Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zawracamy na drugą stronę muru z balistami i mijamy schody, po których na niego weszliśmy. Trafimy na rycerza (Blue Eye Knight ), który pilnuje przejścia z mgłą. Zabijamy go blokując jego ataki lub uderzając po tym jak odda nietrafiony cios. [1] Na razie nie przechodzimy przez mgłę tylko kontynuujemy do następnej wieży. [2]
![]() | ![]() |
W środku znajdziemy bomby i zejście w dół - schodzimy powoli, bo na drodze są wybuchowe beczki (oznaczone czerwonym paskiem), które głupi przeciwnicy z pochodniami zdetonują. [1] W pewnym momencie trafimy na mały balkonik - tu rozwalamy dwa łańcuchy, dzięki czemu na ziemię spadną przedmioty (zbierzemy je później). [2]
![]() | ![]() |
Ruszamy w dalszą drogę w dół krętymi schodami. [1] Prawie na samym dole trafimy na większą grupę wrogów z pochodniami - są oni jednak bardzo niemrawi, więc wystarczy upewnić się, że nie spadniemy i oddawać celne ciosy. [2]
![]() | ![]() |
Teraz schodzimy na sam dół i używamy dźwigni. [1] Otworzymy w ten sposób drzwi na początkową część zamku - co ważniejsze, za pierwszą z krat, znajdziemy Cling Ring . [2] Od razu ubieramy go - dzięki niemu otrzymamy więcej życia w formie ducha.
![]() | ![]() |
Wybiegamy na chwile na zewnątrz i zgarniamy przedmioty, które wcześniej zrzuciliśmy z balkonu - w tym Jade Hair Ornament (później oddamy go Stockpile Thomasowi - dostaniemy za to pierścień) oraz słabą zbroję (Old Ragged Robes , Old Ragged Gloves , Old Ragged Boots ). Ubieramy elementy, których nie mamy lub wymieniamy te, które są słabsze. [1] Wracamy wieżą na samą górę i przechodzimy przez mgłę, koło której wcześniej stoczyliśmy walkę z niebieskim rycerzem. [2]
![]() | ![]() |
Za mgłą zbiegamy w prawo po schodach i na dole zawracamy - zobaczymy wybuchowe beczki i przeciwnika w pomieszczeniu. [1] Podchodzimy do niego i uciekamy do tyłu - wojownik rzuci bombę i beczki wybuchną. Dopiero, gdy ich nie będzie atakujemy go. [2]
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu skręcamy w prawo i biegniemy długim korytarzem - w jego połowie, na skrzyżowaniu dróg, czeka dwóch wrogów. [1] Skręcając stąd w prawo dostaniemy się do kupca. [2] Najprawdopodobniej kupienie u niego czegokolwiek będzie jedna zbyt dużym wydatkiem.
![]() | ![]() |
Wracamy na główną drogę i biegniemy prosto - trafimy do pomieszczenia z dużą ilością wybuchowych beczek. [1] Na wszelki wypadek niszczymy je (czymkolwiek, oprócz czaru z ogniem). Po wyjściu do kolejnej części zamku obracamy się w prawo - zobaczymy w oddali żołnierzy i rusztowania. Podchodzimy kawałek do nich i czekamy, bo zaraz wysokiego muru zeskoczy dwóch wojowników. [2]
![]() | ![]() |
Dopiero po ubiciu dwóch żołnierzy, którzy zeskoczyli zbliżamy się do schodów/rusztowań - najpierw odciągamy samotnego wojownika do tyłu. Reszta żołnierzy na horyzoncie to kusznicy, więc chcemy być poza ich zasięgiem. [1] Jeśli mamy jakąś broń dystansową to najlepiej zabić ich z odległości. Jeśli nie - przebiegamy pod ich ostrzałem w stronę rusztowań i zabijamy żołnierza na schodach. [2]
![]() | ![]() |
Wspinamy się na pierwszy poziom schodami i zabijamy kusznika na środkowej platformie z drewna (i zbieramy Unknown Soldier's Soul ). [1] Zanim pozbędziemy się kolejnego musimy pokonać niebieskookiego rycerza - nie walczymy z nim na górnej części schodów, bo będą trafiały nas strzały. Zamiast tego, zwabiamy go nieco niżej i tam ubijamy. [2]
![]() | ![]() |
Teraz możemy ubić ostatniego łucznika (na samej górze). [1] Koło niego jest zamglone przejście do kolejnej części zamku [2] - najpierw warto jednak wyczyścić do końca tę. Schodzimywięc z powrotem na dół.
![]() | ![]() |
Na lewo od rusztowania są kamienne schodki w dół - nieco niżej czeka grupa 4 żołnierzy. Najłatwiej zwabić ich strzałami lub powoli schodząc po schodach i cofając się, gdy tylko któryś z nich się ruszy. [1] Po zabiciu ich szukamy sterty drewnianych obiektów - rozwalamy je, żeby odkryć ukryte przejście, w którym zaraz pojawi się wróg. [2]
![]() | ![]() |
Skręcamy w lewo nowoodkrytym korytarzem i wchodzimy do pomieszczenia z kolumnami, stołami i niebieskookim rycerzem widniejącym na wprost. [1] Po prawej stronie komnaty znajdziemy Unknown Soldier's Soul . [2]
![]() | ![]() |
Czas rozprawić się z rycerzem - ma on jedynie dwuręczny miecz, więc każdy nas cios będzie trafiał, o ile tylko uda nam się robić uniki (lub blokować tarczą). [1] Wybiegamy na kolejny dziedziniec przez przejście, które blokował Blue Eyed Knight - na dziedzińcu oglądamy się w prawo - za murkiem jest Scimitar . [2] Zanim go weźmiemy (trzeba pójść wzdłuż murka) czekamy na dwóch wrogów - wyjdą z drzwi na wprost.
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.