Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Valley od Defilement

Informacje ogólne
Przeciwnicy:
- Silne ataki fizyczne, szczególnie od potężnych trolli. Trochę obrażeń od ognia.
- Trucizna i plaga nagminna.
- Większość istot jest wrażliwa na ogień.
Wydarzenia Black World Tendency:
- Brak.
Wydarzenia White World Tendency:
- Przed walką z pierwszym trollem znajdziemy po lewej drabinę w górę. Ta droga prowadzi do większej liczby olbrzymów (3) i miecza Istarelle.
![]() | ![]() |
Pniemy się do góry po kładkach [1] aż trafimy na pierwszego wroga. [2]
![]() | ![]() |
Teraz trzymamy się prawej strony - po desce dostajemy się do przedmiotu (Renowned Hero's Soul ) [1] i zeskakujemy niżej. Tu zabijamy drugiego wroga i idziemy dalej prawą stroną. [2]
![]() | ![]() |
W pewnym momencie spadną na nas kamienie a za nimi przeciwnik. [1] Zabijamy go i obracamy się w prawo - poniżej powinniśmy zobaczyć konstrukcję z przedmiotem. Zeskakujemy po niego (Morning Star ). Uważamy na wrogów - niektórzy mogą udawać martwych lub próbować nas zepchnąć. [2]
![]() | ![]() |
Szukamy jeszcze niższego zlepia desek [1] - zeskakujemy na niego i obalamy most kopniakiem. [2]
![]() | ![]() |
Przechodzimy po nim i po drugiej stronie zgarniamy Talisman of God (na budce z drewna). [1] Dobijamy resztę strażników i schodzimy w dół po kładkach. [2]
![]() | ![]() |
Trafimy na most linowy (włoki leżące przed nim nie są martwe!). [1] Zabijamy przeciwników z łuku lub po prostu walcząc na moście. Za nim skręcamy w lewo - zobaczymy dziurę w ziemi i drabinę, a za nią dach z wrogami. Nie wchodzimy na niego, bo się zapadnie - korzystamy z łuku. [2]
![]() | ![]() |
Zeskakujemy na dół lub schodzimy po drabinie i wykańczamy gobliny. Po lewej jest deska dla skazańców wystająca nad przepaścią - jeśli z niej skoczymy możemy się zabić, ale też trafić na dodatkowe przedmioty (Stone of Ephemeral Eyes , Storied Soldier's Soul ) i kilku wrogów oraz [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]. [1] Jeśli nie jesteś dość odważny to udaj się przez mgłę - droga prowadzi w dół kładkami, a potem chwilę skałami. [2]
![]() | ![]() |
Na dole zabijamy przeciwników drzemiących w sianku. [1] Przebiegamy przez kolejny mostek linowy i wskakujemy do pomieszczenia po prawej (są tu robaki z czerwonymi odwłokami). Walczymy z goblinami. [2]
![]() | ![]() |
Zabijamy robaki z odległości - przy bliskim kontakcie mogą nas zatruć. [1] Nie schodzimy drogą za resztkami odwłoków, ale udajemy się w przeciwną stronę, aby zebrać szaty świętego (Saint's Boots , Saint's Gloves , Saint's Robe ). [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do robaków i zejścia - piętro niżej urzęduje sprzedawczyni, a na samym dole trafimy na szczury. Musimy zabić je z łuku lub magią - przy bliskim kontakcie zakładamy Ring of Disease Resistance , bo mogą nas zarazić plagą (możemy ją wyleczyć odpowiednim Lotusem). [1] Jedno z wyjść z gniazda szczurów prowadzi do dużego goblina - to niebezpieczny wróg, więc najlepiej zabić go z odległości. [2]
![]() | ![]() |
Gdy spróbujemy przejść do miejsca, którego bronił duży goblin spadną kamienie i zniszczą drabinę po lewej. Drabina będzie dostępna gdy osiągniemy tendencję świata Pure White. [1] Teraz idziemy dalej w kolejnej chatce mordujemy wrogów, a na górze kolejne robale. [2]
![]() | ![]() |
Musimy przedostać się przez kolejny most z wrogami (w tym z jednym dużym goblinem!). [1] Po drugiej stronie schodzimy kładkami na dół do przejścia zasłoniętego mgłą - to wejście na kolejną arenę. [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.