Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Z wieży wyjdziemy na mur - pojawi się tu kolejny smok. Dodatkowo droga jest obstawiona przez Fat Officiali . Gdy tylko wyjdziemy z ukrycia gad zacznie zionąć ogniem. Robimy tak kilka razy - Fat Official na murze dostanie za swoje. [1] Podobnie musimy postąpić z drugim wrogiem na murze - zwabiamy go strzałami bliżej, w strefę, którą obejmuje "podmuch". Teraz mamy dwa wyjścia - przebiec tuż za przesuwającą się ścianą ognia na sam koniec (jest tam też [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]) lub ubić smoka. W pierwszym niezbędny jest czar i sprzęt chroniący przed ogniem. [2]
![]() | ![]() |
Żeby zabić smoka musimy mieć około 400-450 strzał. Gdy dojdziemy do powyższego momentu stajemy na progu wieży (tak aby smok nie zionął ogniem) i namierzamy go z łuku. Zabierając mu 15-20 punktów obrażeń zużyjemy mniej więcej 100-200 strzał. [1] Alternatywne miejsce, z którego możemy strzelić jest na murze po prawej, przed drewnianą skrzynią (stąd możemy namierzyć smoka). Gdy gad będzie miał połowę życia odleci. Teraz możemy pozbierać dusze z mostu i zabić [CRYSTAL LIZARD /GECKO ] na końcu. [2]
Przedostajemy się przez kolejną wieżę i przechodzimy dalej - w końcu trafimy na drogę prowadzącą do głównej części zamku, a na niej przyczepionego smoka. [1] Na dole zapewne pojawi się też Biorr - smok będzie go już atakował. Rozwiązania w tej sytuacji mamy dwa - albo próbować ustrzelić smoka stąd (co jest trudne), [2] albo przebiec przez jego pułapkę i zabić go będąc bezpośrednio pod nim (można wtedy go namierzyć).
![]() | ![]() |
W drugim przypadku przedostajemy się na prawą stronę schodów i stajemy PRZED trzecią kolumną (nie obok niej). [1] Gdy smok rozpocznie ostrzał prawej strony, czekamy aż ogień dojdzie do połowy i dopiero wtedy biegniemy na wprost (omijając jedną z wystających fragmentów kolumn). [2]
![]() | ![]() |
Zatrzymujemy sie dopiero w zaułku za ostatnią kolumną po lewej. [1] Stąd możemy spokojnie namierzyć smoka i strzelać do niego aż zginie. [2]
![]() | ![]() |
Po ubiciu smoka zbieramy przedmioty, które leżą na schodach, czyli kilka legendarnych dusz. W dole znajdują się też: Knight's Sword i Knight's Shield (jeśli Biorr zginął możemy zabrać i jego ekwipunek). [1] Teraz biegniemy dalej schodami z czerwonym dywanem (na górze są balkoniki - na jednym z nich Stone of Ephemeral Eyes ). [2]
![]() | ![]() |
Biegnąc dalej mostem nad przepaścią zobaczymy czerwonego fantoma (i spotkamy Ostravę - jeśli przeżył). To kolejny zwinny i silny przeciwnik. Osoby wyposażone w łuk/magię ściągną go z odległości. Wojownicy i rycerze zablokują ciosy, wyminą uderzenia i będą kontratakować w odpowiednich momentach. [1] W końcu dotrzemy do windy, która poprowadzi do ostatniego bossa w tej krainie. [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.