Fallout New Vegas: Talenty (2)
Aktualizacja:
![]() | SZALONY REWOLWEROWIEC Wym.: Poziom 4, Broń palna 45 lub Broń energ. 45 / Rangi: 1 Redukcja modyfikatorów celności w czasie poruszania się, podczas używania jednoręcznej broni palnej bądź energetycznej. Talent przydatny jeśli preferujesz ręczne namierzanie celów, a nie korzystanie z systemu V.A.T.S. |
![]() | BOMBOWY GOŚĆ Wym.: Poziom 6, Mat. Wybuch. 50 / Rangi: 3 Każdy poziom dodaje premie 20% do obrażeń zadawanych przy pomocy materiałów wybuchowych. Talent warty inwestycji (maksymalnie rozwinięty dodatkowo) tylko w przypadku, jeśli zamierzasz całkowicie skupić się na rozwinięciu na maksimum umiejętności materiały wybuchowe. |
![]() | BRZUCH Z OŁOWIU Wym.: Poziom 6, Przetrwanie 40 lub WT 5 / Rangi: 1 Zmniejszona o 50% radiacja po spożyciu napromieniowanego pożywienia i napojów. Talent przydatny tylko i wyłącznie jeśli grasz w trybie "Jestem Hardkorem!". |
![]() | CHIRURGIA ZE STRZELBĄ Wym.: Poziom 6, Broń palna 45 / Rangi: 1 Zmniejszenie progu obrażeń u przeciwnika o 10 punktów w czasie używania wszelkiego rodzaju strzelb. Mało przydatny talent, nawet w przypadku skupiania się na strzelbach, tym bardziej jeśli przeciwnik nosi ciężką zbroję. |
![]() | DZIKA LOJALNOŚĆ Wym.: Poziom 6, CH 6 / Rangi: 1 Zwiększona odporność na obrażenia towarzyszy w momencie gdy poziom Twojego zdrowia spadnie poniżej 50%. Jeśli planujesz niemal całkowicie polegać na swoich towarzyszach podczas walk możesz śmiało wybrać ten talent. Jednak należy pamiętać, że istnieje ryzyko nie utrzymania zdrowia poniżej tego poziomu lecz cały czas pozostając przy życiu. |
![]() | KRWAWA JATKA Wym.: Poziom 6 / Rangi: 1 Premia 5% do obrażeń zadawanych dowolną bronią. Dodatkowo każde zabite istoty zamieniają się w czerwoną papkę. Talent mimo iż przydatny, o tyle jest kłopotliwy w zadaniu [Nagroda trzech kart], gdzie musisz zabić przeciwników nie uszkadzając im głów. |
![]() | ODPORNOŚĆ Wym.: Poziom 6, WT 5 / Rangi: 2 Bonus +2 do całkowitego Progu Obrażeń. Z pozory przydatny talent oferujący +4 do Progu Obrażeń, lecz tylko jeśli zostanie wybrany na samym początku kiedy tylko będzie dostępny. Im dalej w rozgrywce, im lepsze zbroje przyodziejesz, tym ten bonus staje się mniej znaczący. |
![]() | POSZUKIWACZ SKARBÓW Wym.: Poziom 6, SZ 5 / Rangi: 1 Odnajdywanie większej liczby kapsli Nuka-Coli. Nieprzydatny talent, gdyż i bez niego można bardzo łatwo się wzbogacić. |
![]() | REWOLWEROWIEC Wym.: Poziom 6 / Rangi: 1 Poprawienie celności w systemie V.A.T.S. podczas używania pistoletu bądź dowolnej jednoręcznej broni tego typu. Talent przydatny jeśli zamierasz skupić się wyłącznie na broni z tej kategorii i pozyskasz jakąś bardzo mocną spluwę. |
![]() | SKRUPULATNY RECYNKLINGOWIEC Wym.: Poziom 6, Nauki ścisłe 70 / Rangi: 1 Większa szansa na odzyskanie zużytych ładunków podczas korzystania z broni energetycznej oraz wzrost efektywności podczas korzystania z odzysku przy stołach warsztatowych. Wybierz ten talent tylko w przypadku jeśli rozwijasz się w broni energetycznej oraz sztuce rzemiosła. |
![]() | ZAWODOWIEC Wym.: Poziom 6, Skradanie się 70 / Rangi: 1 Dodatkowe 20% obrażeń do ataków krytycznych przy wykorzystaniu pistoletów, rewolwerów i pistoletów maszynowych (energetycznych lub zwykłych). Nieprzydatny talent, chyba że zamieszasz skupiać się na skradaniu, które to nie do końca jest również przydatne. |
