Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Shrine of Storms

Informacje ogólne
Przeciwnicy:
- Silne ataki fizyczne. Dużo ataków z systansu. Silne ataki magiczne. Brak ataków od ognia.
Wydarzenia Black World Tendency:
- Czarny fantom Satsuki - wypada z niego Hitless Katana.
- Czarne fantomy - szkielety (srebrne/złote) w kilku miejscach.
Wydarzenia White World Tendency:
- Satsuki w formie żywej - prosi o zwrot miecza Makoto. Po oddaniu go musimy walczyć.
![]() | ![]() |
Podbiegamy do bramy - trafimy na pierwszego szkieleta. Ci przeciwnicy dużo się ruszają, turlają, ale nie są trudni - wystarczy zablokować ich pierwszy cios i kontratakować. [1] Za bramą po lewej znajdziemy zioła. [2]
![]() | ![]() |
Dalej znajdują się schody, a na nich kolejny wróg. [1] Na szczycie pierwszej części schodów jest łucznik i kolejny szkielet. Najlepiej zabić łucznika z dystansu, a później zając się drugim wojownikiem. [2]
![]() | ![]() |
Pniemy się do góry i skręcamy w lewo - zobaczymy dwóch szkieletów. [1] Zabijamy ich. Trafimy na kolejną bramę (przesłoniętą mgłą) - na górze zobaczymy parę łuczników. Najlepiej ukatrupić ich strzałami. [2]
![]() | ![]() |
Zanim przejdziemy przez mgłę powinniśmy znaleźć trzy przedmioty: Renowned Hero's Soul , Talisman of God , [1] Soldier's Lotus (jeden przedmiot widać za nadwątlonym murkiem - weźmiemy go później). Przechodzimy przez mgłę - na wprost zobaczymy dobrego znajomego Vanguarda (boss z tutoriala). [2]
![]() | ![]() |
Nie rzucamy się wściekle na przeciwnika, ale skręcamy do korytarza wewnątrz muru. [1] Po drodze trafimy na pułapkę (strzałki ze ścian) - aktywuje ją dobrze widoczny obiekt na posadzce (świecący kwadrat). Gdy na niego nadepniemy wystarczy unieść tarczę (lub robić uskoki). Na końcu korytarza skręcamy w lewo i wychodzimy na zewnątrz. [2]
![]() | ![]() |
Kilka metrów dalej spotkamy dość silnego szkieleta. Od poprzednich wersji różni się on tym, że jest bardziej agresywny, ma więcej życia i zadaje więcej obrażeń. [1] Przeciwnik ma tendencje do powolnego podchodzenia i rzucania się na nas znienacka - wtedy blokujemy tarczą lub cofamy się. Wróg często wykonuje też podwójne lub potrójne kombinacje ciosów - każdy z nich można jednak zablokować, więc nie jest tak źle. [2]
![]() | ![]() |
Po zabiciu szkieleta zbieramy Crescent Falchiona+1 i Soul Remains. [1] Wracamy do wnętrza muru i wchodzimy na górę po schodach. [2]
![]() | ![]() |
Na górze kierujemy się wzdłuż muru i po drodze zabijamy szkieleta. [1] Dochodzimy do drugiej wieży i schodzimy na dół [CRYSTAL LIZARDS /GECKO ] - tu omijamy pułapkę i zgarniamy klucz (Copper Key). [2]
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.