Fallout New Vegas: Talenty (6)
Aktualizacja:
![]() | SKONCENTROWANY OSTRZAŁ Wym.: Poziom 18, Broń energ. 60, Broń palna 60 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na trafienie konkretnej części ciała o 5% w systemie V.A.T.S. Talent przydatny jeśli korzystasz głównie ze wspomnianego systemu namierzania i posiadasz dużą ilość Punktów Akcji. Na tak wysokim poziomie talent wydaje się być jednak zbyteczny. |
![]() | NINJA Wym.: Poziom 20, Br. biała 80, Skradanie się 80 / Rangi: 1 Zwiększenie szansy na obrażenie krytyczne o 15% w przypadku broni białej lub walki wręcz oraz wzmocnienie ataków krytycznych o 25% przy działaniu w ukryciu. Talent obowiązkowy tylko w przypadku bohatera, który nastawiony jest na walkę z ukrycia. W pozostałych przypadkach nie warto się nim interesować. |
![]() | ODKRYWCA Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odkrycie wszystkich lokacji na mapie. Talent obowiązkowy jeśli jesteś fanem zbierania wszystkiego. Wszystkie przedmioty specjalne, które zostały opisane w poradniku, najszybciej jest znaleźć poprzez właśnie szybką podróż, gdyż wtedy znajdujesz w najbardziej odpowiednim miejscu (bardzo łatwo trafić w odpowiednie miejsce). |
![]() | POŚPIECH KOSTUCHY Wym.: Poziom 20 / Rangi: 1 Odzyskanie 20 Punktów Akcji po opuszczeniu systemu V.A.T.S. po ówczesnym zabiciu przeciwnika. Bardzo przydatny talent, szczególnie w walce przeciwko większej grupie przeciwników. Wyeliminowanie jednego z nich pozwoli Ci szybko przystąpić do kolejnego ataku. |
![]() | ZASILANIE SŁONECZNE Wym.: Poziom 20, WT 7 / Rangi: 1 2 punkty do Siły i powolna regeneracja Zdrowia gdy znajdujesz się na pełnym słońcu. Przydatny talent podczas przemierzania pustkowi w czasie dnia - co również sugeruję, gdyż nocne eskapady mogą być bardziej niebezpieczne. Szczególnie przydatne w trybie "Jestem Hardkorem!". Niestety nie leczy to ran kończyn. |
![]() | CHEMIK NUKA Wym.: Poziom 22, Nauki ścisłe 90 / Rangi: 1 Specjalny przepis na Nuka-Colę przy stołach warsztatowych. Nowe odmiany Nuke-Coli, pozwalające uzyskać kilka nowych ciekawych bonusów do statystyk. |
![]() | PORUCZNIK LASER Wym.: Poziom 22, Broń energ. 90 / Rangi: 1 Większe o 15% obrażenia i 10% większa szansa na trafienie krytyczne w przypadku używania broni laserowej. Jeśli korzystasz z tej kategorii broni - pozycja obowiązkowa, gdyż tyczy się wszystkich, bez wyjątków, broni laserowych. Również potężnego lasera Gatlinga. |
![]() | STRZELAJ NA OŚLEP Wym.: Poziom 22 / Rangi: 1 Mniejsze obrażenia zadawane towarzyszom. Talent mało przydatny, chyba że kompletnie nie zwracasz uwagi do kogo strzelasz bądź jeśli nie planujesz wspomagać się towarzyszami w podróży. |
![]() | SIEPACZ Wym.: Poziom 24, walka wręcz 90, ZWI 7 / Rangi: 1 Wzrost o 30% prędkości ataków wręcz i bronią białą. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto podążył ścieżką walki w zwarciu. |
![]() | STALOWE NERWY Wym.: Poziom 26, ZWI 7 / Rangi: 1 Szybsza regeneracja Punktów Akcji. Niepodważalnie kolejny obowiązkowy talent dla osób używających systemu V.A.T.S. Nic więcej dodawać tutaj nie trzeba. |
![]() | POCHŁANIANIE PROMIENIOWANIA Wym.: Poziom 28, WT 7 / Rangi: 1 Samoczynne pomniejszanie się poziomu napromieniowania. Obowiązkowy talent dla trybu "Jestem Hardkorem!", pozwalający na bezgraniczne zwiedzanie wszystkich zakątków Mojave. |
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Kreacja postaci
- Fallout New Vegas: Główne atrybuty
- Fallout New Vegas: Umiejętności
- Fallout New Vegas: Cechy
- Fallout New Vegas: Talenty (1)
- Fallout New Vegas: Talenty (2)
- Fallout New Vegas: Talenty (3)
- Fallout New Vegas: Talenty (4)
- Fallout New Vegas: Talenty (5)
- Fallout New Vegas: Talenty (6)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (1)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (2)
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Jak już zakupię tą grę z pewnością, kupie za SMS ten poradnik
