Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Fool's Idol Archstone

Informacje ogólne
Przeciwnicy:
- Ataki fizyczne, ale i magiczne z odległości (niebezpieczne Mind Flayer).
- Trucizna od pełzaczy.
- Gargulce z mieczami i kuszami. Przydaje się łuk.
Wydarzenia Black World Tendency:
- Czarny fantom pełzacza na bagnach.
- Primeval Demon - na bagnach, w okolicy pierścienia Ring of Disease Resistance.
Wydarzenia White World Tendency:
- Na szczycie wieży pojawia się most, za pomocą którego możemy dojść do klucza otwierającego celę do Lorda Rydella.
![]() | ![]() |
Zbiegamy mostem w dół. W tej części krainy musimy uważać na posągi - gargulce ze świecącymi oczami ożyją. Na pierwszej platformie z płonącym ogniem skręcamy najpierw w lewo - na końcu ścieżki znajdziemy duszyczkę (uważamy aby nie spaść). [1] Wracamy i idziemy drugą odnogą. Gargulec na lewym słupie jest żywy - zabijamy go z łuku. [2]
![]() | ![]() |
Przebiegamy na wprost przez kolejną okrągłą platformę i szykujemy się na atak - tym razem nastąpi z nieba (dwie figury koło nas są więc martwe). [1] Po zabiciu bestii wbiegamy do wieży (z gigantycznym, bijącym sercem) i skręcamy w prawo. [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy drogą zakręcającą w lewo, aż trafimy do przejścia w prawo - najpierw zbieramy zioła schowane za wazonami. [1] Teraz wychodzimy w prawo i zgarniamy materiały na krótkim moście na wprost. [2]
![]() | ![]() |
Nie wracamy do pomieszczenia, ale zamiast tego rozwalamy kolejne wazony - odkryjemy boczne przejście. [1] Zbieramy Renowned Hero's Soul i zbiegamy na dół. [2]
![]() | ![]() |
Biegnąć schodami w dół trafimy na gargulca - blokujemy jego ciosy i zabijamy go (nie robimy uników - łatwo spaść). Na dole droga skręca w lewo [1] - zanim tam pójdziemy zbieramy dusze zza wazonów. [2]
![]() | ![]() |
Na tej drodze spotkamy gargulca z kuszą - jest dość ruchliwy więc warto zabić go z odległości. Za kolejną platformą z płonącym ogniem zbiegamy w dół i zbieramy Chunk of Moonlighstone. [1] Wyczyściliśmy tę sekcję lokacji - ostatni tunel jest zablokowany bijącym sercem, więc na razie nie możemy nim przejść. Wracamy do środka wieży i tym razem udajemy się schodami pod górę. [2]
![]() | ![]() |
Tam mijamy kilka wazonów i skręcamy na most odchodzący od wieży w lewo. [1] Tu spotkamy jednego wroga z rapierem i drugiego z kuszą. Na platformie z płonącą wazą możemy przejść na boczny element konstrukcji - znajdziemy na nim Flamberge . [2]
![]() | ![]() |
Teraz biegniemy w stronę przejścia zasłoniętego mgłą - po drodze ubijamy jeszcze dwóch gadów. [1] Za mgłą wspinamy się schodami do góry - w pewnym momencie za plecy zeskoczy nam gargulec. [2]
![]() | ![]() |
Wyżej trafimy na przerwę w drodze - to miejsce na windę. Zanim wjedziemy nią do góry przechodzimy na drugą stronę i zbieramy Stone of Ephemeral Eyes . [1] Wjeżdżamy windą i wchodzimy schodami aż zobaczymy ołtarz z czterema przeciwnikami podtrzymującymi ogień - zabijamy ich. [2]
![]() | ![]() |
Jeśli z tego miejsca wejdziemy wyżej a mamy tendencję świata Pure White, to możemy dotrzeć na górę i zebrać klucz, który uwolni Lorda Rydella (siedział w celi w Tower of Latria). [1] Zamiast tego schodzimy niżej i kierujemy się bocznym mostem (jest przed nim dusza do zebrania). [2]
![]() | ![]() |
Na pierwszej okrągłej platformie zobaczymy dziwne klatki - na razie je ignorujemy i skręcamy w prawo, w stronę kolorowych flar. [1] Droga skończy się, ale możemy opaść na niższy most. [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.