Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W dole czeka kilku górników - gdy zaatakujemy jednego, reszta się zainteresuje. [1] Na szczęście zeskakując w miejscu, z którego uprzednio wyszliśmy, będziemy osłonięci przez kulami ognia maga (osłonę stanowi między innymi most). Eliminujemy wrogów, zgarniamy dusze (Unknown Soldier's Soul , jest na skraju nieopodal) i później okrążamy całe pomieszczenie, aby dostać się po platformie do przełącznika. [2]
![]() | ![]() |
Po drodze omijamy pracujących górników - włączamy przełącznik. [1] Teraz możemy zabić wrogów (zwabiając ich pod most, aby mag nie mógł nas trafić). Kolejna grupka górników jest w rogu, za platformą, po której przeszliśmy - sterta rupieci za nimi skrywa mały skarb (Ed's Grindstone - naprawia przedmiot). Biegnąc po niego uważamy na ostrzał maga! [2]
![]() | ![]() |
Teraz zeskakujemy na dół i ponownie wchodzimy na górę przejściem, z którego wcześniej wyskoczyły psy (wąskie korytarze). Wspinamy się na szczyt i przebiegamy na prawą stronę, wzdłuż muru, który prowadzi do podniesionej bramy (po lewej mijamy maga). Przechodzimy przez mgłę. [1] Za nią po prawej zauważymy ognistą jaszczurkę na ścianie - można ją zabić z odległości strzałami/magią lub podejść. Wtedy bestia spadnie na ziemię - 2-3 celne ciosy z półdystansu ją zabiją. [2]
![]() | ![]() |
Za miejscem, gdzie wisiała jaszczurka (w kącie pomieszczenia) znajdziemy Shard of Meltstone. [1] Wchodzimy po jednej kładce wyżej, skręcamy w lewo i korzystamy z następnej. [2] U góry chwytamy ziółka i biegniemy dalszą drogą (koło kręcącego się koła wodnego).
![]() | ![]() |
Za zakrętem zobaczymy po prawej okrągłą komnatę z balustradą, lawą w dole, jaszczurami na ścianach i przedmiotem po przeciwległej stronie. [1] Możemy wejść do tego małego pomieszczenia i sprowokować potwory - spadną na ziemie. Nie są niebezpieczne dopóki nie pozwolimy im oddać ciosu. [2]
![]() | ![]() |
Wybijamy ogniste potwory i zgarniamy Shard of Dragonstone. Udajemy się dalej - w stronę schodów, na których stoi trzech górników z rozgrzanymi prętami. [1] Na szczęście można ich spokojnie wywabić pojedynczo (są szybsi i zwinniejsi od poprzednich!). Dotrzemy do rozwidlenia - po lewej będzie przejście przez mgłę, a na wprost zejście niżej. [2]
![]() | ![]() |
Najpierw udajemy się niżej i zabijamy górników. [1] Wyjdziemy na świeże powietrze - po lewej, na końcu skały jest Unknown Hero's Soul . [2]
![]() | ![]() |
Z drugiej strony tej półki skalnej jest zejście po drewnianych schodach - na dole aktywujemy windę (przełącznikiem), [1] dzięki której zawsze będziemy mogli dostać się szybko do tej części poziomu i jednocześnie odwiedzimy nowego kowala na dole! [2] W tym momencie można też łatwo wrócić do Nexusa i wydać dusze - po powrocie nie będziemy musieli zabijać zbyt wielu wrogów, żeby kontynuować przygodę.
![]() | ![]() |
Wychodząc od kowala na zewnątrz (a nie windą) trafimy na Renowned Hero's Soul . [1] Wracając windą do góry można też zauważyć platformę pośrodku - na niej jest Shard of Clearstone. [2]
![]() | ![]() |
Po zdobyciu wszystkich potrzebnych elementów i ewentualnej wizycie w Nexusie, wracamy windą do góry i wchodzimy z powrotem do kopalni - skręcamy w przejście zasłonięte mgłą. [1] Wchodzimy po schodkach i zwalniamy przy skręcie w lewo - tuż za nim czai się górnik z kilofem. [2] Na tego typu przeciwników warto zastosować taktykę ataku po tym, jak wróg wykona uderzenie pionowe (wtedy chwile będzie stał nieruchomo z kilofem wbitym w ziemię).
![]() | ![]() |
Na końcu tunelu wejdziemy do pomieszczenia wyglądającego na małą hutę - kręci się tu kilku górników. Musimy uważać tylko na typa uzbrojonego w kilof. [1] Za jednym z murków znajdziemy Large Hardstone Shard. [2]
![]() | ![]() |
Wychodzimy następnym korytarzem do większego pomieszczenia. Po prawej znajdziemy osobną platformę do której prowadzi wąska deska. [1] Oczywiście rozpadnie się ona gdy na nią wejdziemy - musimy więc szybko przebiec. Dzięki temu znajdziemy dwie Unknown Soldier's Soul , Great Club . [2]
![]() | ![]() |
Po zdobyciu przedmiotów zeskakujemy na dół, lądując w połowie drogi na fragmencie gzymsu. [1] Żeby wrócić do dalszej eksploracji musimy przebyć kawałek poprzedniej drogi i ponownie przejść przez miejsce, które wcześniej było za mgłą. Gdy wrócimy do miejsca, gdzie przed chwilą przebiegliśmy po pojedynczej desce, szukamy schodów zastawionych wybuchowymi beczkami. [2] Niszczymy je i wbiegamy do góry. Mała uwaga: wybieramy tę drogę, bo pozwoli ona ominąć pułapkę przeciwników, którzy czekają za rogiem.
![]() | ![]() |
Biegniemy do końca tego poziomu, po drodze zgarniając zioła. [1] Stojąc koło krawędzi przy końcowej ścianie patrzymy w dół - będziemy mogli zeskoczyć na półkę, na której znajduje się Unknown Hero's Soul . [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.