![]() | ŁADOWARKA RĘCZNA Wym.: Poziom 6, Naprawa 70 / Rangi: 1 Większa szansa na odzyskanie łusek korzystając z broni palnej oraz odblokowanie wszystkich konstrukcji amunicji. Talent przydatny tylko w przypadku jeśli zarówno korzystasz z broni palnej jak i lubujesz się w wytwarzaniu amunicji. Jeśli nie przepadasz za bieganiem po pustkowiach, nie warto wybierać tego talentu. |
![]() | EKSTRA WALNIĘCIE Wym.: Poziom 8, SI 6, Br. biała 45 / Rangi: 1 Szansa na pozbawienie przeciwnika przytomności atakując przy użyciu broni białej lub gołymi rękami. Talent mało przydatny, gdyż sam fakt korzystania z broni białej bądź walcząc bez uzbrojenia również nie jest dobrym pomysłem. |
![]() | KAMIENNA ŚCIANA Wym.: Poziom 8, WT 6, SI 6 / Rangi: 1 Dodatkowe +5 do Progu Obrażeń przeciwko broni białej i atakom wręcz. Talent przydatny tylko jeśli skupiasz się na walce w zwarciu bądź na bliski dystans. Doskonały przeciwko chociażby Szponom, a także ludziom - np. legionistom. |
![]() | KOMANDOS Wym.: Poziom 8 / Rangi: 1 Poprawienie celności w systemie V.A.T.S. przy korzystaniu z karabinów. Talent jak najbardziej przydatny, gdyż dotyczy wszystkich typów karabinów - również plazmowych i laserowych. Ponadto korzystanie z karabinów jest bardziej prawdopodobne. |
0
- Fallout: New Vegas - poradnik do gry
- Fallout New Vegas: Atlas świata
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Kreacja postaci
- Fallout New Vegas: Główne atrybuty
- Fallout New Vegas: Umiejętności
- Fallout New Vegas: Cechy
- Fallout New Vegas: Talenty (1)
- Fallout New Vegas: Talenty (2)
- Fallout New Vegas: Talenty (3)
- Fallout New Vegas: Talenty (4)
- Fallout New Vegas: Talenty (5)
- Fallout New Vegas: Talenty (6)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (1)
- Fallout New Vegas: Talenty ukryte (2)
- Fallout New Vegas: Rozwój postaci
- Fallout New Vegas: Atlas świata
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Simba14 ---> Planowałem początkowo rozbić zadania poboczne na poszczególne lokacje, myslałem również czy by nie podzielić ich ze względu na frakcje dla których wykonywane zadanie ma znaczenie..
W pierwszym przypadku nie było w ogóle ładu i składu, w drugim natomiast zaczynałem się trochę gubić.. ;)
stalker_PL ---> cieszę się bardzo, motywuje to do dalszej pracy, by w przyszłości tworzyć poradniki jeszcze szybciej i jeszcze bardziej rozbudowane.. :)
Mercc Konsul
Po raz trzeci się zapytam- kiedy będzie atlas świata? Chociaż przybliżony termin, czekam już miesiąc ;)
zanonimizowany774094 Legionista
gra jest super wiecej stworów niż w trujce ale czeba miec dużo doświadczenia
polecam bloga http://grynew.blogspot.com/
zanonimizowany729461 Pretorianin
"czeba" więcej chodzić do szkoły a nie siedzieć przy komputerze
HumanGhost Generał
Czy jeśli odda się holotaśmy Ramosowi to nie da się zrekrutować Bractwa Stali do walki o zaporę? Bo kurde, coś jest nie tak.
zanonimizowany909289 Junior
czy moglibyscie powiedziec skad wziasc klucz do drzwi nadzorcy krypty 34??
zanonimizowany950807 Junior
Robię misję "Poleć ze mną" i już ją skończyłem, mam pójść na platformę obserwacyjną i skończyć zadanie, ale nic się nie dzieje. Pomocy!
zanonimizowany1291628 Junior
coś mi nie działa. jak podchodzę do rnk przy stacji to do mnie strzelają
Ktoś wie co zrobić
JCKP Legionista
Chcę dojśc do Obozu Legata a tam zamknięta brama z tamą? Co teraz?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















