Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Koło niebieskiej flary jest klatka z więźniem. [1] Uwalniamy go. UWAGA: uwolniona postać to Yurt, zabójca, którego trzeba będzie się pozbyć od razu po powrocie do Nexusa (Yurt jest na drugim piętrze Nexusa w zaułku po prawej). W innym przypadku postać zacznie powoli zabijać NPC-ów! Teraz jednak ignorujemy mordercę - walka na tej platformie nie jest rozsądna. Wchodzimy do klatki - zjedziemy na bagna. [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy na prawo od klatki, trzymając się ściany. Za dwiema maskami znajdziemy Fragrant Ring . [1] Idziemy dalej wzdłuż tych samych skał - za niemi po prawej zobaczymy kulę sprasowanych ciał. Pozbywamy się jej z tego miejsca (strzelając z łuku i chowając się za skały przed atakami magicznymi). [2]
![]() | ![]() |
Okrążamy bagno w tę samą stronę - koło samotnej macki znajdziemy Chunk of Mercurystone. [1] Podążając dalej droga zakręci i znajdziemy wejście na drewniane mosty. [2]
![]() | ![]() |
Szukamy miejsca, które zaprowadzi nas na zewnętrzną część bagna (za dwoma wieżami). Na końcu tej drogi trafimy na skały (bez przejścia dalej). Kilku wrogów pilnuje tu Ring of Disease Resistance . [1] Teraz musimy przedostać się na przeciwległą stronę bagien i zacząć wspinać się drewnianymi platformami (i chwilę skałami) w stronę wieży owiniętej macką. [2]
![]() | ![]() |
To, że idziemy w dobrą stronę rozpoznamy po mgle zasłaniającej przejście powyżej. [1] Podchodzimy pod górę i eliminujemy wrogów. Później zbieramy przedmioty (Renowned Soldier's Soul , Dark Moon Grass) i przechodzimy przez mgłę. [2]
![]() | ![]() |
Za mgłą skręcamy w lewo i pniemy się pod górę. [1] Przed schodami przystajemy - patroluje je fantom magów, których spotkaliśmy wcześniej w Tower of Latria. [2]
![]() | ![]() |
Wróg jest dość silny, więc można zabić go z dystansu lub zaczaić się za murkiem po prawej. [1] Gdy przeciwnik pojawi się w zasięgu i zawróci pod górę, biegniemy na niego i zabijamy od tyłu. [2]
![]() | ![]() |
Na końcu schodów skręcamy w prawo i przedzieramy się przez kilku przeciwników. [1] Za jedną z macek zobaczymy [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]. [2]
![]() | ![]() |
Przed dużą macką, która blokuje przejście skręcamy w prawo na odnogę oświetloną pochodniami. [1] Na platformie spotkamy dwóch gargulców, a dalej trafimy na jeszcze jednego - koło finalnej wieży. [2]
![]() | ![]() |
Kiedy okrążymy wieżę trafimy na windę do góry. Wjeżdżamy nią. [1] Wbiegamy po schodach, uważając na jeszcze jednego gargulca. Tam zabijamy czterech strażników ognia. [2]
![]() | ![]() |
Serce spadło. Z miejsca, w którym jesteśmy możemy wrócić do głównej wieży udając się znajdującym się tu mostem - na końcu zbieramy duszę i zeskakujemy niżej. [1] Wróciliśmy do początku lokacji - na platformie z ogniem skręcamy w lewo. [2] Pojawiły się nowe pełzacze - zabijamy je.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzemy do wieży z sercem najpierw skręcamy w prawo i schodzimy na dół, okrążając budynek. Tunel, który wcześniej był zablokowany już jest czysty [1] - możemy nim zejść na sam dół, gdzie znajdziemy sporo pełzaczy, kilka przedmiotów, a wśród nich: Ring of Avarice oraz Gold Mask i Epee Rapier . [2]
![]() | ![]() |
Przedostajemy się z powrotem i tym razem pniemy się do góry - trafimy na kręte i wąskie schody, które prowadzą na szczyt. Zanim na nie wejdziemy idziemy za nie - znajdziemy duszę. [1] Wchodząc na schody trzeba uważać - jest na nich kolejny trudny fantom. Tym razem nie ma się gdzie ukryć, ale możemy podejść do pewnego miejsca i z Thief's Ring nie zostaniemy zauważeni. [2] Gdy wróg nawróci do góry biegniemy za nim i zabijamy (oczywiście jeśli skupiamy się na walce dystansowej po prostu do niego strzelamy i cofamy się ostrożnie).
![]() | ![]() |
Wchodzimy na sam szczyt i obracamy się - gdy przejdziemy po krawędzi po prawej to trafimy na duszę. [1] Podobny sekret czeka za przejściem zasłoniętym mgłą (wejście do bossa). [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.