Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Najbezpieczniejszą taktyką na ten fragment jest podbieganie po kawałku i wyciąganie strażników przed mur (na schody) - dopiero tu ich eliminujemy. W taki sposób pozbędziemy się 2-3 wrogów. [1] Gdy dotrzemy do 1/3 mostu smok rozpocznie atak ogniem, więc pod żadnym pozorem nie zostajemy tutaj dłużej niż kilka sekund. Trzeba więc podbiec, a potem szybko uciec - ogień zabije część wrogów. [2]
![]() | ![]() |
Po wyczyszczeniu najbliższej części mostu (smok nieopatrznie nam w tym pomoże), musimy zdecydować się na poważny czyn - przebiec resztę długości (pełną wrogów), gdy smoka nad nim nie będzie. [1] Biegniemy z przyspieszeniem (trzymanie KÓŁKA ) i robimy uniki, gdy widzimy lecące w nas strzały lub padające ciosy. Druga strona jest bezpieczna, więc chowamy się pod schodkami i eliminujemy wrogów, którzy przeżyli. [2]
![]() | ![]() |
Stąd prowadzą dwie drogi - jedna z nich w dół schodkami (znajdziemy tu Uknown Soldier's Soul ), [1] a druga do wnętrza wieży. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy do wnętrza i używamy dźwigni. [1] Za nią znajdziemy schody w dół. [2]
![]() | ![]() |
W kolejnym korytarzu zabijamy dwóch strażników i skręcamy w lewo - trafimy na stertę drewnianych przedmiotów. [1] Rozwalamy ją i biegniemy do końca - pod drewnianymi drzwiami jest terpentyna (Turpentine ). [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy w przeciwległą stronę wcześniejszego korytarza z kolejnego pomieszczenia wywabiamy kolejnych strażników (jest ich w sumie trzech). [1] Z tej komnaty dostaniemy się na dół schodami. W pewnej części trafimy na nowego przeciwnika - Hoplite'a/Mini Phalanx'a - który jest glutem ochraniającym się tarczą i wyposażonym we włócznie (atak z bliska i z dystansu). [2] Taktyki na zabicie ich są dwie - albo chowamy się za własną tarczą i walimy mocnym ciosem w pancerz wroga (uważając na Staminę), albo próbujemy je wyminąć i uderzać od tyłu (to na schodach może być trudne).
![]() | ![]() |
Na samym dole zbieramy przedmioty i używamy dźwigni. [1] Wróciliśmy do punktu wyjścia, ale wielka brama została otwarta - w niej czeka boss.
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.