Poradnik świetny:)Tylko troszeczkę głupio że zadania poboczne są alfabetycznie a nie podpisane do lokacji łatwiej by je było znaleźć:) Ale jak na jednego człowieka zrobienie takiego poradnika???Szacuneczek Arxel świetna robota:p
Niemal wszystkie zagraniczne poradniki (nie wiem czy w Polsce ktoś bawi się w takie coś) powstają przy udziale kilkunastu czy kilkudziesięciu osób.. Porównajmy sobie pracę jednego człowieka z całą "armią", hm..? ;)
Zresztą, mówimy tutaj o poradniku do olbrzymiej gry RPG.. Prócz ukończenia gry należy również to wszystko spisać, dorzućmy zabawę ze screenami, mapkami itd.. Takie gry trafiają się bardzo rzadko, staramy się wykonać poradnik jak najszybciej, lecz nie zapominajmy, że również trzeba spać czy pójść raz czy dwa na uczelnię.. ;)
Zanim dodaliście ten poradnik to zdążyłem już sam grę przerobić na części pierwsze od A do Z, na końcu jeszcze porównałem z poradnikiem zagranicznym, więc tym razem to tak trochę za późno z nim wyszliście do graczy, ale lepiej później niż wcale :]
Arxel
Tylko kiedy będzie ten cały atlas świata, bo coś go nie widać ;)
Jeżeli chodzi o całą serie Falloutów, to jednak lepsze poradniki piszą chłopaki ze schronu 13. Bardziej szczegółowe i kompletne.
-=.szaman=- ---> Nazwa tego poradnika to "Zadania główne i poboczne", a nie "Atlas świata", w którym to zawarte będą wszelkie informacje, które tutaj się nie znalazły, czyli najprawdopodobniej o unikalnych typach broni itd.
Dlatego informacja o Archimedesie nie została uwzględniona w głównym poradniku.
Uważam że opis rozwiązania misji pobocznej "uśmiechnięty staruch" jest niepełny.
Kiedy będziesz gotów, skonfiguruj sieć energetyczną (w zależności, którą opcję wybierzesz otrzymasz pozytywną reputację u jednej z frakcji):
* 1. McCarran i Strip Las Vegas [reputacja RNK];
* 2. Fremont i Westside [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 3. Cały region [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 4. ARCHIMEDES II [reputacja Uczniowie Apokalipsy];
* 5. Cały region (Awaryjny tryb wejścia) [reputacja Uczniowie Apokalipsy].
Kiedy już wybierzesz jedną opcję, wyjdź na zewnątrz na wieżę, gdzie aktywujesz panel sterowania lustrem #2 . Powróć porozmawiać z Fantastycznym (M29A:1).
Biednie to trochę opisane, ponieważ...
" * McCarran i Strip Las Vegas - zyskasz reputację u RNK, doświadczenie, a Fantastyczny przypisze sobie zasługi
* Fermont i Westside - zyskasz tyle samo doświadczenia, stimpaki i torby lekarskie a do tego trochę reputacji u Uczniów Apokalipsy
* Cały region - tyle samo expa, dużo reputacji u Uczniów, Księgę wiedzy i trochę medykamentów
* Archimedes II - uruchamiając uzbrojenie stracisz reputację u RNK, ale będziesz mógł używać Archimedesa jako broń
* ostatnia opcja wydaje się być taka sama, jak Cały region z tą różnicą, że wiele energii się zmarnuje. Zyskasz trochę reputacji u Uczniów, ale stracisz u RNK. "
Informacje te przepisałem ze strony fallout.emiasto.com.pl
Nie ma także informacji co zrobić żeby móc chodzić z Archimedesem i strzelić sobie raz na dobę z niego.
"Najpierw trzeba zdobyć system naprowadzania: Euclid's C-Finder. Wygląda jak pistolet na wodę i nosi go jeden dzieciak we Freeside. Potem trzeba załadować Archimedesa (ważna jest kolejność, jeśli naładujesz Archimedesa przed zdobyciem Euclid'a, nie będzie działać. Co więcej trzeba go naładować w trakcie questa That Lucky Old Sun inaczej też nie będzie chciał działać.
Jeśli wszystko zadziała (powodzenia, przyda się) będziesz mógł wezwać ostrzał Archimedesa (12000 DMG) raz na 24 godziny."
Te informacje też przepisałem za użytkownikiem kireta(bez jego zgody ale nie ukradłem treści podpisując się swoja ksywką) z forum cd-action.
Piszę to wszystko wyłącznie w celu informacji i wzbogacenia poradnika. Na pewno będą gracze którzy chcieliby postrzelać z archimedesa :D:D
Po co poradnik, jeśli jest fallout.wikia.com? :)
Dobra robota z tym poradnikiem!
PS.
Co do tego że to najlepsza gra w tym roku na PC to się nie zgodzę
bo według mnie Gta 4 jest najlepszą
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











