Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Flamelurker
Flamelurker to szybka i zwinna bestia, która zadaje obrażenia od ognia, dysponując zarówno ciosami, skokiem i atakiem obszarowym (wybuchy). Musimy więc wyposażyć naszą postać w przedmioty chroniące przed ogniem (Purple Flame Shield , Ring of Flame Resistance , itd.). Flamelurker jest także wrażliwy na obrażenia magiczne - potrzebujemy więc czarów (Soul Arrow wystarczy), odpowiednich strzał (Holy Arrow - drogie na początku gry), czy broni magicznej.
Ataki Flamelurkera:
- Cios łapami
- Skok - można go zablokować lub przeturlać się pod nim
- Kula ognia - obrażenia obszarowe. Potwór ryczy i unosi ręce do góry, wybucha.
- Furia - gdy Flamelurker ma około 30% życia zaczyna szaleć - jest dużo bardziej ruchliwy i niebezpieczny.
Taktyki:
- Taktyka walki bezpośredniej - demona można zabić z bliska, ale musimy sprawnie operować odskokami, blokami i mieć wsparcie przedmiotów chroniących przed ogniem. KONIECZNIE potrzebujemy też broni zadającej magiczne obrażenia (na początku gry raczej nie będziemy mieli ich zbyt wiele. Zwykłą bronią ubicie wroga może potrwać wieczność i przez to jest bardzo trudne.
- Taktyka walki z dystansu - przeciwnik jest bardzo dynamiczny, więc teoretycznie strzelanie (magią/łukiem) nie jest najlepszą metodą, ale na szczęście demon niezbyt radzi sobie z otoczeniem. Jedna z metod polega na ustawieniu się na schodach, które są za demonem - może on zablokować się przed nimi na kamieniach. W tej pozycji ustrzelimy go z łatwością - trzeba jednak uważać, bo czasem udaje mu się ominąć przeszkody.
- Taktyka wieloosobowa - dobrym pomysłem jest skorzystanie z pomocy innych graczy. Gdy jeden z nich zajmuje Flamelurkera, reszta może go swobodnie ostrzeliwać.
Jak się uzbroić:
- Bronie: broń z obrażeniami magicznymi, łuk ze strzałami magicznymi, ewentualnie: Sticky White Stuff (dodaje obrażenia magiczne)
- Magia: czar Soul Arrow / Poison Cloud / inny (oprócz ataków ogniem), Enchant Weapon (dopala broń obrażeniami magicznymi)
- Defensywa: przedmioty chroniące przed ogniem
- Inne: zioła lecznicze, odnawiające energię magiczną
Podsumowując: Flamelurkera najlepiej zabić magią. Nawet osoba stawiająca na walkę wręcz powinna zdecydować się na tę metodę, bo we wczesnej fazie gry po prostu łatwiej kupić czar Soul Arrow (musimy mieć statystki Will i Magic na poziomie 10). Do tego dodajemy kilka ziół odnawiających manę i jesteśmy gotowi na starcie z bestią.
![]() | ![]() |
Flamelurkera zabijemy najprostszym sposobem - za pomocą magii. Do tego potrzebujemy czaru Soul Arrow (musimy mieć statystyki Magic i Will na poziomie minimum 10), Wooden Catalyst i Fresh Spice. [1] Jeśli jesteśmy w formie cielesnej to zakładamy Thief's Ring, Ring of Flame Resistance i udajemy się na miejsce. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy do pomieszczenia i biegniemy na Flamelurkera . [1] Mijamy go i ustawiamy się na schodach za nim - demon powinien zablokować się przed nami na gruzie. Będzie biegał bezradnie. [2] Strzelamy do niego Soul Arrowem.
![]() | ![]() |
Od czasu do czasu bestia przeskoczy na prawo - nie powinna jednak wbiec do nas. [1] Pod koniec swojego życia Flamelurker ożywi się i prawdopodobnie w końcu nas zaatakuje - uciekamy na dół, wymijając go. Od tej pory trzymamy się z przed nim, robimy uniki i dokańczamy dzieła. [2]
Z komnaty Flamelurkera zbieramy przedmioty: Storied Hero's Soul , Chunk of Dragonstone oraz duszę demona. Wracamy do Nexusa wydać punkty. W tym momencie możemy ruszyć zapolować na inne demony lub zabić Dragon Goda , który jest zaraz za miejscem poprzedniej walki.
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.