie ataków krytycznych o 25% przy działaniu w ukryciu. Talent obowiązkowy tylko w przypadku bohatera, który nastawiony jest na walkę z ukrycia. W pozostałych przypadkach nie warto się nim interesować. |
![]() | ODKRYWCA Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odkrycie wszystkich lokacji na mapie. Talent obowiązkowy jeśli jesteś fanem zbierania wszystkiego. Wszystkie przedmioty specjalne, które zostały opisane w poradniku, najszybciej jest znaleźć poprzez właśnie szybką podróż, gdyż wtedy znajdujesz w najbardziej odpowiednim miejscu (bardzo łatwo trafić w odpowiednie miejsce). |
![]() | POŚPIECH KOSTUCHY Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odzyskanie 20 Punktów Akcji po opuszczeniu systemu V.A.T.S. po ówczesnym zabiciu przeciwnika. Bardzo przydatny talent, szczególnie w walce przeciwko większej grupie przeciwników. Wyeliminowanie jednego z nich pozwoli Ci szybko przystąpić do kolejnego ataku. |
![]() | ZASILANIE SŁONECZNE Wym.: Poziom 20, WT 7 / Rangi: 1 2 punkty do Siły i powolna regeneracja Zdrowia gdy znajdujesz się na pełnym słońcu. Przydatny talent podczas przemierzania pustkowi w czasie dnia - co również sugeruję, gdyż nocne eskapady mogą być bardziej niebezpieczne. Szczególnie przydatne w trybie "Jestem Hardkorem!". Niestety nie leczy to ran kończyn. |
![]() | CHEMIK NUKA Wym.: Poziom 22, Nauki ścisłe 90 / Rangi: 1 Specjalny przepis na Nuka-Colę przy stołach warsztatowych. Nowe odmiany Nuke-Coli, pozwalające uzyskać kilka nowych ciekawych bonusów do statystyk. |
![]() | PORUCZNIK LASER Wym.: Poziom 22, Broń energ. 90 / Rangi: 1 Większe o 15% obrażenia i 10% większa szansa na trafienie krytyczne w przypadku używania broni laserowej. Jeśli korzystasz z tej kategorii broni - pozycja obowiązkowa, gdyż tyczy się wszystkich, bez wyjątków, broni laserowych. Również potężnego lasera Gatlinga. |
![]() | STRZELAJ NA OŚLEP Wym.: Poziom 22 / Rangi: 1 Mniejsze obrażenia zadawane towarzyszom. Talent mało przydatny, chyba że kompletnie nie zwracasz uwagi do kogo strzelasz bądź jeśli nie planujesz wspomagać się towarzyszami w podróży. |
![]() | SIEPACZ Wym.: Poziom 24, walka wręcz 90, ZWI 7 / Rangi: 1 Wzrost o 30% prędkości ataków wręcz i bronią białą. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto podążył ścieżką walki w zwarciu. |
![]() | STALOWE NERWY Wym.: Poziom 26, ZWI 7 / Rangi: 1 Szybsza regeneracja Punktów Akcji. Niepodważalnie kolejny obowiązkowy talent dla osób używających systemu V.A.T.S. Nic więcej dodawać tutaj nie trzeba. |
![]() | POCHŁANIANIE PROMIENIOWANIA Wym.: Poziom 28, WT 7 / Rangi: 1 Samoczynne pomniejszanie się poziomu napromieniowania. Obowiązkowy talent dla trybu "Jestem Hardkorem!", pozwalający na bezgraniczne zwiedzanie wszystkich zakątków Mojave. |
0
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Kreacja postaci
- Fallout New Vegas: Główne atrybuty
- Fallout New Vegas: Umiejętności
- Fallout New Vegas: Cechy
- Fallout New Vegas: Talenty (1)
- Fallout New Vegas: Talenty (2)
- Fallout New Vegas: Talenty (3)
- Fallout New Vegas: Talenty (4)
- Fallout New Vegas: Talenty (5)
- Fallout New Vegas: Talenty (6)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (1)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (2)
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Mercc Konsul
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
zanonimizowany774094 Legionista
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
zanonimizowany729461 Pretorianin
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
HumanGhost Generał
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
zanonimizowany909289 Junior
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
zanonimizowany950807 Junior
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
zanonimizowany1291628 Junior
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
JCKP Legionista
Chcę dojśc do Obozu Legata a tam zamknięta brama z tamą? Co teraz?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











